Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

SebaWob
Posty: 28
Rejestracja: 4 maja 2018, o 02:47
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Seba

Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

Post autor: SebaWob »

Jak w temacie. Czy orientuje się z jaką siła trzeba dokrecic wahacze górne oraz kolumnę Mc Persona ( pod pokrywa silnika) oraz mocowanie amortyzatora na "bananie". Oraz dobrze by było śrubę na piaście przy wymienianiu osłony drążka kierowniczego. Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedzi.
piotraskbw
Posty: 797
Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 195KM / 420Nm
Lokalizacja: LDZ

Re: Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

Post autor: piotraskbw »

Po pierwsze w superb mk1 nie ma kolumny mcpersona :twisted:
Po drugie proszę bardzo :D
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
SebaWob
Posty: 28
Rejestracja: 4 maja 2018, o 02:47
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Seba

Re: Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

Post autor: SebaWob »

A powiedz mi czy ta śruba do zwrotnicy/piasty ( w środku tarczy hamulcowej) to M14 czy M16, bo to różnice są duże w dokrecaniu?
piotraskbw
Posty: 797
Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 195KM / 420Nm
Lokalizacja: LDZ

Re: Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

Post autor: piotraskbw »

Wychodzi na to że były dwie opcje, trzeba sprawdzić jaką masz zamontowaną i zastosować odpowiedni moment (pamiętaj o oczyszczeniu gwintów)
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
SebaWob
Posty: 28
Rejestracja: 4 maja 2018, o 02:47
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Seba

Re: Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

Post autor: SebaWob »

Zdaje mi się, że w komplecie jest nowa śruba, wiec nie trzeba będzie czyścić, a jak bym miał czyscic to pewnie zmywaczem do hamulców czy jak? I jak poznać czy to m14 czy m16? Bo zawsze chciałem to wiedzieć.
https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-MEYLE-10 ... 8017012657
piotraskbw
Posty: 797
Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 195KM / 420Nm
Lokalizacja: LDZ

Re: Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

Post autor: piotraskbw »

Po prostu, zmierzyć suwmiarką :twisted:

Tabela rozmiarów

Śruby z korozji czyści się szczotką drucianą
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
SebaWob
Posty: 28
Rejestracja: 4 maja 2018, o 02:47
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Seba

Re: Z jakim momentem dokręcać wahacze górne oraz kolumnę MP

Post autor: SebaWob »

To wiem ,w komplecie jest nowa, wiec nie będę reanimacji starej, człowiek uczy całe życie.
ODPOWIEDZ