Strona 1 z 3

Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 12 sie 2017, o 21:15
autor: swir23
Witam,

Na początku może zaznaczę, że nie jestem samochodowym maniakiem, więc chciałbym poradzić się na forum. Zastanawiam się nad zakupem Skody Superb II,
Silnik benzyna 1.8 TSIm 160KM
Skrzynia DSG
Rok produkcji 2013
Przebieg 140 000km
Cena auta wynosi 48000zł

Chciałbym założyć do niej LPG. Ile wynosi cena dobrej instalacji i jak się to auto sprawuje w gazie?
Druga kwestia to skrzynia DSG. Jakie macie z nią doświadczenia? Czy jest awaryjna, ile wynoszą naprawy itp.?
Czy cena jest adekwatna do tego modelu?

Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 07:43
autor: whity
Następny świr

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 09:13
autor: swir23
Tak ciężko pomóc i napisać coś sensownego?

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 09:18
autor: Foton
przeciez zwrócil sie do ciebie po nicku....

co oznacza cena dobrej instalacji?

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 09:47
autor: CLO27
Yyy jakie pytanie taka odpowiedź :)

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 10:55
autor: texas
Pomóżcie chłopakowi. Od tego jest forum. Fajne auto. Dobra skrzynia. Gaz bierz najtańszy, i tak bedziesz jeździł na benzynie.

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 11:25
autor: CLO27
Gaz do 1.8tsi najtańszy jest za pare koła....

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 14:24
autor: swir23
To wiem, ze za pare kola. Bardziej rozchodzi mi sie czy 2500zl, 6000 czy 8000zl

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 14:32
autor: CLO27
6

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 14:36
autor: xtremesystems
od ok 4 k do ok 8k

zalezy od rodzaju.

najtanszy
1) dokladane wtryski gazu. dotrysk benzyny celem chlodzenia wtryskow benzyny. problematyczny i wychodzi ze pali ze 4 l benzyny reszte gazu.


2]gaz leci przez wtryski beznyny. dotrysku gazu nie ma

trzeba midyfikowac pompe wysokiego ciśnienia [ryzyko usterki drogiej pompy]

nie wiem czy juz to w koncu wprowadzili bo musi byc pod konkretny silnik

koszt 7~8k

3]wtrysk gazu przez dodatkowe wtryski oraz dotrysk gazu przez wtryski benzyny celem chlodzenis wtryskow benzyny. do dwie pompy gazu niskiego i wysokiego cisnienia. teoretycznie najmniejsza ingerencjs oraz jak padnie to jedziesz dalej na benzynie. ma kosztowac 5~6 tys.
oczywiscie tez chyba jeszcze tego nie ma [od półtora roku slysze zapowiedzi]

tak naprawde chyba na chwile obecna jest tylko sposob nr1 a on jest najbardziej nieoplacalny i ulomny technicznie

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 15:09
autor: rezon
IMHO wszystko OK oprócz pomysłu na instalację gazu. Mało jest zakładów posiadających doświadczenie z gazowaniem TSI. rocznik 2013 czyli raczej bez problemu olejowego. Skrzynię można sprawdzić przy zakupie. Naprawy DSG nie należą do tanich ;)

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 15:22
autor: CLO27
Gaz ten lepszy w ty silnikach sie zwraca po 150k km...wiec w nlrmalnym uzytkowniu przecietnego czlowieka po 5-6 latach, jaak dużo jeździ to po 3 tylko po takim czasie zazwyczaj sie woz zmienia więc pomysł gazowania tego niewiele palacego 7-8 litrow wozu jest dla mnie zawsze zabawny :)

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 17:04
autor: xtremesystems
metode nr 1 wg mnie dobrze ogarnia kilkanascie zakladow w polsce. 2i3 nie wiem czy sa nawet dostepne

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 20:14
autor: slawko80rr
GZW Zbrosławice tam pytaj robia sporo koszt ok. 4.5 kola spalanie pb do 2 l ale pytanie czy warto bo liczylem w moim 1.4 i nie warto a gazem mam dobre doświadczenie ale zaklada sie dla zysku a nie dla zasady. pozdrawiam

Re: Super II 2013, 1.8 160KM TSI, skrzynia DSG

: 13 sie 2017, o 20:52
autor: xtremesystems
z tym do 2L bym uważał. w teori ok 0,5 z cylindra. w praktyce kolega ma miedzy 3-4. juz jezdzil na regulacje na drugi koniec polski. ogolnie w teorii opcja nr 1 wyglada dobrze w praktyce regulacje i wieksze spalanie benzyny niz zakladane.

no ale kolega zawsze tylko gaz i gaz. do auta za 18k zalozyl gaz za 3500