Avari pisze:280 zł to raczej słabe te wtryski jakies Valetki pewnie które tak bardzo hejtuje mój gaziarz.
Zdziwisz się
Valteki są po
44 zł
Barracuda
TECH-YETI 1
ACW03
Hana 2001
Hercules
MagicJet
Matrix
Avari pisze:Ja mam Instalacje KME na sterownikach LS
Coś pokręciłeś chyba, KME nie ma kompletnych instalacji (nie robią wtryskiwaczy).
Zgaduję że masz sterownik LS Czech (czeski klon KME) z reduktorem od kme, zbiornikiem od stako lub bromtech, jakieś wtryskiwacze i do tego przewody miedziane 6mm.
Avari pisze:Odpaliłem dziś gaz, przejechałem 20km i brak mocy. W błędach był oczywiście katalizator. I tylko on.
Z opisu (na odległość nie da się robić diagnostyki) na 90% skopane ustawienia lpg
Avari pisze:O ubogiej mieszance od tygodnia nic nie ma
Bo korekta długoterminowa jak nazwa wskazuje długo się zbiera i jak przekroczy chyba 50% to wywala check-a.
Avari pisze:Pojechałem do gaziarza, i mówi że lpg jest ustawione dobrze i że jest git.
A spodziewałeś że przyzna się do błędu
Avari pisze:Mówił że może gdzies za sonda mi zalozyc emulator i wtedy problem z katem zniknie ale nie spotkał się żeby to na moc wpłynął kiedyś ten błąd...!!!
A niech cię ręka boska broni, żadnych emulatorów. Ja mam u siebie w sumie 4 sondy i żadna nie wywala błędów na LPG (a jeszcze nie wstawiałem auta na strojenie AFR). Jak na benzynie chodzi dobrze to sonda jest sprawna i zostaw ją w spokoju.
Avari pisze:Mówił że to może byc jakiś elektrozwor od turbo??? ktory nie pokazuje bledow i trzeba go zmienic..
Taaaa, i magicznie elektrozawór magicznie wykrywa że jedziesz na lpg i tylko wtedy źle pracuje nie pokazując błędu, mało tego na benzynie pracuje właściwie
Avari pisze:Ponadto mam jakiś straszny wyciek którego wczesniej nie miałem cała osłona oszczana..
Wyciek czego?
Avari pisze:Na razie nie wiem co myslec, zaczynam wątpić że te błędy pojawiajce się na kompie mają jakiś związek
Możliwe przyczyny błędów masz podane w moim przedostatnim poście, przy analizie problemu musisz wziąć pod uwagę że masz lpg.
Z gazownikiem zrób tak: zapytaj (nawet telefonicznie) jaką metodą ustawiał gaz, bez mówienia o tym jakie są dostępne.
Są trzy metody:
Strojenie na mapy - jest najmniej precyzyjne
Strojenie na czasy wtrysku - jest bardziej miarodajny
Strojenie na AFR - to w zasadzie jedyna pewna metoda, aby mieć pewność dawki
Zakładam że masz sterownik będący klonem KME, zobacz na
ich stronie jakiegoś innego gazownika i podjedź aby zerknął czy się coś nie rozjechało.
Ja w każdym aucie w jakim było lpg wywalałem to co wymodził gazownik (zwłaszcza jak z gazem już kupiłem), sam stroiłem na czasu wtrysku i z takimi nastawami jechałem do sprawdzonego gazownika na korektę tych ustawień z pomocą sondy AFR.
Poza tym moim zdaniem w każdym aucie po 1998 roku powinny być montowane sterowniki które mają komunikację po OBD z ecu benzyny aby mogły zachować optymalny skład mieszanki paliwowo powietrznej (oczywiście gazownicy powiedzą że to nie potrzebne - bo im się kasa zacznie nie zgadzać z powodu spadku ilości wizyt na "korektę ustawień").