pompa vacuum
- zales00
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
pompa vacuum
Witam
Mam w swoim AWX pompę z latającym sławnym króćcem... czyli prawdopodobnie LUK... klejenie doprowadza mnie do szewskiej pasji..
Podobno lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie pompy BOSCH z nr 038145209M tylko czy... faktycznie ona pasuje i można ją bezproblemowo zaadoptować?
zastanawiam się nad
http://allegro.pl/pompa-vacu-vacum-0381 ... 29389.html
lub
http://allegro.pl/pompa-vacum-waku-vw-a ... 82754.html - tylko nie wiem co oznacza (bez króćca) w tej aukcji że trzeba sobie go oddzielnie kupić czy po prostu nie ma go w takiej postaci jak w LUK
Mam w swoim AWX pompę z latającym sławnym króćcem... czyli prawdopodobnie LUK... klejenie doprowadza mnie do szewskiej pasji..
Podobno lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie pompy BOSCH z nr 038145209M tylko czy... faktycznie ona pasuje i można ją bezproblemowo zaadoptować?
zastanawiam się nad
http://allegro.pl/pompa-vacu-vacum-0381 ... 29389.html
lub
http://allegro.pl/pompa-vacum-waku-vw-a ... 82754.html - tylko nie wiem co oznacza (bez króćca) w tej aukcji że trzeba sobie go oddzielnie kupić czy po prostu nie ma go w takiej postaci jak w LUK
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: pompa vacuum
Jesli pompa w czesci odpowiadajacej za paliwo jest w 100÷ sprawna to zanim wydasz 700zl na nową, sprawdz czy nie wystarczy uszczelnic okolic nieszczesnego króćca. Wepchnij go na wlasciwe miejsce po zdjeciu przewodu i lekko zaklep boki np. malym wybijakiem... powinno pomóc - przerabialem na trzech silnikach 1.9tdi
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
- zales00
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: pompa vacuum
Dwa razy kleił mi to mechanik... prosta czynność ale robił to przy okazji innych rzeczy - raz pomogło na chwilę, raz w ogóle.
Chyba sam spróbuję...
Szczerze mówiąc miałem zamiar poszukać/kupić używaną pompę z odzysku
Chyba sam spróbuję...
Szczerze mówiąc miałem zamiar poszukać/kupić używaną pompę z odzysku
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: pompa vacuum
Uzywana to loteria... postaraj sie zaklepac... uszczelnianie klejem czy czymkolwiek to ew dodatek do zaklepania... jak nie pomoze to tylko nowa za +/- 700zl
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
- zales00
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: pompa vacuum
Było klejenie z zaklepaniem przez mechanika ale jak czegoś samemu się dobrze nie zrobi.. dzięki za podpowiedź spróbuję jeszcze
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
- zales00
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: pompa vacuum
mechanik uparcie twierdził że noc wystarczy. Teraz mam również taki efekt że muszę depnąć parę razy (spokojnie nie pałuje na zimnym) zanim turbo zacznie pompować jak powinno, więc uważam że naprawa nie odniosła skutku. Pedał hamulca nie jest narazie całkiem twardy ale mam wrażenie że łapie w różnych "wysokościach".
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: pompa vacuum
Na odpalonym silniku wciśnij pedal hamulca 3-4 razy... jesli zrobi sie twardy jak kamien to masz problem z podcisnieniem... jesli twardnieje powiedzmy dopiero za 6 czy 8 razem a po odczekaniu chwili znow jest miekki to jest ok
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
- zales00
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 16:26
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: pompa vacuum
Specjalnie się przejechałem żeby sprawdzić. Może nie jak kamień ale jest wyczuwalnie pedał twardszy za ok 2-3 razem (zależy przy której próbie) . Trzymany delikatnie opada po chwili ale to już może moje złudzenie. Ponadto dół jest chyba słabszy. Ech... Od nowa Polska ludowa ... Klejenie dzięki za podpowiedzi
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
- njangu
- Posty: 157
- Rejestracja: 28 gru 2015, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 172KM/370Nm by Spank
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Jabłonna p.Warszawą
Re: pompa vacuum
Możesz jeszcze spróbować zrobić jak ja. Króciec obklepałem, potem zakleiłem, odczekałem 24h i...
Nałożyłem na wszystko 3 węże gumowe, a'la ogrodowe z 3-ma opaskami śrubowymi, o stopniowanej średnicy tak, że największy naszedł na ten występ w korpusie pompy - ten co się go zaklepuje (zaciśnięte na korpusie opaską śrubową żeby było szczelnie), a najmniejszy na wąż podciśnienia idący na króciec pompy (ściśnięte opaską w miejscu połączenia przewodu podciśnienia z króćcem zamiast jego oryginalnej opaski. Nawet jeśli kiedyś lepianka na króćcu puści to wszystko jest szczelnie pościskane opaskami, powietrze nie ma którędy zassać się do środka.
Nałożyłem na wszystko 3 węże gumowe, a'la ogrodowe z 3-ma opaskami śrubowymi, o stopniowanej średnicy tak, że największy naszedł na ten występ w korpusie pompy - ten co się go zaklepuje (zaciśnięte na korpusie opaską śrubową żeby było szczelnie), a najmniejszy na wąż podciśnienia idący na króciec pompy (ściśnięte opaską w miejscu połączenia przewodu podciśnienia z króćcem zamiast jego oryginalnej opaski. Nawet jeśli kiedyś lepianka na króćcu puści to wszystko jest szczelnie pościskane opaskami, powietrze nie ma którędy zassać się do środka.
- njangu
- Posty: 157
- Rejestracja: 28 gru 2015, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 172KM/370Nm by Spank
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Jabłonna p.Warszawą
Re: pompa vacuum
Proszę bardzo:
http://zapodaj.net/5d0a6a1abd546.jpg.html
http://zapodaj.net/e500acc21c55d.jpg.html
Niestety inaczej nie potrafię wstawić zdjęcia.
Hmm w sumie węży jest 2szt. + przewód podciśnienia, (kupiłem 3szt. ale najmniejszy okazał się być średnicy równej tej co istn. wąż podciśnienia - już fabrycznie był na aucie)
http://zapodaj.net/5d0a6a1abd546.jpg.html
http://zapodaj.net/e500acc21c55d.jpg.html
Niestety inaczej nie potrafię wstawić zdjęcia.
Hmm w sumie węży jest 2szt. + przewód podciśnienia, (kupiłem 3szt. ale najmniejszy okazał się być średnicy równej tej co istn. wąż podciśnienia - już fabrycznie był na aucie)