Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
bartekpion
Posty: 599
Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: południowe mazowsze

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: bartekpion »

Pasek to nie superb.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Tom-Tdi »

bartekpion pisze:
Tom-Tdi pisze:W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
Jesteś tego pewien? jak orientowałem się kiedyś to DCC w L&K wyklucza progresywną kierownicę, nawet na forum gdzieś kiedyś było.

Wcześniej było tak jak piszesz, od MY 2017 zmieniło się niby, że jest w komplecie z DCC.

Kaspersky ma Superba MY 2017 i chyba DCC, także musiałby się tutaj wypowiedzieć.
Ja odbieram za tydzień auto także dam znać czy w trybie sport kierownica chodzi ciężej
bartekpion
Posty: 599
Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: południowe mazowsze

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: bartekpion »

o ile pamiętam progresywna kiera weszła w MY2017. i sprawę analizowałem ok lipca, czyli jak już obowiązywał MY2017. może ktoś to potwierdzić z użytkowników L&K MY2017?
michals
Posty: 128
Rejestracja: 18 paź 2016, o 07:20
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: michals »

whity pisze:Nie kurwa... dostaniesz dwa na raz


Ja pier****
ohoho... Spokojnie. Czy to coś dziwnego że o to pytam? Skoro w cenniku sportline'a jest DCC bez adnotacji że wyklucza ono sportowe zawieszeni, które jest w standardzie to co w tym dziwnego, że chce to potwierdzić?
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: whity »

Jak zamawiasz felgi 19, a w standarcie masz 18, to tez byś sie pytał?
Przeciez milion razy ci dzisiaj tłumaczyli
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: szms »

Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika? :D
Awatar użytkownika
Kaspersky81
Posty: 375
Rejestracja: 27 sty 2016, o 18:36
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Kaspersky81 »

szms pisze:Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika? :D
A powinni:D
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Tom-Tdi »

Kaspersky81 pisze:
szms pisze:Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika? :D
A powinni:D
Nie nabijaj postów tylko pisz czy masz progresywny układ kier.?? ;)
Awatar użytkownika
Kaspersky81
Posty: 375
Rejestracja: 27 sty 2016, o 18:36
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Kaspersky81 »

Tom-Tdi pisze:
Kaspersky81 pisze:
szms pisze:Jak zamawiasz 19stki, to 18stki dają Ci dodatkowo do bagaznika? :D
A powinni:D
Nie nabijaj postów tylko pisz czy masz progresywny układ kier.?? ;)
W sensie czy kiera na sporcie chodzi mi ciężej?
Awatar użytkownika
Jarek104
Posty: 424
Rejestracja: 6 mar 2016, o 12:32
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Jarek104 »

michals pisze:Witam.
Sporo informacji znalazłem na forum rozwiewających moje wątpliwości ws. wyposażenia , ale jeszcze mam pare znaków zapytania. Niestety takie tematy jak się okazuje są bardzo ciężkie do wyjaśnienia dla sprzedawcy w salonie :(

Rozważam albo L&K albo Sportline.

1. Wymiary foteli przednich sportline vs L&K. Chodzi głównie o długość siedziska ile cm ma każde z nich. W L&K jest trochę krótkie i nie regulowane na długość jak to się ma do sportline, ktoś porównywał?
2. Jak się ma dokładnie zawieszenie w wersji sportline i L&K? Jeśli w obu mamy DCC to fizycznie zawieszenie jest takie samo czy się różni? Jeśli różni czym dokładnie, wysokością, ile mm itd? Ze znalezionych informacji wynika raz że sportline ma obniżone 15mm tylko czy od wersji standard czy od wersji DCC, bo w wielu miejscach jest informacja że w konfiguracji z DCC zawieszenie jest fizycznie coś obniżone.
3. „dodatkowy schowek w podłodze bagażnika (3GN)” w kombi. Czy to jest tak że z tą opcją podłoga jest wyżej i poj. bagażnika się zmniejsza czy tylko jest to zagospodarowanie miejsca pod podłogą, która zostaje na tej samej wysokości? Czy podłogę można wyjąć i wówczas podłogą bagażnika jest dno schowka?
4. Czy ogrzewanie postojowe jest tylko ustawiane on/off czy można programować na konkretną godzinę i/lub datę?
5. Który zestaw bluetooth potrzebuje do: odtwarzania muzyki ze smartfona, pobierania kontaktów i rozmów przez zestaw głośnomówiący, przesyłanie aplikacji ze smartfona (to chyba i tak po kablu) na ekran auta. Wystarczy ten BT IV?
6. Do czego wykorzystywana jest karta sim? Aktualizacje map? Pobieranie jakiś informacji o korkach dla nawigacji? Jeśli do aktualizacji map to jak są one pobierane w wersji bez karty sim?

Z góry dzięki i pozdrawiam
1. Sportline nie ma regulacji długości siedziska, są podobne ale fizycznie ile ma długości - nie jestem w stanie nawet Ci tego zmierzyć, producent nie podaje takich wymiarów
2. Nie wydaje mi się, aby DCC było niższe, ale tu też nie mamy konkretnych danych. Ale postaram się jutro to sprawdić
3. Podłoga jest wyżej, dokłądnie na lini progu. Pod nią są schowki. Nie, nie można tego wyjąć.
4. programowalna godzina uruchomienia i czas działania
5. wystarczy IV
6. Wbudowanie telefonu "na stałe" w samochód. Aktualizacj wgrywasz sam.
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: whity »

Jarek, wytłumacz mu jeszcze, ze jak zamówi nawigację to bolera nie będzie miał !!
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Jarek104
Posty: 424
Rejestracja: 6 mar 2016, o 12:32
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Jarek104 »

powiedz że żartujesz...
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: whity »

Nie.. naprawdę nie
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: gachul »

Jarek na pewno nie da sie wyciągnąć podwójnej podłogi???? w SII mozna było wyciągnąć jak coś dużego było do przewiezienia
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Awatar użytkownika
Jarek104
Posty: 424
Rejestracja: 6 mar 2016, o 12:32
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Jarek104 »

raz to widziałem.
Nie przyglądałem się jakos specjalnie, więc głowy nie dam. Ale na pierwszy rzut oka - nie.
ODPOWIEDZ