3.6
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13599
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 3.6
A jaki to jest typowy posiadacz Skody niby? I czym się różni od innych?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: 3.6
Dobra, ta dyskusja nie ma sensu, więc się wyłączam. Mówiąc serio, oczywiście nie macie racji pisząc że 1.2 to taki muł, bo nikt z was nigdy takim nie jeździł i wasze porównania do malucha świadczą tylko o was samych i o niczym więcej: silnik 1.2 jest, jak na swoją pojemność, dość przyjemny w eksploatacji, a dzięki doładowaniu pod wieloma względami góruje nad silnikami wolnossącymi. Tym stwierdzeniem, czysto subiektywnym, żegnam panów i życzę szerokiej drogi, oczywiście do tematu superba wkrótce powrócę, bo lubię często zmieniać auta i topić w ten sposób kasę.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13599
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 3.6
Nie ma co udowadniać kwadratury koła. Jeździłem takim właśnie 1.2 miesiąc temu - przejazd do roboty i z powrotem - 150km. Tu nie ma co komentować - to jest zamiennik tramwaju.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- marcin wroclaw
- Posty: 1975
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 3.6
E tam tramwaj. Jak porownuje 1,2tsi mojej mamy z wolnossacym 1,4 w hyundaiu żony to faktycznie 1,2tsi idzie lepiej.
A co do kolegi to tez tak prawdopodobnie jest, ze to albo klimat w stylu Eleganca, albo to jego najmocniejszy samochod do tej pory i dlatego tak pisze.
Dlatego ja wole nie sprawdzac jak idzie 280KM i cieszyć sie swoim 160KM;)
A co do kolegi to tez tak prawdopodobnie jest, ze to albo klimat w stylu Eleganca, albo to jego najmocniejszy samochod do tej pory i dlatego tak pisze.
Dlatego ja wole nie sprawdzac jak idzie 280KM i cieszyć sie swoim 160KM;)
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 17 sie 2011, o 06:19
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Lokalizacja: EL
Re: 3.6
nie przesadzajmy do jazdy normalnej sie nada. tez mi mowili ze 1.6 tdi nie jedzie a jak wsiedli panowie to oczy. moj po czipie odpychal sie calkiem dobrze lepiej niz o2 1.4 tsi po czipie na 150hp [dwa razy z kreski z bondziem sprawdzalismy]. jechal na poziomie leona 2 1.9 tez po czipie [z kubaskiem z kreski testowalem]
problemem w tych malych silnikach jest to ze przy predkosciach autostrafowych puchna a co gorsza pala ta jak wieksi bracia. kaszkiet pewnie jak fabia dodatkowo ma zdupcona aerodynamike [lub pewnie jej wcale nie ma]. fabia 1.6tdi pali wiecej przy 150 niz o2 z 1.6tdi wiec z aero jest bardzo zle
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
problemem w tych malych silnikach jest to ze przy predkosciach autostrafowych puchna a co gorsza pala ta jak wieksi bracia. kaszkiet pewnie jak fabia dodatkowo ma zdupcona aerodynamike [lub pewnie jej wcale nie ma]. fabia 1.6tdi pali wiecej przy 150 niz o2 z 1.6tdi wiec z aero jest bardzo zle
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 3.6
Czy Ty aby na pewno jeździłeś kiedyś Hondą Accord? Tapicerka odpada, trzęsie, wyje?helens4 pisze:też 2.0 Hondy do nich zaliczam, bo nie lubię jeździć 6 tys obrotów, gdzie tapicerka odpada od warczenia, trzęsienia i wycia
Silniki 2.0 i 2.4 bardzo lubią obroty i mają dużą kulturę pracy jak na R4, a "odpadanie" tapicerki, wycie i trzęsienie to rzeczy całkowicie obce temu autu, bo najzwyczajniej w świecie jest świetnie wykonane.
I to chyba oczywiste, że wolnossącym 2.0 "jeździ się obrotami, a nie momentem". Co z tego, że 2.0 N/A nie ma 190Nm momentu od 2000 obr. jak znacznie lepiej regauje na gaz i chętniej wkręca się na obroty. Poza tym zobacz jeszcze raz porównanie, które zamieściłem - nawet na 5 biegu od 60 km/h do 90 km/h (gdzie w Hondzie to będą obroty rzędu 1500 obr.) Accord przyspieszy prawie 2.5 sekundy szybciej niż Juke 1.2 DIG-T. Więc znowu Twoja teoria nie jest prawdziwa.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2017, o 11:08 przez sane, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Re: 3.6
o...teraz 1.6 to jest to:)xtremesystems pisze:nie przesadzajmy do jazdy normalnej sie nada. tez mi mowili ze 1.6 tdi nie jedzie a jak wsiedli panowie to oczy. moj po czipie odpychal sie calkiem dobrze lepiej niz o2 1.4 tsi po czipie na 150hp [dwa razy z kreski z bondziem sprawdzalismy]. jechal na poziomie leona 2 1.9 tez po czipie [z kubaskiem z kreski testowalem]
problemem w tych malych silnikach jest to ze przy predkosciach autostrafowych puchna a co gorsza pala ta jak wieksi bracia. kaszkiet pewnie jak fabia dodatkowo ma zdupcona aerodynamike [lub pewnie jej wcale nie ma]. fabia 1.6tdi pali wiecej przy 150 niz o2 z 1.6tdi wiec z aero jest bardzo zle
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Kiedys jeden sprzedawca mowil ze "ma odejście":-)
Re: 3.6
A ja sobie wypraszam, skody już nie mam, tylko w leasingu
No to fakt, że nie tylko liczy się start od 0-100, ale właśnie im większa pojemność tym silnik bardziej elastyczny... przy 80-120 na pewno 1.2 nie jest dynamiczny i elastyczny jak porównywalnie mocny 2.0 na ten przyklad.
No to fakt, że nie tylko liczy się start od 0-100, ale właśnie im większa pojemność tym silnik bardziej elastyczny... przy 80-120 na pewno 1.2 nie jest dynamiczny i elastyczny jak porównywalnie mocny 2.0 na ten przyklad.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: 3.6
zapewniam Cię żę 1,2 stoi wtedy w miejscu jadąc 5/6..oczywiście możesz jeździć również i na trzecim biegu z takimi prędkościami i mieć uczucie wciskania w fotel..tzn. że będzie Ci sie wydawało że wciska..szms pisze:przy 80-120 na pewno 1.2 nie jest dynamiczny i elastyczny jak porównywalnie mocny 2.0 na ten przyklad.