S1 Radio z duzym wyswietlaczem

Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

S1 Radio z duzym wyswietlaczem

Post autor: Piterko »

Pytanie jest takie: da rade zamontowac jakies radio z duzym wyswietlaczem w S1? jestem zielony w temacie. Mam radyjko symphony i narazie starcza (na plytki cd). Ale do poprawienia designu chcialem zamontowac cos lepszego. Nie koniecznie ma byc to sprzet wysokiej klasy za mega pieniadze. Pod moim radiem mam schowek ala popielniczka no i pewnie da sie to wymontowac i wstawic cos wiekszego. Jakies propozycje? No chyba ze moje radyjko jest jakies z wyzszej polki w co watpie. I tak na koniec to symphony ma wyjscie na wzmacniacz? nie chce niepotrzebnie rozbierac
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
lecho1985
Posty: 28
Rejestracja: 26 cze 2010, o 07:58
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Re: S1 Radio z duzym wyswietlaczem

Post autor: lecho1985 »

Właśnie kolego tez tak kombinuje zmienić radio bo ja mam firmowe i to na kasety do tego narazie jeździłem z transmiterem ale już mi się to znudziło ale jeszcze słyszę ze z tyłu głośniki są spalone wiec chyba wymiana najlepiej na lepsze radio chce wstawi w ramkę są takie na allegro i ze złączką iso

http://allegro.pl/ramka-redukcja-na-rad ... 74145.html" onclick="window.open(this.href);return false;

myślałem też od razu podłączyć kable do tuby i wzmacniacza

PS ktoś wymieniał głośniki, rozkręcał drzwi???

Lelo
ja456
Posty: 343
Rejestracja: 21 lut 2010, o 22:10
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: S1 Radio z duzym wyswietlaczem

Post autor: ja456 »

Ja rozkręcałem drzwi http://forum.skodaclub.pl/superb/wymian ... t3852.html" onclick="window.open(this.href);return false; (tylko lewy tył, ale przód jest nawet łatwiejszy).
Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni