Uzyskane rabaty
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Uzyskane rabaty
Przyznam się bez bicia - nie mam pojęcia jakie są realne różnice/wady obu opcji.
Z tego co zauważyłem w 1.8 powinna być nowsza 7b przekładnia, a w 2.0 starsza 6 biegowa - co lepsze, nie wiem
Szczególnych wymagań w temacie nie mam, gdyż nigdy automatu na stałe nie miałem - każdy powinien być teoretycznie dobry.
Z tego co zauważyłem w 1.8 powinna być nowsza 7b przekładnia, a w 2.0 starsza 6 biegowa - co lepsze, nie wiem
Szczególnych wymagań w temacie nie mam, gdyż nigdy automatu na stałe nie miałem - każdy powinien być teoretycznie dobry.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Uzyskane rabaty
w 1.8 masz moment stłumiony do 250Nm (w manualu masz 320Nm) - to max tej skrzyni, dodatkowo suche DSG ma słabą opinie nt trwałości i niezawodności, w stosunku do mokrego dsg, które znów nie ma problemu z podnoszeniem mocy silnika (chłopaki mają ponad 300koni z TSI220 i ponad 400 koni z TSI280) i niezawodnością. poprzez ten mankament brałem pod uwagę tylko 2.0TSI.
Re: Uzyskane rabaty
Dzięki! Coś jestem mądrzejszy
Tuningował nie będę na pewno, lecz zawsze lepiej mieć mniejsze szanse na problemy ze skrzynią nawet na gwarancji.
Tuningował nie będę na pewno, lecz zawsze lepiej mieć mniejsze szanse na problemy ze skrzynią nawet na gwarancji.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Uzyskane rabaty
Nie wiem jak Ty liczysz, ale Niskie Raty od Skody, nie są niskie, nie jest to dobry leasing/kredyt, ani dobra opcja jako najem.ACextreme pisze:Każdy liczy po swojemu oczywiście i każdy ma inne oczekiwania. Wiadomo że przy takim finansowaniu musi być hak, np. w postaci zaniżonej wartości końcowej. To bardzo podobnie jakby własny samochód odsprzedawać dealerowi - nigdy się nie opłaca
Chcesz najmować auto, to skorzystaj z takiego produktu, a nie takiego, który się uważa za najem. Nie wiem jaką ratę teraz płacisz, ale strzelam coś pod ~1800PLN brutto, bazując na tym co piszesz i za te pieniądze w najmie, uwierz mi, możesz celować w coś dużo więcej niż Superb.
Na marginesie nie rozumiem też, jak przy 40k rocznie opłaca Ci się brać benzynę, ale zapewne to prywatne preferencje, gdzie liczysz się z większymi kosztami.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Uzyskane rabaty
Bierz 2.0 TSI 220KM jeśli chodzi o benzynę, jest 6-biegowe DSG ale "optymalnie" długie.
Re: Uzyskane rabaty
Samo finansowanie czy to w Skodzie czy VW przy EasyLease liczą na ok. 104%, a Audi 100% groszami. Obecnie przy standardowym leasingu mam 108%.kamracik pisze:Nie wiem jak Ty liczysz, ale Niskie Raty od Skody, nie są niskie, nie jest to dobry leasing/kredyt, ani dobra opcja jako najem.ACextreme pisze:Każdy liczy po swojemu oczywiście i każdy ma inne oczekiwania. Wiadomo że przy takim finansowaniu musi być hak, np. w postaci zaniżonej wartości końcowej. To bardzo podobnie jakby własny samochód odsprzedawać dealerowi - nigdy się nie opłaca
Chcesz najmować auto, to skorzystaj z takiego produktu, a nie takiego, który się uważa za najem. Nie wiem jaką ratę teraz płacisz, ale strzelam coś pod ~1800PLN brutto, bazując na tym co piszesz i za te pieniądze w najmie, uwierz mi, możesz celować w coś dużo więcej niż Superb.
Na marginesie nie rozumiem też, jak przy 40k rocznie opłaca Ci się brać benzynę, ale zapewne to prywatne preferencje, gdzie liczysz się z większymi kosztami.
Najem - szukałem, pytałem - daj jakiś przykład pierwszy z brzegu - wszelkie opcje najmu jakie znalazłem to najdroższe opcje z możliwych.
Benzyna - nienawidzę diesli
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Uzyskane rabaty
ACextreme, koledzy maja rację. Jeśli chcesz brać silnik 1.8 TSI to TYLKO z manualna skrzynią. W przypadku zamówienia 1.8 TSI z DSG dostajesz obcięty o 70 Nm moment obrotowy i suchą - awaryjna skrzynię DSG.
Tak więc albo bierz 1.8 TSI z manualem albo, jeśli DSG, to 2.0 TSI.
Tak więc albo bierz 1.8 TSI z manualem albo, jeśli DSG, to 2.0 TSI.
Re: Uzyskane rabaty
Dzięki!
Nowy samochód biorę pod uwagę tylko z automatem, więc zostaje 220KM jako jedyna opcja.
Nowy samochód biorę pod uwagę tylko z automatem, więc zostaje 220KM jako jedyna opcja.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Uzyskane rabaty
Coś Ci się z tymi procentami pozajączkowało Leasing Niskich Rat nie będzie tańszy od zwykłego, nie ma takiej opcji.ACextreme pisze: Samo finansowanie czy to w Skodzie czy VW przy EasyLease liczą na ok. 104%, a Audi 100% groszami. Obecnie przy standardowym leasingu mam 108%.
Najem - szukałem, pytałem - daj jakiś przykład pierwszy z brzegu - wszelkie opcje najmu jakie znalazłem to najdroższe opcje z możliwych.
Benzyna - nienawidzę diesli
Przykładowo ze strony VW - koszt 107,6%
Ze strony Seata - koszt 106%
Audi, czy Skoda na swoich stronach nie podają wartości procentowej wykupu auta Poza tym w audi ta oferta liczy się tylko od ceny katalogowej, także biorąc ich leasing niskich rat kupujesz auto bez rabatu.
Re: Uzyskane rabaty
W ofercie na Superba mam 104.8% w EasyLease.
A Audi dokładnie - brak rabatu + ogromne pieniądze za opcje, aby konfiguracja miała sens, a więc aby skonfigurować takie A4Avant w stylu Arteona/Superba nie ma szans zejść poniżej 235tyś z silnikiem TFSI 190KM, gdzie obie alternatywy i tak będą miały lepszy konfig i ceny 165-185tyś. po rabacie.
A Audi dokładnie - brak rabatu + ogromne pieniądze za opcje, aby konfiguracja miała sens, a więc aby skonfigurować takie A4Avant w stylu Arteona/Superba nie ma szans zejść poniżej 235tyś z silnikiem TFSI 190KM, gdzie obie alternatywy i tak będą miały lepszy konfig i ceny 165-185tyś. po rabacie.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Uzyskane rabaty
To bierz, taniej nie będzie
A w tych 104,8% GAP masz zawarty? Bo kalkulatory na stronach tego nie liczą, a mieć trzeba.
Powtórzę się: leasing niskich rat nie może być tańszy od zwykłego...
A w tych 104,8% GAP masz zawarty? Bo kalkulatory na stronach tego nie liczą, a mieć trzeba.
Powtórzę się: leasing niskich rat nie może być tańszy od zwykłego...
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uzyskane rabaty
dokładnie tak jak Kamil pisze zwykły leasing na bank bedzie tańszy
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Uzyskane rabaty
aa..Big Ty nie masz dsg..
jakoś tak mi sie myślało że masz wracając do tego spalania Twojego..
z dsg jednak wozy więcej palą..
jakoś tak mi sie myślało że masz wracając do tego spalania Twojego..
z dsg jednak wozy więcej palą..
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Uzyskane rabaty
Skoda podaje wykup, ale jest pewnie dynamiczny, w przykładzie jaki znalazłem na stronie dla Octavi 1.6TDI Ambition za circa 68kPLN netto wygląda to tak:
Miesięczna rata Leasing z wysokim wykupem (netto)
1 100,84 PLN
okres leasingu 3 lata
opłata wstępna 10%
wartość wykupu 45,06%
przebieg całkowity w okresie umowy 120 000 km
całkowity koszt leasingu 112,23%
Więc jeśli komuś się to opłaca, to niech bierze.. chyba, że dostałeś jakieś super magicznie dobre warunki i na papierze masz, że całość kosztuje Ci te 104%.
Powyższy leasing kosztuje zatem bez wykupu 46430,24PLN, a więc za samo użytkowanie. Analogiczny najem od Skody (też nie tani) wychodzi 63622,44, wliczając w to ubezpieczenia, opony, serwisy itd. Różnica to 17192,20PLN, (ubezpieczenia to jakieś 3000PLN rocznie, opony 2000, wymiana 600, serwis niech wyjdzie i te 6000 przy 120kkm). Więc też wyjdzie mniej więcej na to samo.
A uwierz mi, że za 1800PLN brutto możesz jeździć czymś sensowniejszym. Nie mogę Ci powiedzieć wprost czym i gdzie, jak ktoś będzie chciał to się pochwali.
Miesięczna rata Leasing z wysokim wykupem (netto)
1 100,84 PLN
okres leasingu 3 lata
opłata wstępna 10%
wartość wykupu 45,06%
przebieg całkowity w okresie umowy 120 000 km
całkowity koszt leasingu 112,23%
Więc jeśli komuś się to opłaca, to niech bierze.. chyba, że dostałeś jakieś super magicznie dobre warunki i na papierze masz, że całość kosztuje Ci te 104%.
Powyższy leasing kosztuje zatem bez wykupu 46430,24PLN, a więc za samo użytkowanie. Analogiczny najem od Skody (też nie tani) wychodzi 63622,44, wliczając w to ubezpieczenia, opony, serwisy itd. Różnica to 17192,20PLN, (ubezpieczenia to jakieś 3000PLN rocznie, opony 2000, wymiana 600, serwis niech wyjdzie i te 6000 przy 120kkm). Więc też wyjdzie mniej więcej na to samo.
A uwierz mi, że za 1800PLN brutto możesz jeździć czymś sensowniejszym. Nie mogę Ci powiedzieć wprost czym i gdzie, jak ktoś będzie chciał to się pochwali.
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Uzyskane rabaty
Ja? Nie, ja mam manual. Nie brałbym 1.8 TSI z DSG bo to byłoby bez sensu. 1.8 TSI jest super, ale z manualem. Jeśli DSG to 2.0 TSI.