Witam wszystkich.
Pacjent to Superb I.
Podczas pełnego skrętu słychać pojedynczy stuk który słychać z jednej jak i z drugiej strony w zależności od tego w która stronę skręam.
Czasem podczas prostowania kół również można to usłyszeć ale nie zawsze.
Mam też problem z piszczacymi hamulcami.
Miesiąc temu zostały zmienione tarcze i klocki ale to nic nie pomogło.
Przerywany pisk czasem jest słyszalny nawet podczas jazdy pomiędzy 30 a 50km/h.
Ostatnie pytanie dotyczy rozrządu.
Co ile km bądź co jaki okres powinno się go wymieniać.
Stuk przy skręcaniu, piszczące hamulce.
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Stuk przy skręcaniu, piszczące hamulce.
Przekładnia kierownicza do sprawdzenia.
Niech zgadnę piszczy tylko przy lekkim wciśnięciu hamulca
A sprężynki (przód) i blaszki (tył) w zaciskach wymieniłeś?
Zaciski wyczyszczone przy wymianie (najlepiej wypiaskowane)?
Niech zgadnę piszczy tylko przy lekkim wciśnięciu hamulca
A sprężynki (przód) i blaszki (tył) w zaciskach wymieniłeś?
Zaciski wyczyszczone przy wymianie (najlepiej wypiaskowane)?
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).