przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Zaraz jade na budowe, dzisiaj heblujemy konstrukcje, muszę kupić z dwie skrzynki bo do heblowania dużo chętnych
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
będą siatkarki?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
mozesz ich nazywać nawet siatkarkiŁuki_ssuperb pisze:będą siatkarki?
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Yyy nie...300 kunia przy 100 jeszcze starczakamracik pisze:Pamiętaj, że każdy jeździ inaczej, ma inne oczekiwania. U mnie np. powyżej 100 brakuje mocy, aby wyprzedzić w tempie jakie by mnie satysfakcjonowało. Inna sprawa, że miałbym 300 kucy i pewnie problem ten sambogge pisze:Fanzolenie, że nie idzie Szymek. Miałem kiedyś Superba 170 dłubniętego na ponad 200 kucy i teraz jeżdżąc aktualną trochę lżejszą kosiarką 150KM nie odczuwam dyskomfortu i nie jest to pierdzielenie, bo taki kupiłem i teraz nie wypada pisać inaczej, a subiektywne odczucie. Te silniczki dają radę, a co do tego że pojemności się nie oszuka to oczywiście prawda, ale jest jeszcze turbo, które tutaj spokojnie do tych 170 km/h daje porządnego kopa i nie zostaje się w tyle za większymi, ale też i cięższymi autami, później jest już wolniej ale nie na tyle, żeby biadolić. Licznikowe 225 km/h na prostej idzie, czego chcieć więcej od tego silnika? Ma latać 250? ; -)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Ty masz jakieś rozdojenie jaźni albo powiedz kobicie żeby Cię już tak tymi humorkami ciążowymi nie obciążała bo sam się zachowujesz jak w ciązy( nawet wyglądasz ) ....piszesz najpierw że octavia 1.6 to super odlotowa na trasy nawet przy v autostradowych a potem że mocniejszy 1.4 to tragedia :p odstaw tą flache :pszms pisze:I też się trzeba przypie*dalać do mnie na każdym kroku. Napisałem jasno, że tym silnikiem da się jeździć, a jedynie przy prędkościach autostradowych trzeba piłować. No jasnę, fajnie jest redukować przy 1,40 do 4 i słuchać jak TSI wyje przy 5 tys. obrotów, żeby szło do przodu. I jeżeli komuś to styka to super. Jeden lubi wycie kosiarki a drugi bulgotanie V8, niech każdy będzie szczęśliwy. Pytanie było inne, czy odczuje jakąś różnicę i różnica jest taka, że przy 2.0 tdi nie musisz tak często redukować a przy TSI musisz zjeżdżać i piłować - tylko tyle i aż tyle.
Ludzie, każde słowo traktujecie jako atak, tak wiem, Ci co mają 1.4 to jest najlepszy wybór na świecie, ci co mają skode 1500 24543 koni to też najlepszy wybór na świecie i moje mondeo to też najlepszy wybór na świecie.
Amen i życże udanego wieczoru
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
kamracik pisze:A co Ty możesz o tym wiedzieć?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Tu macie ocatvię, czyli jeszcze lżejsze auto. Od 150 to już jest wyzwanie. OK, idzie, ale na kolanach
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zVAmkiZkuvE[/youtube]
I superb 0-100:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tgEAmdx3f5k[/youtube]
mój superb też miał takie osiągi i byłem z tego zadowolony
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zVAmkiZkuvE[/youtube]
I superb 0-100:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tgEAmdx3f5k[/youtube]
mój superb też miał takie osiągi i byłem z tego zadowolony
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Panie z Zadupczysk Wielkich tak masz pan racje momentem sie jeździ
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Się Szymek nie denerwuj, bo to nie był atak na Twoją osobę, a tylko komentarz do tego postu. Ja przy Skodzie 170 i teraz golfinie miałem DSG (6 i 7 biegów), więc się nie namacham i nie redukuję, bo samo bydlę to robi , a kurcze porównuję subiektywnie osiągi. Superb dłubnięty dawał lepszy fun bo miał więcej niutków i większy motorek ale ten kosiarkowy spokojnie daje radę i na codzień do przejazdów nawet autostradowych w zupełności wystarcza do normalnej jazdy i to wszystko (nie więcej niż 160 w PL). Napisałem, że fanzolisz, bo sam jeżdżę najczęściej tą pseudo autostradą do Warszawy i jakoś kurcze nie widzę ogromnej różnicy, oczywiście jest, ale nie jest to przepaść. Może nie jestem zbyt wymagający i dlatego taka opinia, ale wyrosłem już z podniecania się każdą urwaną 10 częścią sekundy
Najlepiej zawsze jest się przejechać i samemu przekonać, bo teorytyzowanie na forum zawsze kończy się tym samym - moja racja jest najmojsza
Najlepiej zawsze jest się przejechać i samemu przekonać, bo teorytyzowanie na forum zawsze kończy się tym samym - moja racja jest najmojsza
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 20 sie 2015, o 19:56
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Hej,whity pisze:mozesz ich nazywać nawet siatkarkiŁuki_ssuperb pisze:będą siatkarki?
Wejdz na watek o moim 1.4 TSI i w jednym z postow wkleilem zaleznosc spalania od predkosci.
Pozdrawiam
Darek
apm16 pisze:Witam
Jakie wrażenia po przesiadce z S II 170 KM na S III z silnikiem 1,4 - 150 KM - może ktoś z koleżeństwa dokonał takiej zamiany.
W związku z planowaną zmiana proszę o wyrażenie opinii.
Pozdrawiam Andrzej
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 170KM i 350Nm
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Miałem oktsvie 1.4 150km na 5 dni jako auto zastępcze. I mi się podobało. Do 180 idzie jak burza. Fakt trzeba wysoko cisnąc no i bylem sam w aucie. Po mieście fajnie się zbiera raz nawet zapiszczal na 3 biegu spalanie wysokie przy ostrej jeździe po mieście pokazało średnia 15 litrów.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- marcin wroclaw
- Posty: 1975
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Jedni udowadniają ze superb to to samo co a6, a inni ze 1,4 to to samo w osiagach co 1,8 lub 2,0..s-e-b-e-b pisze:eeeee.
Jeśli wg niektórych nie widać różnicy między CR 170KM a TSI 150KM to nie pewnie zauważy różnicy między Superbem a Octawią....masakracja.
Jeździłem kazdym, ale kazdym w innej budzie...
Tak jak mówisz Sebastian, moja zona tez nie rozrozni czy samochod ma 160KM czy 360KM...
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: przesiadka z 170 CR na 1,4 / 150 KM
Z perspektywy pół roku po czipie i po ponad roku codziennego jeżdżenia do roboty po A1 - na tych naszych polskich autostradach, żeby się nie wkurwiać trzeba jechać około 160 - dzięki temu hamowania nie są jakieś gwałtowne, można wszystko na spokojnie przewidzieć a i same tiry tak nie denerwują jak i sami spowalniacze lewego pasa. Dlatego uważam, że te 150 kucy może i trochę mało, ale do takiej relaksacyjnej jazdy dałoby radę. Ofkors, mając 300 kunia fajniej się wyprzedza, ale ma to odbicie w spalaniu i zużyciu hamulców, bo ciągle trzeba deptać - zarówno gaz jak i hamulec. Wybierając ponownie, zapewne ponownie zrobiłbym czipa i wybrał 2.0, ale nie płakałbym przy 1.4 - wolałbym jednak właśnie to, niż Octavię - ze względu na zdecydowanie inny charakter samochodu na wielu płaszczyznach - od komfortu, wyciszenia po wykonanie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.