Zmiany/Lifting MY2019
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Zmiany/Lifting MY2019
"kluczyk KESSY odpowiada tylko jeśli jest w ruchu" => bardzo fajne ale nigdzie na stronach skody nie moge znalezc informacji o tym.
Sprawdziles moze czy dziala?
Sprawdziles moze czy dziala?
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 23:32
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Chodziło mi o Google Earth. Mam oficjalny dokument Skody o MY19 - zmiany to brak Google Earth i wsparcie dla tej technologii w MY18 do 45 tygodnia 2019 roku.
Z lampeczką racja, ale co ich skłoniło by w Sportline nie dać ? Mogli sobie parasolki i wieszaki na kapelusze darować, ale lampeczkę dać Nic... trzeba będzie zrezać
Zamykanie można było sobie kiedyś wkodować... ale teraz to ponoć nie działa. Jest Kodiaq w którym przełącznik zamykania jest po lewej na głośniku - dwukierunkowy i tam to działa. Temat będę rozkminiał.
Inna sprawa, że MY19 ma od 07.2018> silnik o oznaczeniu DNUA 200kW 2.0TFSI. W/g erWin silnik nie posiada MPI a jedynie FSI. CJXA ma oba systemy zasilania w paliwo FSI + MPI (4 wtryski w komorę spalania, 4 w kolektor od dołu), a DNUA tylko FSI... wracają do błędów z przeszłości ?
Aż się pochylę przed kolektorem i sprawdzę.
Co do KESSY sprawdzę, tylko muszę wydumać jak Jak odejdę za daleko to nie złapie, jak za blisko to złapie mimo iż nie będę się ruszał, a "magicznej walizki" nikt nie ma by przetestować
Jakieś info tutaj : https://www.drive2.ru/l/502985613973127732/
Z lampeczką racja, ale co ich skłoniło by w Sportline nie dać ? Mogli sobie parasolki i wieszaki na kapelusze darować, ale lampeczkę dać Nic... trzeba będzie zrezać
Zamykanie można było sobie kiedyś wkodować... ale teraz to ponoć nie działa. Jest Kodiaq w którym przełącznik zamykania jest po lewej na głośniku - dwukierunkowy i tam to działa. Temat będę rozkminiał.
Inna sprawa, że MY19 ma od 07.2018> silnik o oznaczeniu DNUA 200kW 2.0TFSI. W/g erWin silnik nie posiada MPI a jedynie FSI. CJXA ma oba systemy zasilania w paliwo FSI + MPI (4 wtryski w komorę spalania, 4 w kolektor od dołu), a DNUA tylko FSI... wracają do błędów z przeszłości ?
Aż się pochylę przed kolektorem i sprawdzę.
Co do KESSY sprawdzę, tylko muszę wydumać jak Jak odejdę za daleko to nie złapie, jak za blisko to złapie mimo iż nie będę się ruszał, a "magicznej walizki" nikt nie ma by przetestować
Jakieś info tutaj : https://www.drive2.ru/l/502985613973127732/
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zmiany/Lifting MY2019
A co ma zamykanie ze środka z bezpieczeństwem wspólnego?orlik pisze:- lampeczka była zawsze tylko w L&K
- zamykanie bagażnika ze środka nigdy nie było dostępne ze względów bezpieczeństwa - istnieje możliwość zakodowania sobie tego (pilotem się da tylko trzeba szybko wcisnąć raz, a potem drugi raz długo przytrzymać).
W pastuchu mam to w standardzie. Normalnie Niemcy poszli po bandzie
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Może żebyś dziecka/psa/teściowej nie przytrzasnął. Albo żeby dziecko/pies/ teściowa Ciebie nie przytrzasnęli jak będzie do połowy w bagażniku - niby przez przypadek
Dzisiaj czytałem instrukcję szczoteczki sonicznej i była informacja, żeby nie myć jej w zmywarce, więc już nic mnie nie zaskoczy...
Dzisiaj czytałem instrukcję szczoteczki sonicznej i była informacja, żeby nie myć jej w zmywarce, więc już nic mnie nie zaskoczy...
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- siemi1
- Posty: 2359
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Powinno wtedy pikać że sie zamyka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 23:32
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Wiecie przecież jak wygląda klapa w sedanie VW B8 a jak w Liftbacku. Gdyby wsadzić paluszki blisko zawiasów to ucięte... stąd Kodiaq do którego na górę dziecko nie sięgnie ma tę funkcję, tak samo passat sedan którego tylna klapka jest malutka.
Pika zawsze... to też wiocha jak rozlega się ten dźwięk cofającego spychacza
Pika zawsze... to też wiocha jak rozlega się ten dźwięk cofającego spychacza
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Zamykanie da się odpalić Vag Can Pro, kosztuje 50 EUR u kolesia w Czechach. Robi zdalnie.
Można też sobie podpiąć dodatkowy guzik na konsoli pod kabelek biegnący do guzika w klapie.
Można też sobie podpiąć dodatkowy guzik na konsoli pod kabelek biegnący do guzika w klapie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 23:32
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Ponoć to kodowanie w najnowszym module nie zadziała... W starszych to widzę pełno tutoriali.
Do tego dojdziemy. Poprzeglądam schematy to może się uda te dwa klawisze "zmostkować" na BCM.
Przy okazji - Virtual Cockpit to coś pięknego. Bawiłem się tym w Karoq ale co innego jak się z tym pojeździ. Zastanawia mnie tylko... jak taki wielki LCD sprawował się będzie gdy zostawię Skodę zimą na -20C ? Nie złapie muła ?
Szkoda, że w Superbie Sporline nie dali takiej grafiki i czcionki jak w Kodiaq... może ktoś odkryje kodowanie i się pozmienia
Do tego dojdziemy. Poprzeglądam schematy to może się uda te dwa klawisze "zmostkować" na BCM.
Przy okazji - Virtual Cockpit to coś pięknego. Bawiłem się tym w Karoq ale co innego jak się z tym pojeździ. Zastanawia mnie tylko... jak taki wielki LCD sprawował się będzie gdy zostawię Skodę zimą na -20C ? Nie złapie muła ?
Szkoda, że w Superbie Sporline nie dali takiej grafiki i czcionki jak w Kodiaq... może ktoś odkryje kodowanie i się pozmienia
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Na to kodowanie wirtualnego wyświetlacza przydałby się oddzielny temat. Gdzieś u Niemców to robili i się da, ale nie znam się na tym zbytnio i nie wiem jak.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Ale tu nie ma co dochodzić, bo temat jest już rozpracowany. Musisz się ocknąć i zauważyć, że vcds to tylko zabawka, którą za dużo nie zdziałasz.drookash pisze:Ponoć to kodowanie w najnowszym module nie zadziała... W starszych to widzę pełno tutoriali.
Do tego dojdziemy. Poprzeglądam schematy to może się uda te dwa klawisze "zmostkować" na BCM.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zmiany/Lifting MY2019
W Arteonie jest jak w Superbie, więc widocznie dopiero od wyższej klasy takie opcje bezpieczeństwaCamillinhio pisze:To w VW na to chyba nie wpadli, że takie horrory mogą się wydarzyć
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 23:32
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Dokładnie... Arteon też nie zamknie - sprawdzane. Może to kwestia konstrukcji samego "guzika".
Kodiaq, teoretycznie nowszy ma inny 3 pozycyjny klawisz, a S3 i Arteon mają 2 pozycyjny.
Ach to bezpieczeństwo...
Kodiaq, teoretycznie nowszy ma inny 3 pozycyjny klawisz, a S3 i Arteon mają 2 pozycyjny.
Ach to bezpieczeństwo...
- rydzio2001
- Posty: 205
- Rejestracja: 3 cze 2018, o 06:27
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: 3city
Re: Zmiany/Lifting MY2019
Ten lifting trochę potwierdza aktualne podejście Skody w temacie ligtingu. Jest na podobnej zasadzie jak w Fabii - jak nie wiesz i nie śledzisz, że był lifting to ciężko Ci będzie zauważyć. Facelifting jaki jest każdy widzi... no jest/będzie i tyle ... nie ma efektu WOW. W sumie się cieszę - nie będę się tak mocno irytował, że rok nie poczekałem z kupnem żeby nabyć lifta Niemniej czekam na premierę, jestem ciekawy jaka będzie dostępna gama silnikowa po tym całym doświadczeniu z WLTP i bardziej restrykcyjnym spojrzeniem na RDE.
Z tego co gdzieś czytałem to w S3FL nie uświadczymy jeszcze dynamicznych kierunków - mają się pojawić pierwszy raz w Scali.
Jestem też ciekawy jak będą wypadały te reflektory ledowe w porównaniu do obecnych ksenonów, pewnie ta sama technologia co w obecnym pasku bo matrixy są zarezerwowane chyba tylko dla audi na ten moment (chyba że mylę pojęcia i w audi oraz vw są te same technologie led).
Z tego co gdzieś czytałem to w S3FL nie uświadczymy jeszcze dynamicznych kierunków - mają się pojawić pierwszy raz w Scali.
Jestem też ciekawy jak będą wypadały te reflektory ledowe w porównaniu do obecnych ksenonów, pewnie ta sama technologia co w obecnym pasku bo matrixy są zarezerwowane chyba tylko dla audi na ten moment (chyba że mylę pojęcia i w audi oraz vw są te same technologie led).
nothing is perfect ... besides whiskey