Strona 2 z 2

Re: Kopci na biało

: 28 mar 2019, o 16:08
autor: 1kevin
Mati2005 pisze:Mechanik zaproponował wymianę bloku, zgodziłem się, a jutro zobaczymy efekty. Zastanawiają mnie tylko 2 rzeczy - pieniężne - przy takiej naprawie zakłada się nowy rozrząd robiony był 2 tys. km temu jak i również uszczelka... , teraz znowu powinien być wymieniony chaciażby sam pasek i uszczelka? I czy mechanik powinien mieć zapłacone za ponowne rozbieranie całego silnika skoro awaria nie znikła po pierwszej próbie naprawy?
Nie chce wyjść na żyda, ale również nie chce wywalać niesłusznie pieniędzy...


Troche już musztarda po objedzie - wszystko powinieneś uzgodnić w momencie oddawania z reklamacją.
Wg mnie powinieneś zapłacić tylko za wymianę bloku - ciekawe jak to policzą.
To oni nie fachowo zdiagnozowali, sami zresztą przyznali, że nie sprawdzili, to zostaje Ci tylko ewentualna kłłotnia o swoje przy odbiorze. To nie jest tzw. "żydowanie", to jest nie płacenie 2 x za to samo. Porządny warsztat nie wziąłby ani złotówki za to przyznając sie do błędu, ale czy są jeszcze takie ????

Re: Kopci na biało

: 28 mar 2019, o 20:46
autor: michok
wg mnie rozrząd może zostać ten sam ale uszczelka koniecznie nowa....

Re: Kopci na biało

: 27 kwie 2019, o 16:09
autor: Mati2005
Sorki za poślizg testowałem samochód,

po 3 tygodniach od naprawy - splanowany został dodatkowo blok (+nowa uszczelka). Problem kopcenia zniknął. Auto szarpało na niskich obrotach po odbiorze, ale jak okazało się padł czujnik położenia wału (komputer nie pokazywał żadnych błędów). W końcu autko chodzi jak należy ;)

Podsumowując - wymieniony rozrząd + pompa wody, planowanie bloku i głowicy oraz czujnik położenia wału.
- koszt 3200 PLN.

Wszystko udało się naprawić w ramach gwarancji 8-)

Dzięki za pomoc !