S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
zegaryna
Posty: 100
Rejestracja: 16 mar 2017, o 10:43
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Paweł

Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady

Post autor: zegaryna »

Generalnie w f30 czułem się bardzo słabo... moja 10 letnia Alfa wydawała się bardziej ,,luksusowa i solidna" . Ok- w wersji za jakieś 300 tys już była inna rozmowa, ale mówiąc o tych ,,sport" za około 130 tys brutto to na prawdę szału brak. Głośne to strasznie było, szumy powietrza itd... Różnica takiej 3er f30 do Superba to jak 3er do 7er mniej więcej... bo 5er jest mimo sporego gabarytu ciasny i wykonany średnio...choć mówię o f01, bo tego najnowszego nie widziałem na żywo jeszcze i nie miałem okazji w nim nawet posiedzieć. Poprzednie 5er można było u nas, w Krakowie wyrwać w cenie Superba i to nie golasy - 520d z automatem, skórą i navi na wyprzedaży rocznika za około 150 tys zł po negocjacjach wyjeżdżali. W promocji flotowej to po 135 tys wychodziły, ale trzeba było zakupić minimum 2 auta i obowiązek ich pakietu leasingowego comfort lease.
Awatar użytkownika
leszekmw
Posty: 3078
Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 213KM
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin

Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady

Post autor: leszekmw »

tak jak rozmawiam z ludźmi , klientami , mechanikami itd to wychodzi na to ze bmw jakoś mocno loty obniżyło..
a awaryjność po przebiegach rzędu 150tś jest podobno dość wysoka , najbezpieczniej 4 lata serwisu bezpłatnego i do żyda..
parę dni temu - 3 2008r salon pierwszy właściciel - sprzęgło poszło więc wymienił od razu i dwumasę..przebieg 102tś , 2,0tdi
co rada starszy pan ale raczej by nie zarżnął sprzęgła w takiej dziurze jak lubartów..
o pompach i wtryskach już chyba pisałem , coś tam się też z xdrive potrafi psuć..
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady

Post autor: rezon »

akurat dwumasa nie lubi zarówno ostrych startów, jak i PSJ.
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Awatar użytkownika
leszekmw
Posty: 3078
Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 213KM
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin

Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady

Post autor: leszekmw »

ale jemu poszło sprzęgło nie dwuamsa..
zaczęło sie ślizgać..
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady

Post autor: rezon »

Jak jeździł po mieście na półsprzęgle to mogło pójść i sprzęgło
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Awatar użytkownika
leszekmw
Posty: 3078
Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 213KM
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin

Re: S3 - Silnik 1.8 TSi 180 KM - wady

Post autor: leszekmw »

ale lubartów to żadne miasto..generalnie zobacz jaki przebieg w 9 lat..12tś rocznie..
ja nie mówię że to norma z tym sprzęgłem , może mu troche dopomógł , jednak mimo wszystko..
ODPOWIEDZ