demontaz zegarow

Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

demontaz zegarow

Post autor: Piterko »

Jak w temacie. Nnajlepiej prosilbym o jakies fotki pomocnicze od czego sie zabrac ew jakis maly opis. Bede robic to pierwszy raz i nie chce czegos spierdzielic. Musze obczaic czy mam zimne luty albo przepalone sciezki w zegarach bo mi zwarcie robia...
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
fiiladelfia
Posty: 2
Rejestracja: 14 lut 2013, o 23:03
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Lokalizacja: Kraków

Re: demontaz zegarow

Post autor: fiiladelfia »

Ja też mam zamiar zabrać się za demontaż zegarów. Szukałem niby u wujka google, ale nie mogłem znaleźć dobrego opisu więc podłączam się pod prośbę.
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: demontaz zegarow

Post autor: Misiektt »

Proszę
Załączniki
schemat_zegary.pdf
(118.42 KiB) Pobrany 501 razy
Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

Re: demontaz zegarow

Post autor: Piterko »

podziekowal bardzo! przydalo sie:) dla naastepnych info zeby nie krecic za bardzo tasma od skretu kierownicy zeby problemow nie narobic
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: demontaz zegarow

Post autor: Misiektt »

Cieszę się, że się przydało.
ODPOWIEDZ