Witam,
Od pewnego czasu borykam się z problemem w swoim 1.9 TDI 130 KM. Był problem z szarpaniem - rozwiązałem (wymiana N75). Teraz problem jest tego typu, że bez względu na temp. silnika bywa tak, że po przekroczeniu obrotów mniej więcej 2 000 - 2 300 czuję takie coś jak bym zdjął nogę z gazu i autko nie chce jechać (ktoś mi powiedział, że wchodzi w awaryjny). Czasem wystarczy wyłączyć i ponownie uruchomić silnik i jest ok, a czasem nie. Sprawdzałem VCDSem, pokazuje mi błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent.
Zrobiłem dzisiaj logi (nie wiem czy dobre) i prośba jest o ich interpretację i jeśli ktoś się kiedyś z tym spotkał to prośba o pomoc. Z góry dziękuję.
Statyczny:
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_61Vr6.html
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_UJg4hG.html
Dynamiczny:
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_61Vr6.html
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_UJg4hG.html
Przyspieszanie a raczej jego brak
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 19:47
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 20:12
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: kielce
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 19:47
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Rzeszów
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Przyspieszanie a raczej jego brak
po 600tyś km ma prawo się już kończyć.....LuckyRacer pisze:Witam,
Od pewnego czasu borykam się z problemem w swoim 1.9 TDI 130 KM. Był problem z szarpaniem - rozwiązałem (wymiana N75). Teraz problem jest tego typu, że bez względu na temp. silnika bywa tak, że po przekroczeniu obrotów mniej więcej 2 000 - 2 300 czuję takie coś jak bym zdjął nogę z gazu i autko nie chce jechać (ktoś mi powiedział, że wchodzi w awaryjny). Czasem wystarczy wyłączyć i ponownie uruchomić silnik i jest ok, a czasem nie. Sprawdzałem VCDSem, pokazuje mi błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent.
Zrobiłem dzisiaj logi (nie wiem czy dobre) i prośba jest o ich interpretację i jeśli ktoś się kiedyś z tym spotkał to prośba o pomoc. Z góry dziękuję.
Statyczny:
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_61Vr6.html
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_UJg4hG.html
Dynamiczny:
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_61Vr6.html
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_010_UJg4hG.html
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- HLPD999
- Posty: 168
- Rejestracja: 13 paź 2016, o 16:00
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Travemünde
- Kontakt:
Re: Przyspieszanie a raczej jego brak
Też mialem tak w innym aucie i nikt z mechaników nie umiał naprawić tego a działo się to zazwyczaj gdy był mróz choć níe zawsze
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 20:12
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: kielce
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 12:28
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa Ochota/Kielce
Re: Przyspieszanie a raczej jego brak
W piątek też złapał mnie problem 17964, opis w innym wątku: Drugi wątek o 17964