Strona 1 z 1

Superb s1. 1.8t brak mocy pomiędzy 2.5tys a 5tys

: 24 lip 2018, o 23:19
autor: telefonytu
Witam 1szyatkich serdecznie. Szukam u was rady może ktoś mi pomoże. Borykam się dość długo już z problemem braku mocy w 1.8t. Wymieniłem już świece cewki przepływomierz intercooler (sprawdzony cały układ dolotowy jest szczelny.) Samochód pali mi po 20 litrów benzyny. Po wymianie przepływki zaczął od dołu ładnie przyspieszać za to od mniej więcej 3tys do 5tys wogole nie jedzie dlawi się jak by. Turbo słychać dość mocno jak się kręci. od 5tys dopiero dostaje takiego strzała i zbiera się prawidlowo. Jak jeżdżę na odlączonym przepływomierzu spalanie na kompie mam raz 18 l raz 11 a ostatnio po trasie nawet 8.7 zrobiłem ale jazda emerycka praktycznie zero dodawania gazu. Panowie co może być przyczyną wyjelem dziś zawór dv wyglądał bardzo dobrze nawet mocno brudny nie był ciśnienie trzyma po w ciśnieniu go gładko szedł do góry. Zawór n75 sprawny na krótko podłączalem po zatkaniu wężyka od turbo i dmuchajac w wężyk od gruszki nie było żadnego przejścia dopiero po podłączeniu prądu powietrze przechodziło w wężyk powietrzny. Ręce mi już opadają. Na fvcdsie pokazało kilka razy przepustnicy błąd albo jej adaptacji chociaż że jest zaadaptowana dobrze. Raz pokazało mi błąd knock sensora i po odpiecu przepływ ki fuel team bank 1 ale jak podłącze przepływke to nie pokazuje tego błędu. Dodam jeszcze że po dodaniu gazu w deche samochód zaczyna się dlawic i strzela. Na kompie spalanie jak odpale auto i postoi tak z 5 minut pokazuje mi 99.9 l

Re: Superb s1. 1.8t brak mocy pomiędzy 2.5tys a 5tys

: 24 lip 2018, o 23:21
autor: CLO27
Turbo?

Re: Superb s1. 1.8t brak mocy pomiędzy 2.5tys a 5tys

: 24 lip 2018, o 23:25
autor: telefonytu
Jak przepływke odlaczę i trochę pojeździe wywali błąd fuel team bank 1 i wtedy zaczyna w miarę jeździć nie ma pomiędzy 3tys a 5 tego mula tylko wkreca się bardzo ładnie na obroty więc turbo dobrze działa

Re: Superb s1. 1.8t brak mocy pomiędzy 2.5tys a 5tys

: 25 lip 2018, o 18:08
autor: piotraskbw
Na początek podłączyć VCDS i sprawdzić podczas jazdy czy parametry pracy odczytywane są takie jakie powinny być.

Ilość powietrza
Ciśnienie doładowania
Podciśnienie
Dawka paliwa
itd.

Niestety nie wiem ile te wartości powinny wynosić dla 1.8T.

Jak nie znajdziesz jakie powinny być wartości to jedź na diagnostykę do dobrego tunera - on będzie wiedział jakie te wartości powinny być.