Mati2005 pisze:Mechanik zaproponował wymianę bloku, zgodziłem się, a jutro zobaczymy efekty. Zastanawiają mnie tylko 2 rzeczy - pieniężne - przy takiej naprawie zakłada się nowy rozrząd robiony był 2 tys. km temu jak i również uszczelka... , teraz znowu powinien być wymieniony chaciażby sam pasek i uszczelka? I czy mechanik powinien mieć zapłacone za ponowne rozbieranie całego silnika skoro awaria nie znikła po pierwszej próbie naprawy?
Nie chce wyjść na żyda, ale również nie chce wywalać niesłusznie pieniędzy...
Troche już musztarda po objedzie - wszystko powinieneś uzgodnić w momencie oddawania z reklamacją.
Wg mnie powinieneś zapłacić tylko za wymianę bloku - ciekawe jak to policzą.
To oni nie fachowo zdiagnozowali, sami zresztą przyznali, że nie sprawdzili, to zostaje Ci tylko ewentualna kłłotnia o swoje przy odbiorze. To nie jest tzw. "żydowanie", to jest nie płacenie 2 x za to samo. Porządny warsztat nie wziąłby ani złotówki za to przyznając sie do błędu, ale czy są jeszcze takie ????