Błąd 17965
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Błąd 17965
Koledzy,co może być przyczyną powstania tego błędu? Vag pokazuje "ciśnienie doładowania-przekroczona granica osprzętu"
Dodam,że czasami autko ma przymulenie i wtedy trzeba zgasić i ponownie uruchomić.Najczęściej na zimnym silniku.Kontrolka się żadna nie zapala.
Pzdr.
Dodam,że czasami autko ma przymulenie i wtedy trzeba zgasić i ponownie uruchomić.Najczęściej na zimnym silniku.Kontrolka się żadna nie zapala.
Pzdr.
- njangu
- Posty: 157
- Rejestracja: 28 gru 2015, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 172KM/370Nm by Spank
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Jabłonna p.Warszawą
Re: Błąd 17965
Lub przetarty któryś wężyk od podciśnienia, lub luźny króciec pompy paliwo/podciśnienie.
Turbo: zapieczone kierownice, padnięta membrana na gruszce
Turbo: zapieczone kierownice, padnięta membrana na gruszce
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: Błąd 17965
A vagem mogę zrobić próbę działania zaworu upustowego?Podejrzewam,że zapieczone łopatki mogą być,bo żona jeździ na krótkich dystansach niestety.
- njangu
- Posty: 157
- Rejestracja: 28 gru 2015, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 172KM/370Nm by Spank
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Jabłonna p.Warszawą
Re: Błąd 17965
engine==>basic settings==>011 + GO
U mnie sztanga chodziła, a auto i tak łapało notlaufy. Za słabo chodziła....
U mnie sztanga chodziła, a auto i tak łapało notlaufy. Za słabo chodziła....
- njangu
- Posty: 157
- Rejestracja: 28 gru 2015, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 172KM/370Nm by Spank
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Jabłonna p.Warszawą
Re: Błąd 17965
U mnie ruszanie dźwignią gruszki nic nie dało
Autko do góry i hajże na turbinę
Teraz się z tego śmieję, a wtedy (pół roku temu) najpierw był miesiąc szukania po necie co i jak zrobić żeby niczego nie spie...lić. Dwa dni mi zajęło żeby korpus turba rozłupać (grzanie opalarką i lanie WD-40 + opukiwanie młotkiem przez deseczki). Kolejne dwa polerowałem łopatki, pierścień nimi ruszający i tą powierzchnię po której się łopatki poruszają. Trochę nerwów było. Dużo mi Gawiedź Forumowa pomogła.... kolejny raz serdeczne podziękowania....
Teraz, jak się silnik rozgrzeje, zmiana biegów dopiero przy 2,5tys.obr/min.
Przy okazji rozrusznikowi bendix wymieniłem, bo rzęził - łajza, a po zdjęciu turba łatwiejszy dostęp do niego jest.
W niedzielę sprawdziłem świece, bo coś mi nie pasowała praca na zimnym - żadna nie grzeje
Ech te autka, zawsze coś.
Od niedzieli WD-40 lane w gwint świec. Przy łykendzie znowu zabawa w "ja i mój Superb".
Autko do góry i hajże na turbinę
Teraz się z tego śmieję, a wtedy (pół roku temu) najpierw był miesiąc szukania po necie co i jak zrobić żeby niczego nie spie...lić. Dwa dni mi zajęło żeby korpus turba rozłupać (grzanie opalarką i lanie WD-40 + opukiwanie młotkiem przez deseczki). Kolejne dwa polerowałem łopatki, pierścień nimi ruszający i tą powierzchnię po której się łopatki poruszają. Trochę nerwów było. Dużo mi Gawiedź Forumowa pomogła.... kolejny raz serdeczne podziękowania....
Teraz, jak się silnik rozgrzeje, zmiana biegów dopiero przy 2,5tys.obr/min.
Przy okazji rozrusznikowi bendix wymieniłem, bo rzęził - łajza, a po zdjęciu turba łatwiejszy dostęp do niego jest.
W niedzielę sprawdziłem świece, bo coś mi nie pasowała praca na zimnym - żadna nie grzeje
Ech te autka, zawsze coś.
Od niedzieli WD-40 lane w gwint świec. Przy łykendzie znowu zabawa w "ja i mój Superb".
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Błąd 17965
Kurde, znajdźcie sobie inny temat... to jest towarzyski forum
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: Błąd 17965
O dzięki za info.Sądziłem,że vagiem da się to rozruszać. Na zimnym miałeś notlaufa czy na ciepłym też?.Posprawdzam jeszcze zanim rozbiorę,czy nie ma prześwitów w wężykach i czy n75 jest sprawny.Sądzę jednak,że to chyba skończy się na turbawce.Po kilometrach,jakie to autko robi dziennie pewnie tak będzie.
- njangu
- Posty: 157
- Rejestracja: 28 gru 2015, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 172KM/370Nm by Spank
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Jabłonna p.Warszawą
Re: Błąd 17965
Może u Ciebie się da. Próbuj! Kumpel miał przypadek że membrana w gruszce miała nieszczelnosć, też mu tracił nagle moc.Na zimnym notlaufow nie lapalem, bo nigdy go nie pałowałem na zimno
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: Błąd 17965
Mrozów nie ma Na zimnym nie musiałem go pałować.Wystarczyło,że 2300 złapał i dostał dziurę.Zimny silnik,to pojęcie względne.zanim wystawiłem z garażu,zanim zamknąłem to zimny już nie był.Co ciekawe,że na gorącym tego nie robi.Choćbyś nie wiem jak go kręcił.Tylko na zimnym/letnim silniku.W weekend pobawię się vagiem i zobaczę jakie efekty będą.njangu pisze:Może u Ciebie się da. Próbuj! Kumpel miał przypadek że membrana w gruszce miała nieszczelnosć, też mu tracił nagle moc.Na zimnym notlaufow nie lapalem, bo nigdy go nie pałowałem na zimno
- njangu
- Posty: 157
- Rejestracja: 28 gru 2015, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 172KM/370Nm by Spank
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Jabłonna p.Warszawą
Re: Błąd 17965
Hmm, wcześnie Ci go odcina. U mnie łapał muła koło 3tys obr. przy gwałtownym przyśpieszaniu. Przy jednostajnym zwiększaniu obrotów odcinało go jeszcze później