Strona 3 z 36

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 11:14
autor: michals
Forest pisze:Rabat kwotowy na A6 - 21 tys, rabat flotowy 20% co daje ok.28-30% rabatu. Przy wartości auta ok. 233 tys kwota do zapłaty ok. 167 tys. Czyli rabatu ok. 29%. Auto do produkcji.
167 dobrze policzone, ale z rabatem wprowadzasz w błąd. najpierw odejmujemy rabat %, a potem rabat kwotowy... czyli de facto korzystniej dla kupującego

tak czy tak taki rabat na a6 to dają już od ponad pół roku ... i niestety się "zablokowali" na tym i nic więcej od tego czasu, pomimo zbliżania się końca generacji.
Jak ktoś nei potrzebuje konfigu za 300k+ tylko włąśnie coś poniżej 250k to przyzwoicie wychodzi.

jak wspomniane pow. zasady wyłącznie za cash lub leasing operacyjny.

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 11:41
autor: whity
Moj obecnie zamówiony wychodzi cennikowo lekko ponad 300.000, a po odjęciu rabatu lekko ponad 200.000;)

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 11:56
autor: Tom-Tdi
Ale według niemieckiego cennika...
Wrzuć ten konfig do polskiego to na wyjściu będzie grubo ponad 300 ;)

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 12:35
autor: whity
Zaraz sprawdze

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 12:45
autor: whity
Ooo kufaa... to samo auto wyszło mi wg cennika polskiego 379.000PLN .... masakra

Najbardziej mnie rozwala różnica: Audi Connect+ phone box w DE: 500€; w PL 5.140 PLN
Szok

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 12:54
autor: orlik
Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 13:03
autor: sane
Wracając do tematu zmian MY2019:
briskoda pisze: From Czech forums:



Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)



All new petrols will have a particle filter.



PS. KW is a build week.
Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...

1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b :)
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).

To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0 :lol:

Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 14:54
autor: Tom-Tdi
whity pisze:Ooo kufaa... to samo auto wyszło mi wg cennika polskiego 379.000PLN .... masakra

Najbardziej mnie rozwala różnica: Audi Connect+ phone box w DE: 500€; w PL 5.140 PLN
Szok
Też się mocno zdziwiłem jak zobaczyłem te różnice, także ten rabat w pl wcale dupy nie urywa...

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 15:06
autor: whity
sane pisze:Wracając do tematu zmian MY2019:
briskoda pisze: From Czech forums:



Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)



All new petrols will have a particle filter.



PS. KW is a build week.
Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...

1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b :)
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).

To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0 :lol:

Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...
prosze przestać spamować :)

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 15:35
autor: Camillinhio
orlik pisze:Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.
W DE nie masz akcyzy, która skutecznie podbija cenę auta.

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 15:41
autor: tom7
faktycznie takie upusty na A6 ? Przymierzałem się w tym roku do SIII Sportline kombi , ale może starczyłoby na jakie średnio doposażone A6 avant nowe, lub lepsze 1-2 letnie. Czyli warto się przejść pogadać w Łodzi (tu mieszkam) do Krotoskiego ?

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 16:40
autor: Tom-Tdi
Camillinhio pisze:
orlik pisze:Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.
W DE nie masz akcyzy, która skutecznie podbija cenę auta.
Myślę, że nie do końca jest to wina akcyzy, inne marki z kolei są droższe w niemcowni niż w PL.

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 16:48
autor: Forest
sane pisze:Wracając do tematu zmian MY2019:
briskoda pisze: From Czech forums:



Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)



All new petrols will have a particle filter.



PS. KW is a build week.
Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...

1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b :)
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).

To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0 :lol:

Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...
A jak mówiłem, że 1.8 jest bez sensu w Superbie to wielka afera od razu:). Jednak koncern też zrozumiał swój błąd i w końcu wycofuje tego nic nie wnoszącego w stosunku do 1.4/1.5 kastrata.

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 16:57
autor: orlik
Camillinhio pisze:
orlik pisze:Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.
W DE nie masz akcyzy, która skutecznie podbija cenę auta.
A nawet nie wiedziałem, że w UE jest akcyza na nowe samochody.
Kurde, ale przy takich różnicach to już się opłaci firmę w DE założyć i jeździć po Polsce na niemieckich blachach.

Re: Zmiany/Lifting MY2019

: 13 lut 2018, o 17:14
autor: whity
Nie wiem czy byś chciał :)