Czego nie warto zamawiać do S3
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
I jaka jest różnica między zwykłą progresją wspomagania?
Klapa otwierana nogą to fajna rzecz - tylko wtedy jak jej najbardziej potrzebuję to jakoś dziwnie przestaje działać
Klapa otwierana nogą to fajna rzecz - tylko wtedy jak jej najbardziej potrzebuję to jakoś dziwnie przestaje działać
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
Różnica polega na tym że w przypadku ustawiania DCC na Sport, układ kierowniczy dodatkowo się utwardza i staje się jeszcze bardziej bezpośredni i precyzyjny niż w standardowej wersji ustawień Sport bez tej funkcji.
Powiem ci że mając do testów S III L&K z tą właśnie opcją nie miałem żadnych problemów z działaniem bezdotykowego otwierania klapy bagażnika (podobnie zresztą nie było żadnych problemów z działaniem tej opcji w Audi A4). Jedynym autem które miało problem z działaniem automatycznego otwierania klapy bagażnika była Toyota RAV 4.
Powiem ci że mając do testów S III L&K z tą właśnie opcją nie miałem żadnych problemów z działaniem bezdotykowego otwierania klapy bagażnika (podobnie zresztą nie było żadnych problemów z działaniem tej opcji w Audi A4). Jedynym autem które miało problem z działaniem automatycznego otwierania klapy bagażnika była Toyota RAV 4.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2017, o 10:32 przez Big, łącznie zmieniany 1 raz.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
Być może, ale to zupełnie nie o to chodzi.Big pisze:Różnica polega na tym że w przypadku ustawiania DCC na Sport, układ kierowniczy dodatkowo się utwardza i staje się jeszcze bardziej bezpośredni i precyzyjny niż w standardowej wersji ustawień Sport bez tej funkcji.
Progresywny układ kierowniczy to progresja przekładni kierowniczej, a nie progresja wspomagania, która jak orlik wspomniał jest w każdym Superbie.
Chodzi o to, że im bardziej masz skręcone koła tym bardziej skraca się przełożenie. W ten sposób przy ostrym zakręcie lub np. przy nawrtoce masz przykładowo 1.5 obrotu między skrajnymi pozycjami zamiast 2.5...
Jeżdziłem SIII bez i z tą opcją i moim zdaniem to jest mega rozwiązanie. Za 700 zł to jest tzw. "no brainer" jak to amerykanie mówią. Dodam, że progresywny układ kierowniczy jest w standardzie np. w Audi RS3, TT RS i to właśnie z Audi to rozwiązanie pochodzi.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- przemoka
- Posty: 585
- Rejestracja: 24 lip 2016, o 10:29
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: kurę ukradli :(
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
przy progresywnym układzie kierowniczym są 2 obroty kierownicy między skrajnymi pozycjami lewo-prawo. W standardowym układzie są to trzy obroty (po półtora na stronę).
ja to mam u siebie i przyznaję, że jest to świetna opcja. No i samo wspomaganie działa trochę lepiej, bo porównywałem to do dwóch seatów i jednak w skodzie łatwiej się kręci kierownicą. No chyba, że to kwestia świeżej i nowej mechaniki, a za kilka lat będzie podobnie jak w Seatach
ja to mam u siebie i przyznaję, że jest to świetna opcja. No i samo wspomaganie działa trochę lepiej, bo porównywałem to do dwóch seatów i jednak w skodzie łatwiej się kręci kierownicą. No chyba, że to kwestia świeżej i nowej mechaniki, a za kilka lat będzie podobnie jak w Seatach
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
Bo normalnie nie ma problemów ale jak temperatura spada, pada śnieg (wczoraj nawet na deszczu mi nie otworzyło a miałem po dwa browary w ręku i musiałem sięgnąć po kluczyk i otworzyć z niego, żeby klapy palcem nie dotykać).Big pisze: Powiem ci że mając do testów S III L&K z tą właśnie opcją nie miałem żadnych problemów z działaniem bezdotykowego otwierania klapy bagażnika (podobnie zresztą nie było żadnych problemów z działaniem tej opcji w Audi A4).
W tych warunkach najbardziej mnie to denerwuje, bo chcę szybko spakować do auta i się schować.
Inni też mieli z tym problemy, jest coś ze sterownikiem chyba uwalone, ale za każdym razem jak jadę na serwis to wszystko cacy działa i nie mogą się podjąć naprawy gwarancyjnej.
Generalnie zadowolony jestem z tego, bo fajny bajer, ale żeby mi to działało jeszcze w 100% to by lepiej było
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13607
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
Kurcze. Mnie się jeszcze nigdy nie zacięło. A sam se zakładałem.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
No i dlatego się nie zacina
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
No właśnie
Na forum też ktoś pisał o tym, na serwisie zgłaszałem to mi powiedzieli, że też ludzie mieli takie przypadki. Nic mi nie pomogli, bo wszystko na serwisie grało i nie było co nagrywać dla gwaranta
Mój jest z 2015 roku, więc niewykluczone, że w nowszych już ten problem wyeliminowali na produkcji.
Na forum też ktoś pisał o tym, na serwisie zgłaszałem to mi powiedzieli, że też ludzie mieli takie przypadki. Nic mi nie pomogli, bo wszystko na serwisie grało i nie było co nagrywać dla gwaranta
Mój jest z 2015 roku, więc niewykluczone, że w nowszych już ten problem wyeliminowali na produkcji.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
Problem jest w zimie jak sie upierd....w ładne dni nikt tego nie zgłasza więc przyczyną są nasze piękne zadbane czyate drogi
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
Bardzo cenna informacja. Dzięki kolegosane pisze:Być może, ale to zupełnie nie o to chodzi.Big pisze:Różnica polega na tym że w przypadku ustawiania DCC na Sport, układ kierowniczy dodatkowo się utwardza i staje się jeszcze bardziej bezpośredni i precyzyjny niż w standardowej wersji ustawień Sport bez tej funkcji.
Progresywny układ kierowniczy to progresja przekładni kierowniczej, a nie progresja wspomagania, która jak orlik wspomniał jest w każdym Superbie.
Chodzi o to, że im bardziej masz skręcone koła tym bardziej skraca się przełożenie. W ten sposób przy ostrym zakręcie lub np. przy nawrtoce masz przykładowo 1.5 obrotu między skrajnymi pozycjami zamiast 2.5...
Leszku, tak przymierzam się do S III. Na jesieni zamierzam zamówić.
- zamperini
- Posty: 139
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 22:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Grzegorz Piotr
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
można poprosić o założenie?Enriquez pisze:Kurcze. Mnie się jeszcze nigdy nie zacięło. A sam se zakładałem.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
- zamperini
- Posty: 139
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 22:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Grzegorz Piotr
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Czego nie warto zamawiać do S3
słyszałem ze mając iPhone to nie za bardzo działa ta funkcja mirror link?arecki1338 pisze:Chorzyn, Dzwine z tym smartlinkiem, u mnie w LK jest w standardzie, Smartlink to android auto,mirror link i apple car w jednym. Jesli bys chcial google map lub inne cuda na ekranie radia, to jest przydatne.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk