Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 15 gru 2018, o 07:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin dzia艂u


1. Temat musi zaczyna膰 si臋 od [S1] lub [S2], a tre艣膰 powinna by膰 taka sama jak ta wyst臋puj膮ca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden w膮tek powinien dotyczy膰 jednej opcji wyposa偶enia dost臋pnej w cenniku lub konfiguratorze.



Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 584 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 39  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 13 gru 2017, o 10:18 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 10 pa藕 2014, o 10:52
Posty: 7440
Lokalizacja: 艁贸d藕
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Raczej nie b臋dzie to pocz膮tek, a pr臋dzej Q2 lub wczesne Q3.

_________________
Obrazek
SIIFL


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
PostNapisane: 13 gru 2017, o 22:09 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14648
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
sane napisa艂(a):
Ten kalendarz to z jakiego艣 Auto Bilda czy innego Auto Motor und Sport. Czyli troch臋 zgadywanka :)
Slajdy wygl膮daj膮 jak z prezentacji produktowej i raczej bardziej bym im ufa艂.
leasplan... jak dotychczas przez 7 lat sie nie mylili... moze w ko艅cu sie w skodzie pomyl膮 :lol:

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2017, o 05:41 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 29 pa藕 2017, o 13:47
Posty: 66
Samoch贸d: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
A wracaj膮c do MY2018 - kto艣 wie dlaczego cena pakietu Simply Clever (gniazdko, USB, uchwyt) skoczy艂a z 300 z艂 (tyle ja mam w zam贸wieniu) na 1.200 z艂 (obecny cennik)? Przez dodanie dodatkowych dw贸ch USB (czyli 艂膮cznie b臋d膮 trzy)? Ciekawe, kt贸r膮 wersj臋 pakietu ja dostan臋 (auto do produkcji w przysz艂ym tygodniu).


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2017, o 14:38 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 26 kwi 2016, o 00:09
Posty: 2905
Lokalizacja: Augsburg
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
dostaniesz dotychczasow膮 wersj臋 ;)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2017, o 22:59 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: marlej108
Do艂膮czy艂(a): 22 sie 2011, o 14:57
Posty: 146
Lokalizacja: Polska
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Wczoraj zniknal z konfiguratora kolor niebieski Pacific niemetalizowany (jakis czas temu zniknal czerwony) i zostal zastapiony nowym - niebieski Energy - wygladajacy jak z dzieciecej zabawki... taki sam mniej wiecej jak w Fabii I

tutaj zdjecie w tym kolorze Karoqa
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... p=11715603


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2017, o 09:03 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 7 lut 2017, o 10:59
Posty: 1281
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Aktualnie: 254KM/408Nm
Widzia艂em wczoraj w salonie Sportline w Velvet Red. 艢wietny jest ten kolor, znacznie lepiej wygl膮da ni偶 ten lakier uni Corrida czy jak on si臋 tam nazywa艂. Ten nowy jest troch臋 ciemniejszy i ma g艂臋bi臋 metalika. Nie wiem czy, jak bym nie zamawia艂 dzisiaj, to bym nie wzi膮艂 Velver Red zamiast Moon White.

_________________
Honda Civic VI iSR 娄 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT 娄 2008 - 2017

Skoda Superb III Sportline 娄 2017 -


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2017, o 10:54 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14648
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
To dobrze ze juz masz !

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 08:27 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: marlej108
Do艂膮czy艂(a): 22 sie 2011, o 14:57
Posty: 146
Lokalizacja: Polska
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
sane napisa艂(a):
Widzia艂em wczoraj w salonie Sportline w Velvet Red. 艢wietny jest ten kolor, znacznie lepiej wygl膮da ni偶 ten lakier uni Corrida czy jak on si臋 tam nazywa艂. Ten nowy jest troch臋 ciemniejszy i ma g艂臋bi臋 metalika. Nie wiem czy, jak bym nie zamawia艂 dzisiaj, to bym nie wzi膮艂 Velver Red zamiast Moon White.


No ja bym akurat wolal Czerwie艅 Corrida od tego bialego Moon White, ktory moim zdaniem wyglada praktycznie jak zwykly lakier niemetalizowany (sorry - bez obrazy) i doplacac za cos co wyglada praktycznie na 1 rzut oka tak samo imho nonsens - zreszta wlasnie najtansza wersja Active najczesciej wystepuje jako biala - akurat blisko mnie firma ma kilka Superbow II i III - wszystkie kombi, biale w wersji Active.

Skoda zreszta skasowala ten Red Corrida - zeby nie robic konkurencji temu nowemu Velvet Red (i sporo dro偶szemu!).

A w ogole to z dziwnych lakierow najbardziej mi sie podoba ten zolty (smoczy... jak chce Skoda), ktory wg mojej Zony przypomina kolor Daewoo Matiza.

Ps. s膮 ju偶 nowe cenniki Superba z 2018 r. - nieco znowu podrozal, podobnie jak czesc wyposazenia. W sumie to sa takie "sprytne" podwyzki bo 500 stow tu, 400 stowy tam, a za to jeszcze 600 wiecej... i razem przy aucie za ok. 130t zl uzbiera sie pewnie z 2-3 tysiaki, a poniewaz ludzie biora w leasingu to i tak z powodu takiej "drobnej" podwyzki nie porezygnuja z zamowien a kilka tysiakow na 1 egzemplarzu to w skali calosci sprzedazy mnostwo pieniedzy. I tak sie wlasnie robi biznes ;-)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 10:13 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14648
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Jak tam polo twojego ojca? Radio juz ma ?

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 12:49 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: marlej108
Do艂膮czy艂(a): 22 sie 2011, o 14:57
Posty: 146
Lokalizacja: Polska
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
whity napisa艂(a):
Jak tam polo twojego ojca? Radio juz ma ?


Czemu nie zapytasz o to swojej zony?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 12:54 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 9 gru 2015, o 14:56
Posty: 5393
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzi膰...
whity napisa艂(a):
Jak tam polo twojego ojca? Radio juz ma ?
radio ma ale jeszcze anten臋 trza poci膮gn膮膰 :lol:

_________________
Wilki nie przejmuj膮 si臋 tym co s膮dz膮 o nich barany...


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 13:10 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: marlej108
Do艂膮czy艂(a): 22 sie 2011, o 14:57
Posty: 146
Lokalizacja: Polska
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
艁uki_ssuperb napisa艂(a):
whity napisa艂(a):
Jak tam polo twojego ojca? Radio juz ma ?
radio ma ale jeszcze anten臋 trza poci膮gn膮膰 :lol:


Antena na dachu jest, ale pewnie nie ma kabla albo cos w tym guscie, tyle ze ... Ojciec na razie nie chce radia.
i co teraz cwaniaczki? :lol:


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 13:11 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14648
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Klimy tez nie chce ?

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 13:46 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 9 gru 2015, o 14:56
Posty: 5393
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzi膰...
Chce za to panoram臋 ;-)

_________________
Wilki nie przejmuj膮 si臋 tym co s膮dz膮 o nich barany...


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 13:48 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: marlej108
Do艂膮czy艂(a): 22 sie 2011, o 14:57
Posty: 146
Lokalizacja: Polska
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
艁uki_ssuperb napisa艂(a):
Chce za to panoram臋 ;-)


:lol: :mrgreen:


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 584 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 39  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL