. Eee co tam od mojej małżonki chceszkamracik pisze:G(r)abi to sobie Łuki Już wiem skąd takie imię małżonki
Wszystko się zgadzaszms pisze:no ma racje, ale to nie zgadza sie z jego wcześniejszą odpowiedzią
[S2]Czego szukać a co omijać?
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
Panowie a tak wracając do tematu.
Mówicie ze skrzynia dsg lubi sobie paść?
Słyszałem ze 150-200 tys km wytrzymuje i remont?
A jak przy kupnie stwierdzić ze już ma dość?
Mówicie ze skrzynia dsg lubi sobie paść?
Słyszałem ze 150-200 tys km wytrzymuje i remont?
A jak przy kupnie stwierdzić ze już ma dość?
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
A to wg. Ciebie Superb z 2010 roku jaki przebieg będzie miał?
50 czy 80 kkm?
50 czy 80 kkm?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
To zależy czy z komisu. Hahah.
Nie No serio. Przeczytaj proszę ze zrozumieniem mój post.
Ja wiem jakie przebiegi powinny być. Ale jakbsprawdzic skrzynie czy wytrzyma jeszcze czy już jest do remontu?
Bo chyba nie jest zapisane w instrukcji ze dsg pada przy 150 tys i koniec.
Nie No serio. Przeczytaj proszę ze zrozumieniem mój post.
Ja wiem jakie przebiegi powinny być. Ale jakbsprawdzic skrzynie czy wytrzyma jeszcze czy już jest do remontu?
Bo chyba nie jest zapisane w instrukcji ze dsg pada przy 150 tys i koniec.
- HLPD999
- Posty: 168
- Rejestracja: 13 paź 2016, o 16:00
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Travemünde
- Kontakt:
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
Podstawa to czy nie hałasuje, czy nie szarpie przy zmianie biegów w górę i przy redukcji i czy przy zmianie z D na R też. Jak puścisz hamulec to powinien sam ruszyć tylko DSG ma dwie sekundy pauzy potem rusza. Co do awaryjności i jej żywotności to zależy kto jak dbał czy wymieniał olej w skrzyni co 60 tys km jak tak to powinno śmigać nawet do 250tys i nawet 300 tys i nie wolno zmieniać z D na R i odwrotnie gdy auto się jeszcze toczy musi się całkowicie zatrzymać.
Więcej nie wiem
Więcej nie wiem
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
OK czyli jak każdy automat w takim razie. A tych przerobilem już kilka.
Myślałem ze dsg jakoś inaczej bo przecież taka nowoczesna itp.
Myślałem ze dsg jakoś inaczej bo przecież taka nowoczesna itp.
- Tomcio83
- Posty: 130
- Rejestracja: 14 paź 2016, o 18:04
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: warszawa bielany
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
Gdzieś czytałem że DSG 6 biegowe było mniej awaryjne od 7,ja mam DSG 265 tkm na blacie a moze mieć i 400 i zyje,chodzi dobrze,zalezy jak trafisz i jak ktoś dbał.
- HLPD999
- Posty: 168
- Rejestracja: 13 paź 2016, o 16:00
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Travemünde
- Kontakt:
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
6 biegowa skrzynia jest tak zwana mokra skrzynia a 7 biegowa skrzynia jest suchą skrzynia i więcej awaryjna
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 gru 2016, o 10:14
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Re: [S2]Czego szukać a co omijać?
Z tego co wyczytałem to w mokrej mechatronika siada częściej a w suchej sprzęgła.
Wiec obie są tak samo awaryjne.
Chyba mechatronika jest tylko tańsza w naprawie.
Oczywiście dwumasa oddzielny temat.
Wiec obie są tak samo awaryjne.
Chyba mechatronika jest tylko tańsza w naprawie.
Oczywiście dwumasa oddzielny temat.