Strona 4 z 4

Re: Obniżenie zawieszenia

: 26 lip 2013, o 11:37
autor: Majcheros1
No widzisz więc jest dość znaczna różnica, chodzi mi o tą przerwe:/ chciałbym kupić springi eibachy i powino pójść na dół. Pytanie ile pójdzie ?:)

Re: Obniżenie zawieszenia

: 26 lip 2013, o 11:52
autor: Misiek Fisiek
Weź pod uwagę, że te same sprężyny eibach robi do 3 różnych wersji silnikowych i samochodów o różnym poziomie wyposażenia i masie. Dodatkowo nie wiadomo na ile Twoje fabryczne usiadły.

Prawdopodobnie będzie 2-4 cm w dół ale 100% pewności nie ma.

Re: Obniżenie zawieszenia

: 26 lip 2013, o 16:25
autor: Matt
9 przód, 7 tył

Re: Obniżenie zawieszenia

: 30 lip 2013, o 21:30
autor: ja456
Bierz te Eibachy, ja miałem i usiadł dokładnie 30mm, nie ma nad czym rozmyślać. Na 2 stronie wrzucałem foto, ale nie wiem czemu nie działa, jak próbuje wkleić nowe to też nie widać.
http://imageshack.us/photo/my-images/827/bykp.jpg/

Re: Obniżenie zawieszenia

: 28 wrz 2013, o 21:15
autor: wstrach
Cześć,
Miałem przyjemność zakupić S1, w którym właściciel zaszalał i wyrzucając oryginalny zawias zapakował B16 PSS9. Długo się nim nie nacieszyłem, bo mamy takie drogi a nie inne, ale może gdybym się bujał tylko po autostradach to bym je rozkręcone na max zostawił, bo trakcyjnie zawias zachowywał się genialnie. Auto wyglądało zdecydowanie lepiej niż na ori sachsach, było obnizone o 3cm (może uda mi się załadować kawałek fotki), ale jazda tym cudem poza extra gładkim asfaltem powodowała, ze dokładnie wiedziałem ile mam kręgów i które dyski są jeszcze w stanie nienaruszonym, poza tym czego nie wyłapie amor przenosi się na resztę zawiasu, wiec w książce serwisowej jest sporo wpisów o wahaczach, tulejach itd :). B16 to jest tor i to chyba w całkiem niezłym wydaniu i za ekstra $, wiec nie do końca wiem co autor miał na myśli, poza zagryzaniem zębów na nierównościach i niesamowitej frajdy z jazdy na gładkich zakrętach.
Zimę na oryginałach przelatam, ale wiosną chciałbym zmienić amortyzację na coś pośredniego, bo to bujanie trochę mnie wkurza.

pozdrawiam
ws

Re: Obniżenie zawieszenia

: 7 maja 2014, o 12:23
autor: marcin_kielce
Jakie amory i sprężyny polecacie do Superba I, w celu poprawienia tego bujania? Eibach plus jaki amor?

Ostatnio patrzyłem na Sachs Advantage, mają dobrą cenę, dadzą radę?

A może zostawić seryjne sprężyny, lub dać jakieś z Audi np. Sline?

Pozdrawiam,

Re: Obniżenie zawieszenia

: 7 maja 2014, o 13:24
autor: Tajemniczy Don Pedro
Seryjne sprężyny i Bilsteiny B6 będą idealne na pozbycie się bujania.

Re: Obniżenie zawieszenia

: 7 maja 2014, o 13:49
autor: marcin_kielce
To auto nie jest warte, aż takich inwestycji :D

Re: Obniżenie zawieszenia

: 3 sie 2014, o 19:13
autor: motokopczynscy
witam, ja kupilem wlasnie superba z zawieszeniem odniżonym bo dostalem papieru z tuvem na einbacha ale nie wiem o ile jest niższy auto jest do lekkich napraw blacharskich bo poobijane kupilem, wic jak tylko wyjadę to dam znac

Re: Obniżenie zawieszenia

: 3 sie 2014, o 21:14
autor: gachul
motokopczynscy pisze:witam, ja kupilem wlasnie superba z zawieszeniem odniżonym bo dostalem papieru z tuvem na einbacha ale nie wiem o ile jest niższy auto jest do lekkich napraw blacharskich bo poobijane kupilem, wic jak tylko wyjadę to dam znac
ale eibach zwykły czy gwint?? jak zwykły to pewnie jakieś - 30...40 mm.

Re: Obniżenie zawieszenia

: 3 sie 2014, o 21:42
autor: Misiek Fisiek
A einbach ;) robi gwinty do superaka?

Re: Obniżenie zawieszenia

: 4 sie 2014, o 08:38
autor: gachul
a tego nie wiem...