[S2]Czego szukać a co omijać?

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: Łuki_ssuperb »

kamracik pisze:G(r)abi to sobie Łuki :mrgreen: Już wiem skąd takie imię małżonki ;)
szms pisze:no ma racje, ale to nie zgadza sie z jego wcześniejszą odpowiedzią :D
Wszystko się zgadza 8-)
. Eee co tam od mojej małżonki chcesz ;-)
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
SZCZooR
Posty: 16
Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: SZCZooR »

Panowie a tak wracając do tematu.
Mówicie ze skrzynia dsg lubi sobie paść?
Słyszałem ze 150-200 tys km wytrzymuje i remont?
A jak przy kupnie stwierdzić ze już ma dość?
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: szms »

A to wg. Ciebie Superb z 2010 roku jaki przebieg będzie miał? :roll:

50 czy 80 kkm?

:roll:
SZCZooR
Posty: 16
Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: SZCZooR »

To zależy czy z komisu. Hahah.
Nie No serio. Przeczytaj proszę ze zrozumieniem mój post.
Ja wiem jakie przebiegi powinny być. Ale jakbsprawdzic skrzynie czy wytrzyma jeszcze czy już jest do remontu?
Bo chyba nie jest zapisane w instrukcji ze dsg pada przy 150 tys i koniec.
Awatar użytkownika
HLPD999
Posty: 168
Rejestracja: 13 paź 2016, o 16:00
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170
Imię: Przemek
Lokalizacja: Travemünde
Kontakt:

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: HLPD999 »

Podstawa to czy nie hałasuje, czy nie szarpie przy zmianie biegów w górę i przy redukcji i czy przy zmianie z D na R też. Jak puścisz hamulec to powinien sam ruszyć tylko DSG ma dwie sekundy pauzy potem rusza. Co do awaryjności i jej żywotności to zależy kto jak dbał czy wymieniał olej w skrzyni co 60 tys km jak tak to powinno śmigać nawet do 250tys i nawet 300 tys i nie wolno zmieniać z D na R i odwrotnie gdy auto się jeszcze toczy musi się całkowicie zatrzymać.

Więcej nie wiem :)
SZCZooR
Posty: 16
Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: SZCZooR »

OK czyli jak każdy automat w takim razie. A tych przerobilem już kilka.
Myślałem ze dsg jakoś inaczej bo przecież taka nowoczesna itp.
Awatar użytkownika
Tomcio83
Posty: 130
Rejestracja: 14 paź 2016, o 18:04
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: warszawa bielany

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: Tomcio83 »

Gdzieś czytałem że DSG 6 biegowe było mniej awaryjne od 7,ja mam DSG 265 tkm na blacie a moze mieć i 400 i zyje,chodzi dobrze,zalezy jak trafisz i jak ktoś dbał.
kleofas
Posty: 356
Rejestracja: 22 lis 2016, o 23:12
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Warszawa

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: kleofas »

dzięki za ten wątek
można się sporo dowiedzieć
SZCZooR
Posty: 16
Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: SZCZooR »

Tak ja tez się sporo dowiedziałem.
Awatar użytkownika
HLPD999
Posty: 168
Rejestracja: 13 paź 2016, o 16:00
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170
Imię: Przemek
Lokalizacja: Travemünde
Kontakt:

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: HLPD999 »

6 biegowa skrzynia jest tak zwana mokra skrzynia a 7 biegowa skrzynia jest suchą skrzynia i więcej awaryjna
SZCZooR
Posty: 16
Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Re: [S2]Czego szukać a co omijać?

Post autor: SZCZooR »

Z tego co wyczytałem to w mokrej mechatronika siada częściej a w suchej sprzęgła.
Wiec obie są tak samo awaryjne.
Chyba mechatronika jest tylko tańsza w naprawie.
Oczywiście dwumasa oddzielny temat.
ODPOWIEDZ