jechałem 280 z prędkością autostradową i w sumie wysokość obrotów rozpoznałem patrząc na obrotomierz, było dość cicho w auciebartekpion pisze:A szum powietrza opływającego? najlepiej wsiądź i się przejedź
ACC - zastanawiam się, LA - to nie dla mnie, DSD - całkiem fajne, ale występuje tylko w pakiecie. Co do reflektorów to czytałem, że różnie to działa, poza tym nie jeżdżę dużo tras w nocy, raczej miasto, a tam tego nie potrzebuję.bartekpion pisze:weź pod uwagę, że te wszystkie systemy coś wnoszą i współgrają ze sobą, czyli np w korku czy na autostradzie możesz podeprzeć się nimi dla własnego komfortu, nieraz bezpieczeństwa, np acc, la, bsd. wiele wnoszą też światła SLA. to wszystko musisz sam potestować.
wie ktoś czy koła 18 mają inne opony niż 19?jkp002 pisze:Moim zdaniem hałas pochodzący od silnika nie jest taki duży, dominującym dźiękiem przy prędkościach autostradowych (ustawa+troszkę) jest szum powietrza opływającego auto i opony. Silnik delikatnie słychać przy tych 150km/h, ale zdecydowanie nie jest to męczące. Co prawda nie wiem jak to jest w TSI220/280, ale myślę sobie, że nie jest istotnie głośniej niż w 1.8 TSI180. P
Biorę na pewno, chociaż nie wiem czy dużo to daje..jkp002 pisze:Nie zerkałem czy brałeś te dźwiękochłonne szyby, a tą opcję bym rekomendował.
Tylko 210 wchodzi w grę w moim przypadkujkp002 pisze:Jakbym brał DSG to wziąłbym również ACC, do rozważenia jest wersja ACC160 - kosztuje połowe, ogarnia sprawę jazdy sznurze aut lub korku, a powyżej 160 chyba wolałbym sam jechać, bez asystenta.
Wziałbym to, ale z nie mogę skonfigurować z Bolero.przemoka pisze: No powiem Ci, że działa całkiem całkiem. Ok, zdarza się, że nie widzi żadnego znaku (bo go tam nie ma ) i nie rozpoznaje w navi tej drogi i zamiast 50 km/h wali mi znaczek ograniczenia do 100 km/h. A kilometr dalej jest stały punkt smerfów (Al. Wilanowska w Wawce)
Kolejny plus dla sportowego zawiasuprzemoka pisze: Powiem tak: nie jeżdżę po w ogóle bezdrożach, praktycznie albo miasto albo trasy szybkiego ruchu. Mam 18 calowe felgi Sparco pro corsa i fabryczne Cinturato, cisnąłem tym autem trochę więcej niż przepisy pozwalają i auto jest mega stabilne. W porównaniu do Seata Leona to naprawdę jest to komfort.
Czy różnica, w normalnych warunkach (nie performance-torowych) jest odczuwalna? Ogólnie ten Haldex 5 sprawuje się w porządku?przemoka pisze: Ja w sumie wziąłem to 280 4x4, bo jednak planuję sporo jeździć w góry na narty, a tam się jednak przydaje ten napęd na 4 kółka, aczkolwiek Haldex to nie to samo co Quattro w Audi. To taki trochę oszukany 4x4.
W mojej opinni jeśli brać to tylko 210. Chciałbym mieć w samochodzie coś, czego do tej pory nie miałem - HUD (nie ma takiej opcji), ACC (różne opinie), DCC (chyba nie ma sensu) - wiem, dawno nie miałem manualnej skrzyni i nigdy nie miałem dieslaprzemoka pisze: Testowałem i nie zrobiło to na mnie jakiegoś wrażenia. Ja jeżdżę na tempomacie dość sporo, ale żeby było fajnie to musiałbym brać tego 210 km/h, a na to mi szkoda było prawie 3 klocków. Ten 160 km/h wyłącza się całkowicie, gdy przekroczysz tę prędkość i wtedy nie masz w ogóle tempomatu.