[SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 21 sty 2017, o 16:15
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
[SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Dzień dobry,
Przez bardzo długi czas zastawiałem się czy "ukraść" wątek "[SIII Kombi Style] O krok od finalnej decyzji" czy stworzyć nowy i ostatecznie wybrałem to drugie żeby uniknąć mieszania. Mam wszak jednak odrobinę inne wymagania i pewnie przemyślenia co do Superba niż autor wspomnianego wątku. Ale zaznaczam, że uczciwie przeczytałem i zapoznałem się z większością rad i wskazówek.
Chciałbym Was prosić o spojrzenie na konfigurację jaką zrobiłem (na dole), oraz na opis poniżej do czego tego samochodu potrzebuję. Będę zobowiązany za wszelkie rady i sugestie, a także kierunek, gdzie się do salonu udać. Dzisiaj odwiedziłem jeden i zastanawiam się i nie za bardzo byłem zachwycony z obsługi (ale to temat na osobny wątek).
Co potrzebuję.
Potrzebuję duży rodzinny samochód w którym musi się zmieścić żona, dwójka dzieci, wózek, bagaże i dwa psy w bagażniku (beagle). W grę wchodzi jedynie wersja kombi (psy...) albo jakiś SUV. Ale na Kodiaqa czekać nie będę, bo też nie zrobił na mnie za dobrego wrażenia. Na ta chwilę najpoważniej rozważam Superba, ale oczywiście początkowo oczywiście miała to być Skoda Octavia kombi... Niestety od razu tutaj zaznaczę, że w związku z tym, L&K 2.0 TSI odpada bo jest już na prawdę daleko od mojego limitu.
Przeznaczenie.
Samochód ma być głównie do miasta i niedalekich tras po drogach szybkiego ruchu / autostradach. Czasem na pewno w Europę, ale nie częściej niż raz, dwa w roku. Swoim aktualnym samochodem w 6.5 roku zrobiłem dopiero 99600 km i sądzę, że średnia wrośnie bardzo niewiele. Skoro głównie miasto, to też pewnwie benzyna a nie diesel (jaki użytkuje obecnie).
Samochód, tak jak poprzedni, zamierzam kupić z założeniem że go nie będę sprzedawał. Dlatego też zależy mi na trwałości i niskich kosztach długoterminowej eksploatacji, ale także dlatego z umiarkowaniem patrze na argumenty dotyczące przyszłej wartości samochodu przy sprzedaży. Zamochód będzie garażowany przez cały rok na dość przestronnym miejscu we współdzielonym garażu w bloku.
Wyposażenie.
Niestety jestem gadżeciażem, ale się leczę powoli . Nie chciałbym jednak rezygnować z pewnych rzeczy, biorąc pod uwagę horyzont użytkowania tego samochodu. To na czym mi zależy to: Elektrycznie sterowane siedzenia z podparciem odcinka lędźwiowego, asystent pasa ruchu i asystem hamowania jak kierowca się zagapi, automatyczna skrzynia biegów z aktywnym tempomatem oraz łatwe wpięcie google maps przez android auto.
Styl jazdy.
Nie jestem fanem szybkich samochodów i przyspieszenia wbijającego w fotel. Jak jest to jest, jak nie ma to nie płaczę. Mając do wyboru Porshe albo Hummera, brałbym Hummera w ciemno. Niestety pali trochę dużo, a to też dla mnie istotny argument. Oczywiście głównie psychologiczny, ale jednak - im mniej tym lepiej. Aktualnie jeżdżę Citroenem C3 z napędem na przód, więc nie wiem jak dobrze sobie poradzę z długim samochodem z napędem na tył, ale napęd 4x4 raczej nie wchodzi w grę.
No to teraz konkret, co wybrałem na razie po konfiguratorze:
Skoda Superb Combi Style
Silnik:
1.4 TSI 110 kW (150 KM) DSG, albo 1.8 TSI 132 kW (180 KM) DSG. << Skłaniam się ku mniejszemu, bo mniej pali i nie będę miał wyrzutów sumienia, że dławię moment obrotowy - skrzynia manualna i automatyczna przy 1.4 mają tyle samo Nm.
Wyposażenie dodatkowe
1. Pakiet na bezdroża (dodatkowa osłona silnika i skrzyni biegów, specjalny zestaw amortyzacyjny, płyta z tworzywa sztucznego osłaniająca silnik i skrzynię biegów, prześwit zwiększony o 15 mm - inne sprężyny śrubowe i amortyzatory, osłony przewodów hamulcowych) (PF1)
2. Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC (PH2)
3. Koło zapasowe dojazdowe, podnośnik, klucz (dla wersji SportLine, dla silnika 2.0 TSI/206 kW (280 KM) oraz dla samochodów w nadwoziu combi wyposażonych w schowek w podłodze bagażnika, podnośnik, klucz (PJB)
4. KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu z alarmem i funkcją SAFE (PK7) << rozumiem, że to tylko alarm, bo KESSY jest w standardzie dla tej wersji
5. ADAPTIVE CRUISE ASSISTANT - aktywny tempomat do 160 km/h (PLI)
6. Pakiet wewnętrznego oświetlenia LED (PNF) << tu wychodzi ze mnie straszny gadżeciaż, bo mi się po prostu wyjątkowo podoba ten dekor ledowy...
7. SMART LIGHT ASSIST - maskowanie świateł drogowych (automatyczne przysłanianie strumienia świateł drogowych) z LANE ASSIST i BLIND SPOT DETECTION (PNG)
8. Funkcja SMART LINK ze zdalną obsługą nawigacji COLUMBUS (aplikacja Skoda Command) (RA1)
9. Pakiet FRESH (WQ2) << tutaj jest Amundsen z Cantonem
10. Hak holowniczy (składany) (1D4)
11. Elektryczna regulacja fotela pasażera z tylnej kanapy (4V1)
12. Schowek w podłodze bagażnika (3GN) << konfigurator twierdzi, że bez tego nie da się wziąć koła dojazdowego... Ale prawda to, czy bug?
13. SUNSET - tylne szyby o wyższym stopniu przeciemnienia (4KF)
14. Dywaniki (dwa z przodu i dwa z tyłu) (0TD) << szalenie mnie bawi, że bez tej opcji nie ma dywaników w ogóle...
15. TRAVEL ASSIST - funkcja rozpoznawania znaków drogowych
+ przeglądy i pogwarancja oba do 60k km.
Wyszło mi starym cenniku (konfigurator) 151 350 za wersję 1.8 i 145 850 przy wersji 1.4.
Uff... tyle. Dzięki za wszelkie uwagi i sugestie.
Przez bardzo długi czas zastawiałem się czy "ukraść" wątek "[SIII Kombi Style] O krok od finalnej decyzji" czy stworzyć nowy i ostatecznie wybrałem to drugie żeby uniknąć mieszania. Mam wszak jednak odrobinę inne wymagania i pewnie przemyślenia co do Superba niż autor wspomnianego wątku. Ale zaznaczam, że uczciwie przeczytałem i zapoznałem się z większością rad i wskazówek.
Chciałbym Was prosić o spojrzenie na konfigurację jaką zrobiłem (na dole), oraz na opis poniżej do czego tego samochodu potrzebuję. Będę zobowiązany za wszelkie rady i sugestie, a także kierunek, gdzie się do salonu udać. Dzisiaj odwiedziłem jeden i zastanawiam się i nie za bardzo byłem zachwycony z obsługi (ale to temat na osobny wątek).
Co potrzebuję.
Potrzebuję duży rodzinny samochód w którym musi się zmieścić żona, dwójka dzieci, wózek, bagaże i dwa psy w bagażniku (beagle). W grę wchodzi jedynie wersja kombi (psy...) albo jakiś SUV. Ale na Kodiaqa czekać nie będę, bo też nie zrobił na mnie za dobrego wrażenia. Na ta chwilę najpoważniej rozważam Superba, ale oczywiście początkowo oczywiście miała to być Skoda Octavia kombi... Niestety od razu tutaj zaznaczę, że w związku z tym, L&K 2.0 TSI odpada bo jest już na prawdę daleko od mojego limitu.
Przeznaczenie.
Samochód ma być głównie do miasta i niedalekich tras po drogach szybkiego ruchu / autostradach. Czasem na pewno w Europę, ale nie częściej niż raz, dwa w roku. Swoim aktualnym samochodem w 6.5 roku zrobiłem dopiero 99600 km i sądzę, że średnia wrośnie bardzo niewiele. Skoro głównie miasto, to też pewnwie benzyna a nie diesel (jaki użytkuje obecnie).
Samochód, tak jak poprzedni, zamierzam kupić z założeniem że go nie będę sprzedawał. Dlatego też zależy mi na trwałości i niskich kosztach długoterminowej eksploatacji, ale także dlatego z umiarkowaniem patrze na argumenty dotyczące przyszłej wartości samochodu przy sprzedaży. Zamochód będzie garażowany przez cały rok na dość przestronnym miejscu we współdzielonym garażu w bloku.
Wyposażenie.
Niestety jestem gadżeciażem, ale się leczę powoli . Nie chciałbym jednak rezygnować z pewnych rzeczy, biorąc pod uwagę horyzont użytkowania tego samochodu. To na czym mi zależy to: Elektrycznie sterowane siedzenia z podparciem odcinka lędźwiowego, asystent pasa ruchu i asystem hamowania jak kierowca się zagapi, automatyczna skrzynia biegów z aktywnym tempomatem oraz łatwe wpięcie google maps przez android auto.
Styl jazdy.
Nie jestem fanem szybkich samochodów i przyspieszenia wbijającego w fotel. Jak jest to jest, jak nie ma to nie płaczę. Mając do wyboru Porshe albo Hummera, brałbym Hummera w ciemno. Niestety pali trochę dużo, a to też dla mnie istotny argument. Oczywiście głównie psychologiczny, ale jednak - im mniej tym lepiej. Aktualnie jeżdżę Citroenem C3 z napędem na przód, więc nie wiem jak dobrze sobie poradzę z długim samochodem z napędem na tył, ale napęd 4x4 raczej nie wchodzi w grę.
No to teraz konkret, co wybrałem na razie po konfiguratorze:
Skoda Superb Combi Style
Silnik:
1.4 TSI 110 kW (150 KM) DSG, albo 1.8 TSI 132 kW (180 KM) DSG. << Skłaniam się ku mniejszemu, bo mniej pali i nie będę miał wyrzutów sumienia, że dławię moment obrotowy - skrzynia manualna i automatyczna przy 1.4 mają tyle samo Nm.
Wyposażenie dodatkowe
1. Pakiet na bezdroża (dodatkowa osłona silnika i skrzyni biegów, specjalny zestaw amortyzacyjny, płyta z tworzywa sztucznego osłaniająca silnik i skrzynię biegów, prześwit zwiększony o 15 mm - inne sprężyny śrubowe i amortyzatory, osłony przewodów hamulcowych) (PF1)
2. Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC (PH2)
3. Koło zapasowe dojazdowe, podnośnik, klucz (dla wersji SportLine, dla silnika 2.0 TSI/206 kW (280 KM) oraz dla samochodów w nadwoziu combi wyposażonych w schowek w podłodze bagażnika, podnośnik, klucz (PJB)
4. KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu z alarmem i funkcją SAFE (PK7) << rozumiem, że to tylko alarm, bo KESSY jest w standardzie dla tej wersji
5. ADAPTIVE CRUISE ASSISTANT - aktywny tempomat do 160 km/h (PLI)
6. Pakiet wewnętrznego oświetlenia LED (PNF) << tu wychodzi ze mnie straszny gadżeciaż, bo mi się po prostu wyjątkowo podoba ten dekor ledowy...
7. SMART LIGHT ASSIST - maskowanie świateł drogowych (automatyczne przysłanianie strumienia świateł drogowych) z LANE ASSIST i BLIND SPOT DETECTION (PNG)
8. Funkcja SMART LINK ze zdalną obsługą nawigacji COLUMBUS (aplikacja Skoda Command) (RA1)
9. Pakiet FRESH (WQ2) << tutaj jest Amundsen z Cantonem
10. Hak holowniczy (składany) (1D4)
11. Elektryczna regulacja fotela pasażera z tylnej kanapy (4V1)
12. Schowek w podłodze bagażnika (3GN) << konfigurator twierdzi, że bez tego nie da się wziąć koła dojazdowego... Ale prawda to, czy bug?
13. SUNSET - tylne szyby o wyższym stopniu przeciemnienia (4KF)
14. Dywaniki (dwa z przodu i dwa z tyłu) (0TD) << szalenie mnie bawi, że bez tej opcji nie ma dywaników w ogóle...
15. TRAVEL ASSIST - funkcja rozpoznawania znaków drogowych
+ przeglądy i pogwarancja oba do 60k km.
Wyszło mi starym cenniku (konfigurator) 151 350 za wersję 1.8 i 145 850 przy wersji 1.4.
Uff... tyle. Dzięki za wszelkie uwagi i sugestie.
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 17 wrz 2015, o 21:17
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
To masz w standardzie.Xun pisze:asystem hamowania jak kierowca się zagapi
Ale to chyba nie o Superbie?Xun pisze:nie wiem jak dobrze sobie poradzę z długim samochodem z napędem na tył
Wiesz, że powyżej 160 km/h nie masz wtedy w ogóle tempomatu?Xun pisze:5. ADAPTIVE CRUISE ASSISTANT - aktywny tempomat do 160 km/h (PLI)
Po co Ci to? Drogie to to, a podobno zysku żadnego.Xun pisze:8. Funkcja SMART LINK ze zdalną obsługą nawigacji COLUMBUS (aplikacja Skoda Command) (RA1)
Naprawdę musisz z tylnej kanapy przesuwać fotel pasażera???Xun pisze:11. Elektryczna regulacja fotela pasażera z tylnej kanapy (4V1)
To Ci da sprzedawca w gratisie, tylko zadbaj o toXun pisze:14. Dywaniki (dwa z przodu i dwa z tyłu) (0TD) << szalenie mnie bawi, że bez tej opcji nie ma dywaników w ogóle...
- lu5asz
- Posty: 193
- Rejestracja: 20 lis 2011, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: SB,LB
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Brałbym 1.8 tsi ale w manualu.Jak musi byc dsg to tylko z 2.0tsi.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 21 sty 2017, o 16:15
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kraków
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
A nie wiem czemu sobie umyśliłem, ze bez 4x4 jest tylko tył Świetnie, to eliminuje jeden problempiecu pisze:Ale to chyba nie o Superbie?Xun pisze:nie wiem jak dobrze sobie poradzę z długim samochodem z napędem na tył
Tak, świadomy wybór. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić sytuacji w której chciałbym na stałe ustalić prędkość powyżej tej liczby. Jak wspominałem tam wyżej, nie jestem entuzjasta prędkościpiecu pisze:Wiesz, że powyżej 160 km/h nie masz wtedy w ogóle tempomatu?Xun pisze:5. ADAPTIVE CRUISE ASSISTANT - aktywny tempomat do 160 km/h (PLI)
A jak bez tego uruchomić Android Auto? O ile się zorientowałem, to Android Auto jest częścią SMART LINKa właśnie. Oczywiście Skoda Command jest na nic potrzebna.piecu pisze:Po co Ci to? Drogie to to, a podobno zysku żadnego.Xun pisze:8. Funkcja SMART LINK ze zdalną obsługą nawigacji COLUMBUS (aplikacja Skoda Command) (RA1)
piecu pisze:Naprawdę musisz z tylnej kanapy przesuwać fotel pasażera???Brałbym 1.8 tsi ale w manualu.Jak musi byc dsg to tylko z 2.0tsi.Xun pisze:11. Elektryczna regulacja fotela pasażera z tylnej kanapy (4V1)
Umiarkowanie potrzebny gadżet. Ale Moja rodzina będzie głównie z tyłu w tej chwili jeździć więc więcej miejsca się przyda, a to raptem 300pln jest.
[/quote]piecu pisze:To Ci da sprzedawca w gratisie, tylko zadbaj o toXun pisze:14. Dywaniki (dwa z przodu i dwa z tyłu) (0TD) << szalenie mnie bawi, że bez tej opcji nie ma dywaników w ogóle...
Ok, dobrze wiedzieć Chociaż zamierzam mocno się targować a potrzebuję jeszcze koła zimowe i belki dachowe poprzeczne
Bardzo, bardzo często się tu na forum spotkałem z ta opinią. Porsze, czy możecie rozwinąć, czemu tak?lu5asz pisze:Brałbym 1.8 tsi ale w manualu.Jak musi byc dsg to tylko z 2.0tsi.
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
2,0 maja lepsze dsg
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
-
- Posty: 322
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 19:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Kraków
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
W krakowie na kocmyrzowskiej jest sprzedawca Daniel Paś. On zawsze robił dobre ceny.
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 20 sie 2015, o 19:56
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
2. Po co Ci ta 3 strefa?
8. AA masz w 'standardzie'.
13. Zamiast tego pakiet 'Simply clever' (dostaniesz szyby przyciemniane, USB i 220 V z tyły, i uchwyt na tableta)
15. To można włączyć VCDSem
8. AA masz w 'standardzie'.
13. Zamiast tego pakiet 'Simply clever' (dostaniesz szyby przyciemniane, USB i 220 V z tyły, i uchwyt na tableta)
15. To można włączyć VCDSem
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
mój L&K 2,0 TSI DSG wyszedł taniej niż Twój Style 1.8
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Ad. 1 Jest na forum specjalista od pakietu na bezdroża w mieście Moim zdaniem to zbędny wydatek zakładając jazdę miejskąWyposażenie dodatkowe
1. Pakiet na bezdroża (dodatkowa osłona silnika i skrzyni biegów, specjalny zestaw amortyzacyjny, płyta z tworzywa sztucznego osłaniająca silnik i skrzynię biegów, prześwit zwiększony o 15 mm - inne sprężyny śrubowe i amortyzatory, osłony przewodów hamulcowych) (PF1)
2. Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC (PH2)
3. Koło zapasowe dojazdowe, podnośnik, klucz (dla wersji SportLine, dla silnika 2.0 TSI/206 kW (280 KM) oraz dla samochodów w nadwoziu combi wyposażonych w schowek w podłodze bagażnika, podnośnik, klucz (PJB)
4. KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu z alarmem i funkcją SAFE (PK7) << rozumiem, że to tylko alarm, bo KESSY jest w standardzie dla tej wersji
5. ADAPTIVE CRUISE ASSISTANT - aktywny tempomat do 160 km/h (PLI)
6. Pakiet wewnętrznego oświetlenia LED (PNF) << tu wychodzi ze mnie straszny gadżeciaż, bo mi się po prostu wyjątkowo podoba ten dekor ledowy...
7. SMART LIGHT ASSIST - maskowanie świateł drogowych (automatyczne przysłanianie strumienia świateł drogowych) z LANE ASSIST i BLIND SPOT DETECTION (PNG)
8. Funkcja SMART LINK ze zdalną obsługą nawigacji COLUMBUS (aplikacja Skoda Command) (RA1)
9. Pakiet FRESH (WQ2) << tutaj jest Amundsen z Cantonem
10. Hak holowniczy (składany) (1D4)
11. Elektryczna regulacja fotela pasażera z tylnej kanapy (4V1)
12. Schowek w podłodze bagażnika (3GN) << konfigurator twierdzi, że bez tego nie da się wziąć koła dojazdowego... Ale prawda to, czy bug?
13. SUNSET - tylne szyby o wyższym stopniu przeciemnienia (4KF)
14. Dywaniki (dwa z przodu i dwa z tyłu) (0TD) << szalenie mnie bawi, że bez tej opcji nie ma dywaników w ogóle...
15. TRAVEL ASSIST - funkcja rozpoznawania znaków drogowych
Ad. 2 Fajna sprawa, można świetnie zestroić temp. w całym aucie
Ad. 4 Wygodne, dobry gadżet
Ad. 5 Zło, o wiele bardziej wolałem zwykły tempomat. To ustrojstwo ma prawo być przydatne tylko w "korku", gdzie kulasz się za resztą nie mając możliwości na wyprzedzenie
Ad. 6 W aucie jest przyjemniej, zwłaszcza w czasie nocnych podróży
Ad. 8 Z krążących opinii szkoda kasy, nic nie wnoszący gadżet
Ad. 9 Dają, brać
Ad. 10 Jeśli korzystałeś do tej pory, czemu nie
Ad. 11 Zbędny gadżet, dzieci będą Ci żonę wkurzać przestawiając jej fotel
Ad. 15 Zbędny gadżet, nie daje nic poza irytującymi czerwonymi znakami na desce
I w sumie nie wiem, dlaczego aż tak Ci zależy na elektrycznych fotelach. W manualnych ustawisz szybciej, odsuniesz szybciej. A w elektrykach czekasz pół dnia, zanim się fotel odsunie. Ja to miałem, już nie mam, i jest mi znacznie lepiej.
I właśnie, passata Pan nie rozważał? W tej cenie (ok. 150 kzł) dostaniesz też dobrze wyposażone auto (lepsze fotele z alcantarą, grubszy lakier , światła LED, nawigację z informacjami online o ruchu drogowym, kessy w tylnych drzwiach, itp.), które z pewnością po tych kilku latach też będzie można sprzedać za w miarę rozsądne pieniądze (przecież w Polsce wszyscy chcą mieć passaty ).
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Clo...rozwiej wszelkie wątpliwości prosze co do cen z konfiguratorow paska i skody:)
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 17 wrz 2015, o 21:17
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Racja, pozajączkowało mi się ze Smart Gate.Xun pisze:A jak bez tego uruchomić Android Auto? O ile się zorientowałem, to Android Auto jest częścią SMART LINKa właśnie.piecu pisze:Po co Ci to? Drogie to to, a podobno zysku żadnego.Xun pisze:8. Funkcja SMART LINK ze zdalną obsługą nawigacji COLUMBUS (aplikacja Skoda Command) (RA1)
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Dobra choć najebanym popatrze potem
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
Xun:)
Skoda Superb nie jest zła,:)
ale...
za 150.000zł masz jeszcze nowe:
Mazda 6 Kombi z 2.5 litrową benzyną i automatem
Subaru Outback z 2.5 litrową benzyną i automatem, a co najważniejsze ze stałym napędem 4x4 ( a nie jak w Superbie ) i prześwitem 20 cm w standardzie, jeśli wozisz całą familię i jeszcze dwa psiaki warto się nad tym zastanowić moim zdaniem ponieważ tym samochodem wjedziesz wszędzie
a jeśli się dobrze rozejrzysz i jesteś ponad normę komunikatywny i inteligentny, to za 150.000, maksymalnie 160.000 kupisz nowego:
Mitsubishi Pajero w automacie 5-cio drzwiowego
a nawet Toyota Land Cruiser również w automacie 5-cio drzwiowa
od Skody Cię nie odciągam, natomiast uważam że za 150.000zł naprawdę masz w czym przebierać, dostając dużo lepszą jakość
Pozdrawiam
Andrzej
Skoda Superb nie jest zła,:)
ale...
za 150.000zł masz jeszcze nowe:
Mazda 6 Kombi z 2.5 litrową benzyną i automatem
Subaru Outback z 2.5 litrową benzyną i automatem, a co najważniejsze ze stałym napędem 4x4 ( a nie jak w Superbie ) i prześwitem 20 cm w standardzie, jeśli wozisz całą familię i jeszcze dwa psiaki warto się nad tym zastanowić moim zdaniem ponieważ tym samochodem wjedziesz wszędzie
a jeśli się dobrze rozejrzysz i jesteś ponad normę komunikatywny i inteligentny, to za 150.000, maksymalnie 160.000 kupisz nowego:
Mitsubishi Pajero w automacie 5-cio drzwiowego
a nawet Toyota Land Cruiser również w automacie 5-cio drzwiowa
od Skody Cię nie odciągam, natomiast uważam że za 150.000zł naprawdę masz w czym przebierać, dostając dużo lepszą jakość
Pozdrawiam
Andrzej
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
To przeanalizuj dokladnie daj linki do konfi bo tak pierdzielac to i mesia kupisz porownaj co ma to i to wtedy napisz o różnicy w wyp i wtedy pogadamy...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: [SIII Kombi Style] ... po raz drugi
CLO27 pisze:Dobra choć najebanym popatrze potem
Piłeś, nie siadaj za kierownicę, pamiętaj:)!!!!!!!!!!!!!!!