ehe byloby zbyt pięknie - Octavia Scout DSG 184KM ma 133g CO2. Wiec zwykla 184KM 4x4 musi byc (129g CO2).whity pisze:Bierz octavię scout i będzie git
1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spalanie
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 30 wrz 2015, o 16:06
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
W Polsce pracujesz i takie wymogi??? Pewnie jakaś niemiecka firma:)
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 30 wrz 2015, o 16:06
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Już ciężko powiedzieć jaka to firma
Generalnie 130g max CO2 i cena auta katalogowa do 140tys.
Na szybko patrze w konfiguratorze że Octavia jest strasznie droga.
Generalnie 130g max CO2 i cena auta katalogowa do 140tys.
Na szybko patrze w konfiguratorze że Octavia jest strasznie droga.
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
czemu ciezko? W Olesnicy?..Moze Volvo albo inne AGD?;)
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Teraz na superba jest promocja. Szwagierka miała zamówioną octavie i zmieniła na superba w tej samej cenie to samo wyposażenie.golob pisze:Już ciężko powiedzieć jaka to firma
Generalnie 130g max CO2 i cena auta katalogowa do 140tys.
Na szybko patrze w konfiguratorze że Octavia jest strasznie droga.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
A nie wiem. Ostatnio konfigurowałem tylko seaty
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 30 wrz 2015, o 16:06
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
a to 7 biegowe DSG w 2.0 TDI które teraz weszło rozumiem, że bedzie podobnie OK jak poprzednie 6 biegowe DSG?
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Na pewno będzie mokre, a reszta wyjdzie w praniu. generalnie powinno być ok.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
no do 1.4 może być ciężko z ciągnięciem kempingu i również nie polecam. Miałem okazje jeździć z 4 pasażerami na pokładzie i to nie to samo auto, więc nie wyobrażam sobie jeszcze ciągnąć więcej kg ze sobą. 1.4 jest fajne ja się jeździ samemu, ewentualnie w dwie do 4 osób i daje wystarczająco radę - dla mnie frajda większa niż z diesla o podobnej mocy. Do ciągnięcia czegokolwiek to najlepiej diesel w okolicach 2.0 już nie ważne z jaką mocą, może być i do 150KM.
Sam na przyszły rok planuję zakupić łódkę, która pewnie mniej waży od kempingu i nie wyobrażam sobie tego do mojego silnika, dlatego już po głowie mi chodzi benzyna w 2.0, bo osobiście nie przepadam za dieslami (a te, które mi się podobają dużo więcej kosztują od mocnego 220KM i 280KM w benzynie).
Z drugiej strony jak służbowe, to by mnie to waliło, chyba nie będziesz ciągnął przyczepy codziennie tylko raz max dwa razy w roku.
Sam na przyszły rok planuję zakupić łódkę, która pewnie mniej waży od kempingu i nie wyobrażam sobie tego do mojego silnika, dlatego już po głowie mi chodzi benzyna w 2.0, bo osobiście nie przepadam za dieslami (a te, które mi się podobają dużo więcej kosztują od mocnego 220KM i 280KM w benzynie).
Z drugiej strony jak służbowe, to by mnie to waliło, chyba nie będziesz ciągnął przyczepy codziennie tylko raz max dwa razy w roku.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 30 wrz 2015, o 16:06
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
No zastanawiam się właśnie. Nie wiem kto z Was jezdzi z przyczepą, ale to zupełnie inna jazda niż solo. Max predkosc to 100-110km/h bo wyżej wężykowanie gwarantowane, moc potrzebna głównie na podjazdach w górach.
Ludzie ciągają przyczepki rożnymi wolnossącymi 1.6 100KM i ze 150Nm momentu i objeżdżają całą europę i daja rade, a 150KM i 250Nm to jednak troche więcej. Nie mam złudzeń że diesle 2.0 bylby lepszy ale jednak 13tys doplaty kosztem uboższego wyposażenia. A przyczepa właśnie nie do jazdy codziennie, jakis dluzszy wyjazd wakacyjny po europie + cos po kraju w ciagu roku i tyle. Myślę ze z 5-6tys km rocznie z przyczepą.
Jesli chodzi o trwałość to w sumie i tak bede tylko uzytkownikem auta i nic mnie nie obchodzi (no jedynie jak auto bedzie często w serwisie to musze do niego trafic).
Skoro producent daje na haku taka sama mase jak w skrzyni manualnej (1600kg DMC) to jakos to musi wytrzymać choć troche. Producenci japońscy przy skrzynaich CVT wyraznie ograniczaja masy przyczepy.
Ludzie ciągają przyczepki rożnymi wolnossącymi 1.6 100KM i ze 150Nm momentu i objeżdżają całą europę i daja rade, a 150KM i 250Nm to jednak troche więcej. Nie mam złudzeń że diesle 2.0 bylby lepszy ale jednak 13tys doplaty kosztem uboższego wyposażenia. A przyczepa właśnie nie do jazdy codziennie, jakis dluzszy wyjazd wakacyjny po europie + cos po kraju w ciagu roku i tyle. Myślę ze z 5-6tys km rocznie z przyczepą.
Jesli chodzi o trwałość to w sumie i tak bede tylko uzytkownikem auta i nic mnie nie obchodzi (no jedynie jak auto bedzie często w serwisie to musze do niego trafic).
Skoro producent daje na haku taka sama mase jak w skrzyni manualnej (1600kg DMC) to jakos to musi wytrzymać choć troche. Producenci japońscy przy skrzynaich CVT wyraznie ograniczaja masy przyczepy.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Heh.. powiem tak, z doświadczenia holowanie przyczepy 1.7T, źle się kończyło dla małych pojemności (1.6 czy jakoś tak, nie pamiętam czy benzyna czy diesel, Renault Scenic), więc miałbym pewne obawy z tym 1.4TSI. Pamiętaj, ze mała pojemność i turbo to nie to samo co duża pojemność bez, pomimo identycznej mocy. Moment jest zupełnie inaczej rozkładany. O wyprzedzeniu czegokolwiek też raczej bym nie marzył, chyba, że pieszego
W takim przypadku brałbym już jakiegoś TDI, którego wymieniałeś, będzie miało to więcej sensu.
W takim przypadku brałbym już jakiegoś TDI, którego wymieniałeś, będzie miało to więcej sensu.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 30 wrz 2015, o 16:06
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Oczywscie ze 2.0 TDI bedzie sobie bezproblemowo dawalo rade i bedzie lepsze od 1.4.
Octavia i Superb z 2.0 TDI zostay Towing Car of The Year 2017:
http://www.thetowcarawards.com/winners/2017/
1700kg DMC na haku nie ma na pewno zadne auto z wolnossacym silnikiem 100-120KM (moze jakies czysto terenowe stare konstrukcje). Ale mniejsza z tym.
Superb combi przy swoim DMC w okolicach 2100-2300kg zależnie od wersji i tak aby nie załapać się na Viatoll i nie wymagać prawo jazdy B+E może ciągnąć te 1200-1400kg DMC.
Silnikowo 1.4 150KM spokojnie powinno sobie radzic z DMC1200-1300 bo radzi sobie dobrze masa podobnych trubodoladowanych benzyn z silnikami 140-150KM w przeróżnych markach.
Najwiekszym problemem moze byc DSG DQ200 przy 1.4 jesli auto ma byc z DSG.
Z przyczepami DMC 1200-1300 radzą sobie znośnie nawet właśnie wolnossące benzyny (oczywiscie bez szalu i raczej nie w największych górach ale dają rade).
Octavia i Superb z 2.0 TDI zostay Towing Car of The Year 2017:
http://www.thetowcarawards.com/winners/2017/
1700kg DMC na haku nie ma na pewno zadne auto z wolnossacym silnikiem 100-120KM (moze jakies czysto terenowe stare konstrukcje). Ale mniejsza z tym.
Superb combi przy swoim DMC w okolicach 2100-2300kg zależnie od wersji i tak aby nie załapać się na Viatoll i nie wymagać prawo jazdy B+E może ciągnąć te 1200-1400kg DMC.
Silnikowo 1.4 150KM spokojnie powinno sobie radzic z DMC1200-1300 bo radzi sobie dobrze masa podobnych trubodoladowanych benzyn z silnikami 140-150KM w przeróżnych markach.
Najwiekszym problemem moze byc DSG DQ200 przy 1.4 jesli auto ma byc z DSG.
Z przyczepami DMC 1200-1300 radzą sobie znośnie nawet właśnie wolnossące benzyny (oczywiscie bez szalu i raczej nie w największych górach ale dają rade).