Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
miga kontrolka swiec żarowych i brak mocy
w czasie jazdy zaczeła mrugac kontrolka świec zarowych a silnik stracil moc, pokazłał się bład P0545 (Czujnik temperatury spalin -zwarcie do masy)
Re: miga kontrolka swiec żarowych i brak mocy
No wlasnie mam to samo, moglby ktos pomoc w tej sprawie? Mozna wogole takim samochodem jezdzic? czy raczej odstawic do warsztatu?
Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
Witka, moglby ktos pomoc w tej sprawie, bo pisal juz o niej GrzegorzM, ale nikt nie odpowiedzial co to moze byc, z gory dzieki.
P.s sorki ze nie uzywam polskich znakow, ale klawiaturka padla;/
P.s sorki ze nie uzywam polskich znakow, ale klawiaturka padla;/
- Krzysi3k
- Posty: 31
- Rejestracja: 1 lip 2013, o 10:44
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Krzysztof
Re: miga kontrolka swiec żarowych i brak mocy
Z tego co wyczytałem to jest to błąd czujnika na turbinie. Zobaczcie instalacje, wtyczkę itd. Jak nie pomoże to wymiana lub podmiana tego czujnika.
Auto: Mitsubishi Lancer EVO III 4G63T rules
Wilcze Laski 2012 - ET+RT - 13.73s
http://www.odwozy.pl (Poznań), polecam zapoznanie się z ofertą.
Wilcze Laski 2012 - ET+RT - 13.73s
http://www.odwozy.pl (Poznań), polecam zapoznanie się z ofertą.
Re: miga kontrolka swiec żarowych i brak mocy
No i juz wiadomo, zawor podcisnieniowy turbiny ( gruszka ) padl;/
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 11 sty 2013, o 14:17
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Imię: piotr
- Lokalizacja: poznań
Re: Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
no już się sam dowiedziałem:) DZIĘKI WSZYSTKIM ZA POMOC by the way
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
To napisz nam co to za problem był.
Może komuś się przyda w przyszłości.A tym,że nie piszą ci,co wiedzą,to przywyknij...niestety.
Pzdr.
Może komuś się przyda w przyszłości.A tym,że nie piszą ci,co wiedzą,to przywyknij...niestety.
Pzdr.
- Vedius
- Posty: 458
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 23:25
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: WojtAS
- Lokalizacja: Zagłębie
Re: Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
Może dlatego nic nie pisali bo wątek powinien dotyczyć SI a kolega daimos2 jak z opisu wynika ma SII
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
A ja kojarzę takiego Kolegę Daimos (bez 2) i też był upierdliwy... Taki psi...s bez es
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
Znaczy trafiłem ? Nie zamierzam się wyżywać bo już nawet nie pamiętam o co chodziło - to taka luźna uwaga była...daimos2 pisze:Coś jeszcze dato? No śmiało wyżyj się za pana bez 2
Na pewno pamiętam, że po prostu też był ułomny.
Re: Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
Wylewacie żale jak żule spod biedronki. Akurat to forum jest pomocne i jak ktoś wie to pomaga doradzić o co chodzi.
A wy piszecie, że wielka obraza majestatu, bo nikt nie znał odpowiedzi na problem? Żenada...
A wy piszecie, że wielka obraza majestatu, bo nikt nie znał odpowiedzi na problem? Żenada...
- Rafff
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 lip 2016, o 13:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 174,6 KM 374,8 Nm
- Imię: Rafał
Re: Miga kontrolka swiec zarowych i spadek mocy
Witam. Temat troszkę stary, ale może ktoś jeszcze na niego trafi szukając u wujka G.
Również pojawiła się u mnie taka sytuacja i komputer pokazał problem z przetwornikiem ciśnienia turbosprężarki (znajduje się w podszybiu, troszeczkę na prawo od osi symetrii samochodu, podpięta jest wtyczka elektryczna i 3 wężyki).
Okazało się, że to jednak zawór podciśnieniowy (grucha).
Otóż nie ma potrzeby jeździć do serwisów a nawet podłączać komputer. Jak najprościej sprawdzić?
Od przetwornika wypinamy wężyk, który idzie do gruszki (gruszka znajduje się troszkę na lewo i widać ją między podszybiem na silnikiem) powinniśmy usłyszeć lekkie syknięcie powietrza. Inne węże nas na razie nie interesują. I teraz bierzemy wężyk, sprawdzamy czy jest podpięty do gruszki i bierzmy koniec do buźki i próbujemy zassać powietrze. Powinno być ciężko pociągnąć, ale da się. Jeśli pociągniemy z 3-4 razy i cały czas czujemy, że ciągnie, to jest ok. Jeśli się okazuje, że zaciągneliśmy i za moment odpuściło to znaczy, że rozsypała się membrana i należy wymienić gruszkę.
Może taka rada i sposób komuś w przyszłości się przyda.. Pozdrawiam
Również pojawiła się u mnie taka sytuacja i komputer pokazał problem z przetwornikiem ciśnienia turbosprężarki (znajduje się w podszybiu, troszeczkę na prawo od osi symetrii samochodu, podpięta jest wtyczka elektryczna i 3 wężyki).
Okazało się, że to jednak zawór podciśnieniowy (grucha).
Otóż nie ma potrzeby jeździć do serwisów a nawet podłączać komputer. Jak najprościej sprawdzić?
Od przetwornika wypinamy wężyk, który idzie do gruszki (gruszka znajduje się troszkę na lewo i widać ją między podszybiem na silnikiem) powinniśmy usłyszeć lekkie syknięcie powietrza. Inne węże nas na razie nie interesują. I teraz bierzemy wężyk, sprawdzamy czy jest podpięty do gruszki i bierzmy koniec do buźki i próbujemy zassać powietrze. Powinno być ciężko pociągnąć, ale da się. Jeśli pociągniemy z 3-4 razy i cały czas czujemy, że ciągnie, to jest ok. Jeśli się okazuje, że zaciągneliśmy i za moment odpuściło to znaczy, że rozsypała się membrana i należy wymienić gruszkę.
Może taka rada i sposób komuś w przyszłości się przyda.. Pozdrawiam