S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 16 mar 2017, o 10:43
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Paweł
Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady
Generalnie w f30 czułem się bardzo słabo... moja 10 letnia Alfa wydawała się bardziej ,,luksusowa i solidna" . Ok- w wersji za jakieś 300 tys już była inna rozmowa, ale mówiąc o tych ,,sport" za około 130 tys brutto to na prawdę szału brak. Głośne to strasznie było, szumy powietrza itd... Różnica takiej 3er f30 do Superba to jak 3er do 7er mniej więcej... bo 5er jest mimo sporego gabarytu ciasny i wykonany średnio...choć mówię o f01, bo tego najnowszego nie widziałem na żywo jeszcze i nie miałem okazji w nim nawet posiedzieć. Poprzednie 5er można było u nas, w Krakowie wyrwać w cenie Superba i to nie golasy - 520d z automatem, skórą i navi na wyprzedaży rocznika za około 150 tys zł po negocjacjach wyjeżdżali. W promocji flotowej to po 135 tys wychodziły, ale trzeba było zakupić minimum 2 auta i obowiązek ich pakietu leasingowego comfort lease.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady
tak jak rozmawiam z ludźmi , klientami , mechanikami itd to wychodzi na to ze bmw jakoś mocno loty obniżyło..
a awaryjność po przebiegach rzędu 150tś jest podobno dość wysoka , najbezpieczniej 4 lata serwisu bezpłatnego i do żyda..
parę dni temu - 3 2008r salon pierwszy właściciel - sprzęgło poszło więc wymienił od razu i dwumasę..przebieg 102tś , 2,0tdi
co rada starszy pan ale raczej by nie zarżnął sprzęgła w takiej dziurze jak lubartów..
o pompach i wtryskach już chyba pisałem , coś tam się też z xdrive potrafi psuć..
a awaryjność po przebiegach rzędu 150tś jest podobno dość wysoka , najbezpieczniej 4 lata serwisu bezpłatnego i do żyda..
parę dni temu - 3 2008r salon pierwszy właściciel - sprzęgło poszło więc wymienił od razu i dwumasę..przebieg 102tś , 2,0tdi
co rada starszy pan ale raczej by nie zarżnął sprzęgła w takiej dziurze jak lubartów..
o pompach i wtryskach już chyba pisałem , coś tam się też z xdrive potrafi psuć..
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady
Jak jeździł po mieście na półsprzęgle to mogło pójść i sprzęgło
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady
ale lubartów to żadne miasto..generalnie zobacz jaki przebieg w 9 lat..12tś rocznie..
ja nie mówię że to norma z tym sprzęgłem , może mu troche dopomógł , jednak mimo wszystko..
ja nie mówię że to norma z tym sprzęgłem , może mu troche dopomógł , jednak mimo wszystko..