Superb 1 na sprężynach -40mm

ciebol
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 20:47
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Lokalizacja: Elbląg

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: ciebol »

Misiek Fisiek a powiedz mi cos o gwinci KW Variant 1 „inox-line” jesli oczywiscie cos wiesz na temat tego gwintu :) badz doradz mi jaki kupić żeby bylo zadowolenie :) bo slyszalem ze czasmi gwint jest bardziej konfortowy niz zmiana zprezyn amorkow ? to prawda ??
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Misiek Fisiek »

To prawda, że gwint może być bardziej komfortowy od zestawu sprężyn i amortyzatorów, choćby dlatego, że gwint to jeden zestaw dopasowany przez producenta. Praca tłoczków amortyzatorów jest zgrana z tzw. "spring rate". Bo różne sprężyny dające te samo obniżenie wcale nie muszą pracować tak samo. Mają różne siły, są różnej długości, mają mniej lub więcej zwojów albo są wykonane z trochę innych stopów metali. A producent gwintu może to wszystko do siebie dopasować.

Co do KW V1 to masz tu tabelkę z wykazem przygotowanym przez samo KW. Im bardziej na prawo tym mniejszy komfort. V1 Inox line jest dość mocno na prawo a zakres regulacji ma symboliczny więc i komfort pewnie będzie słaby:

http://www.kwautomotive.com.au/wp/wp-co ... xl-img.jpg
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Michu91
Posty: 29
Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Lokalizacja: Elblag

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Michu91 »

Ja mam Swoją na Gwincie MTS Dosyć spoko się jeździ i o dziwo nie ma odczucia tzw. " Taboretu " a wygląda to tak :

Obrazek
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: whity »

Przód masakra
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: kamracik »

Moim zdaniem obniżone auto też powinno trzymać poziom, a tu ewidentnie przód leży :/ Tym nie mniej fajny pług :mrgreen:
Michu91
Posty: 29
Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Lokalizacja: Elblag

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Michu91 »

kamracik pisze:Moim zdaniem obniżone auto też powinno trzymać poziom, a tu ewidentnie przód leży :/ Tym nie mniej fajny pług :mrgreen:
Powiem Ci że dla mnie jest Git, misa żadnych śladów otarcia ;) ale nie powiem tez mam problem bo zastanawiam sie nad wymianą Gwintu ;) Tylko pytanie jakiej Firmy i jaki będzie najlepszy ;) ?
Michu91
Posty: 29
Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Lokalizacja: Elblag

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Michu91 »

whity pisze:Przód masakra
Pochawal się Swoją jeżeli dla Ciebie jest To masakra ;)
Awatar użytkownika
Matt
Posty: 1763
Rejestracja: 19 sie 2011, o 23:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 323/463

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Matt »

Nie znam osoby, która chwaliłaby MTS za coś innego niż cenę. Straszny ping pong. Komfort i samo prowadzenie bez porównania do droższych gwintów.
Michu91
Posty: 29
Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Lokalizacja: Elblag

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Michu91 »

Poza Nawiasam Biorąc dopiero zaczynam zabawę z Obniżaniem auta itp. Tutaj masz zawias MTS + Koło 19" wiec moim zdaniem nie jest źle ;p Niestety tylko moge pobawić się przodem :((
Michu91
Posty: 29
Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Lokalizacja: Elblag

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Michu91 »

Mattpl pisze:Nie znam osoby, która chwaliłaby MTS za coś innego niż cenę. Straszny ping pong. Komfort i samo prowadzenie bez porównania do droższych gwintów.
Dla tego chciałbym się dowiedziec co byście polecili ;) Na MTS latałem rok czasu i w sumie nie było aż tak źle ;)
No ale skoro masz doświadczenie chętnie posłucham porad.
Awatar użytkownika
Matt
Posty: 1763
Rejestracja: 19 sie 2011, o 23:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 323/463

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Matt »

Zastanawiałem się nad AP. Co prawda nie do superba.
Michu91
Posty: 29
Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Lokalizacja: Elblag

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Michu91 »

Mattpl pisze:Zastanawiałem się nad AP. Co prawda nie do superba.
A Do Superba Co byś Sugerował ?
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: elmi_k »

Ostatnio zmieniony 23 lip 2016, o 11:54 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Michu91
Posty: 29
Rejestracja: 3 sty 2016, o 19:06
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Lokalizacja: Elblag

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Michu91 »

Z tego co sie orientuję one mają Tył Równiez Regulowany prawda ? Bo jestem Ciekaw jak by to się zgrało z moją 19" :DD
Awatar użytkownika
Matt
Posty: 1763
Rejestracja: 19 sie 2011, o 23:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 323/463

Re: Superb 1 na sprężynach -40mm

Post autor: Matt »

W internecie można spotkać się z opiniami, że KW i AP wychodzą z jednej fabryki. KW z założenia powinno być lepsze, AP będzie trochę tańsze. Bierz najlepsze na jakie Cię stać. Masz na KW, bierz KW.
ODPOWIEDZ