Mam problem z odpaleniem multifunkcji, pacjent Superb z radiem symphony
Wszystko podłączone zgodnie z instrukcją na forum passata (przekaźnik 452) + uzupełnienie pinów od CAN Komfort (1 CAN Low, 3 CAN High). Do tego sprawdzone po 3 razy
Niestety przyciski na kierownicy nie działają, natomiast są podświetlone.
Po podłączeniu VCDS w module 16 błąd komunikacji, natomiast przy wykonaniu testów elektrycznych scisza i podgłasza radio oraz przerzuca stacje niżej i wyżej
Tak się zastanawiam czy walnięty jest moduł w kierownicy czy przekaźnik, a może przekaźnik jest za stary do kierownicy.
Moduł TRW w kierownicy
Te naklejki to moja sprawka, bo farba schodzi od dotknięcia palcem (przepisane to co było na przekaźniku)
EDIT
Poprawione fotki, aby nie rozwalały wyglądu forum
Kierownica multifunkcyjna
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Kierownica multifunkcyjna
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kierownica multifunkcyjna
Problem rozwiązany, winny był "przekaźnik" montaż przekaźnika 486 rozwiązała problem.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).