przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: szms »

Zaraz jade na budowe, dzisiaj heblujemy konstrukcje, muszę kupić z dwie skrzynki :mrgreen: bo do heblowania dużo chętnych :lol:
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: Łuki_ssuperb »

będą siatkarki?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: whity »

Łuki_ssuperb pisze:będą siatkarki?
mozesz ich nazywać nawet siatkarki
Obrazek
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: CLO27 »

:lol:
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: CLO27 »

kamracik pisze:
bogge pisze:Fanzolenie, że nie idzie Szymek. Miałem kiedyś Superba 170 dłubniętego na ponad 200 kucy i teraz jeżdżąc aktualną trochę lżejszą kosiarką 150KM nie odczuwam dyskomfortu i nie jest to pierdzielenie, bo taki kupiłem i teraz nie wypada pisać inaczej, a subiektywne odczucie. Te silniczki dają radę, a co do tego że pojemności się nie oszuka to oczywiście prawda, ale jest jeszcze turbo, które tutaj spokojnie do tych 170 km/h daje porządnego kopa i nie zostaje się w tyle za większymi, ale też i cięższymi autami, później jest już wolniej ale nie na tyle, żeby biadolić. Licznikowe 225 km/h na prostej idzie, czego chcieć więcej od tego silnika? Ma latać 250? ; -)
Pamiętaj, że każdy jeździ inaczej, ma inne oczekiwania. U mnie np. powyżej 100 brakuje mocy, aby wyprzedzić w tempie jakie by mnie satysfakcjonowało. Inna sprawa, że miałbym 300 kucy i pewnie problem ten sam ;)
Yyy nie...300 kunia przy 100 jeszcze starcza :lol:
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: kamracik »

A co Ty możesz o tym wiedzieć? :mrgreen:
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: CLO27 »

szms pisze:I też się trzeba przypie*dalać do mnie na każdym kroku. Napisałem jasno, że tym silnikiem da się jeździć, a jedynie przy prędkościach autostradowych trzeba piłować. No jasnę, fajnie jest redukować przy 1,40 do 4 i słuchać jak TSI wyje przy 5 tys. obrotów, żeby szło do przodu. I jeżeli komuś to styka to super. Jeden lubi wycie kosiarki a drugi bulgotanie V8, niech każdy będzie szczęśliwy. Pytanie było inne, czy odczuje jakąś różnicę i różnica jest taka, że przy 2.0 tdi nie musisz tak często redukować a przy TSI musisz zjeżdżać i piłować - tylko tyle i aż tyle.

Ludzie, każde słowo traktujecie jako atak, tak wiem, Ci co mają 1.4 to jest najlepszy wybór na świecie, ci co mają skode 1500 24543 koni to też najlepszy wybór na świecie i moje mondeo to też najlepszy wybór na świecie.

Amen i życże udanego wieczoru :mrgreen:
Ty masz jakieś rozdojenie jaźni albo powiedz kobicie żeby Cię już tak tymi humorkami ciążowymi nie obciążała bo sam się zachowujesz jak w ciązy( nawet wyglądasz :lol: ) ....piszesz najpierw że octavia 1.6 to super odlotowa na trasy nawet przy v autostradowych a potem że mocniejszy 1.4 to tragedia :p odstaw tą flache :p
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: CLO27 »

kamracik pisze:A co Ty możesz o tym wiedzieć? :mrgreen:
;) :mrgreen:
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
Camillinhio
Posty: 5897
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: Camillinhio »

Tu macie ocatvię, czyli jeszcze lżejsze auto. Od 150 to już jest wyzwanie. OK, idzie, ale na kolanach ;)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zVAmkiZkuvE[/youtube]


I superb 0-100:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tgEAmdx3f5k[/youtube]

mój superb też miał takie osiągi i byłem z tego zadowolony :D
Obrazek
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: CLO27 »

Panie z Zadupczysk Wielkich tak masz pan racje momentem sie jeździ :)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
bogge
Posty: 515
Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: bogge »

Się Szymek nie denerwuj, bo to nie był atak na Twoją osobę, a tylko komentarz do tego postu. Ja przy Skodzie 170 i teraz golfinie miałem DSG (6 i 7 biegów), więc się nie namacham i nie redukuję, bo samo bydlę to robi :mrgreen: , a kurcze porównuję subiektywnie osiągi. Superb dłubnięty dawał lepszy fun bo miał więcej niutków i większy motorek ale ten kosiarkowy spokojnie daje radę i na codzień do przejazdów nawet autostradowych w zupełności wystarcza do normalnej jazdy i to wszystko (nie więcej niż 160 w PL). Napisałem, że fanzolisz, bo sam jeżdżę najczęściej tą pseudo autostradą do Warszawy i jakoś kurcze nie widzę ogromnej różnicy, oczywiście jest, ale nie jest to przepaść. Może nie jestem zbyt wymagający i dlatego taka opinia, ale wyrosłem już z podniecania się każdą urwaną 10 częścią sekundy ;-)

Najlepiej zawsze jest się przejechać i samemu przekonać, bo teorytyzowanie na forum zawsze kończy się tym samym - moja racja jest najmojsza :lol:
daro
Posty: 518
Rejestracja: 20 sie 2015, o 19:56
Samochód: Superb III
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Lokalizacja: Kraków

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: daro »

whity pisze:
Łuki_ssuperb pisze:będą siatkarki?
mozesz ich nazywać nawet siatkarki
Obrazek
Hej,
Wejdz na watek o moim 1.4 TSI i w jednym z postow wkleilem zaleznosc spalania od predkosci.
Pozdrawiam
Darek
apm16 pisze:Witam
Jakie wrażenia po przesiadce z S II 170 KM na S III z silnikiem 1,4 - 150 KM - może ktoś z koleżeństwa dokonał takiej zamiany.
W związku z planowaną zmiana proszę o wyrażenie opinii.
Pozdrawiam Andrzej

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
dothan
Posty: 115
Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 170KM i 350Nm
Imię: Michał
Lokalizacja: Świebodzin

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: dothan »

Miałem oktsvie 1.4 150km na 5 dni jako auto zastępcze. I mi się podobało. Do 180 idzie jak burza. Fakt trzeba wysoko cisnąc no i bylem sam w aucie. Po mieście fajnie się zbiera raz nawet zapiszczal na 3 biegu :) spalanie wysokie przy ostrej jeździe po mieście pokazało średnia 15 litrów.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
marcin wroclaw
Posty: 1975
Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Wrocław

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: marcin wroclaw »

s-e-b-e-b pisze:eeeee.
Jeśli wg niektórych nie widać różnicy między CR 170KM a TSI 150KM to nie pewnie zauważy różnicy między Superbem a Octawią....masakracja.
Jedni udowadniają ze superb to to samo co a6, a inni ze 1,4 to to samo w osiagach co 1,8 lub 2,0..
Jeździłem kazdym, ale kazdym w innej budzie...
Tak jak mówisz Sebastian, moja zona tez nie rozrozni czy samochod ma 160KM czy 360KM...
Marcin
Obrazek
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13590
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM

Post autor: Enriquez »

Z perspektywy pół roku po czipie i po ponad roku codziennego jeżdżenia do roboty po A1 - na tych naszych polskich autostradach, żeby się nie wkurwiać trzeba jechać około 160 - dzięki temu hamowania nie są jakieś gwałtowne, można wszystko na spokojnie przewidzieć a i same tiry tak nie denerwują jak i sami spowalniacze lewego pasa. Dlatego uważam, że te 150 kucy może i trochę mało, ale do takiej relaksacyjnej jazdy dałoby radę. Ofkors, mając 300 kunia fajniej się wyprzedza, ale ma to odbicie w spalaniu i zużyciu hamulców, bo ciągle trzeba deptać - zarówno gaz jak i hamulec. Wybierając ponownie, zapewne ponownie zrobiłbym czipa i wybrał 2.0, ale nie płakałbym przy 1.4 - wolałbym jednak właśnie to, niż Octavię - ze względu na zdecydowanie inny charakter samochodu na wielu płaszczyznach - od komfortu, wyciszenia po wykonanie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
ODPOWIEDZ