Strona 1 z 9

Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:25
autor: michals
DOPISAŁEM ZDOBYTE ODPOWIEDZI NA FORUM I POZA:

Witam.
Sporo informacji znalazłem na forum rozwiewających moje wątpliwości ws. wyposażenia , ale jeszcze mam pare znaków zapytania. Niestety takie tematy jak się okazuje są bardzo ciężkie do wyjaśnienia dla sprzedawcy w salonie :(

Rozważam albo L&K albo Sportline.

1. Wymiary foteli przednich sportline vs L&K. Chodzi głównie o długość siedziska ile cm ma każde z nich. W L&K jest trochę krótkie i nie regulowane na długość jak to się ma do sportline, ktoś porównywał?
TAKIE SAME DŁUGOŚCI SIEDZISKA, W OBU BRAK WYSUWANEJ CZEŚCI PRZEDNIEJ

2. Jak się ma dokładnie zawieszenie w wersji sportline i L&K? Jeśli w obu mamy DCC to fizycznie zawieszenie jest takie samo czy się różni? Jeśli różni czym dokładnie, wysokością, ile mm itd? Ze znalezionych informacji wynika raz że sportline ma obniżone 15mm tylko czy od wersji standard czy od wersji DCC, bo w wielu miejscach jest informacja że w konfiguracji z DCC zawieszenie jest fizycznie coś obniżone.
WG INFORMACJI Z FORUM 9 DANYCH W NIEMIECKIM KATALOGU) SPORTLINE MA -15MM, L&K Z DCC -10MM

3. „dodatkowy schowek w podłodze bagażnika (3GN)” w kombi. Czy to jest tak że z tą opcją podłoga jest wyżej i poj. bagażnika się zmniejsza czy tylko jest to zagospodarowanie miejsca pod podłogą, która zostaje na tej samej wysokości? Czy podłogę można wyjąć i wówczas podłogą bagażnika jest dno schowka?
MOŻNA WYJĄĆ W CAŁOŚCI PODŁOGĘ NAD SCHOWKIEM. ZOSTAJĄ TYLKO PO BOKACH MOCOWANIA.

4. Czy ogrzewanie postojowe jest tylko ustawiane on/off czy można programować na konkretną godzinę i/lub datę?
MOŻNA PROGRAMOWAĆ

5. Który zestaw bluetooth potrzebuje do: odtwarzania muzyki ze smartfona, pobierania kontaktów i rozmów przez zestaw głośnomówiący, przesyłanie aplikacji ze smartfona (to chyba i tak po kablu) na ekran auta. Wystarczy ten BT IV?
DLA MNIE WYSTARCZY :)

6. Do czego wykorzystywana jest karta sim? Aktualizacje map? Pobieranie jakiś informacji o korkach dla nawigacji? Jeśli do aktualizacji map to jak są one pobierane w wersji bez karty sim?
KARTA SIM WYKORZYSTYWANA TYLKO DO ROZSYŁĄNIA INTERENETU PO AUCIE. NIE SŁUŻY DO POBIERANIA ŻADNYCH BIEŻACYCH DANYCH NP. DO MAPY

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:34
autor: AndrzejKrawczyk
Ja się wypowiem bo się nie znam ;). Ale jeśli ogrzewanie postojowe jest takie jak u mnie w Active to jest to jedynie opcja, żeby nawiew działał po wyłączeniu silnika.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:44
autor: Cienki221
Ad 2. Z tego co kiedyś 'Biały' mi tłumaczył to między DCC L&K a DCC SportLine jest 15mm
Ad 4. Możesz ustawić w aucie godzinę i dzien lub przez pilota. Grzeje przez 30min
Ad 6. Karta sim jest tylko do wifi bodajże bo navi w superbie nie ma info TMC czyli wiadomości online o utrudnieniach na drodze. Aktualizacje map przez kartę SD ściągana z netu

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:48
autor: whity
Jezeli chodzi o mnie cienki... to wg mnie sportline i L&K z DCC sa takie same... 10mm niższe niż standard

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:49
autor: przemoka
Ad.5.
Podobno wystarcza BT IV. Ale żeby apki z telefonu były na ekranie navi to musisz skorzystać z Android Auto albo Apple CarPlay. I to zadziała tylko po kablu - bezprzewodowo nie zadziała.

Ad.6.
Sam jestem ciekaw. W Columbusie na pewno zrobi się udostępnianie netu, bo tam jest wbudowany Access Point. Ale czy tak samo jest w Amundsenie to nie wiem. Natomiast na pewno nie ma żadnej interakcji z samą mapą w infotainmencie. A szkoda. Bo jak już jest slot na kartę SIM to navi powinno korzystać z map Google'a, ściągać informację o korkach, Spotify/TuneIn, itp. A na razie to chyba tylko do udostępnienia netu dla innych urządzeń.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:51
autor: michals
Bardzo dziękuje za odpowiedzi.
Cienki221 pisze:Ad 2. Z tego co kiedyś 'Biały' mi tłumaczył to między DCC L&K a DCC SportLine jest 15mm
Od razu nasuwa się pytanie a jaka jest różnica między DCC L&K a Sportline ze "sportowym zawieszeniem" zaznaczonym ale bez DCC? Tak samo -15mm? Powiem tak gdyby Sportline z takim zawieszneiem bez DCC jedzil jak L&K z DCC w trybie Sport (a nawet i Normal) to spokojnie można by te 4tyś zaoszczedzić i nie brać DCC do sportlinea.... do tego dążę

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:52
autor: szms
aha :lol:

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:55
autor: michals
przemoka pisze:Ad.5.
Podobno wystarcza BT IV. Ale żeby apki z telefonu były na ekranie navi to musisz skorzystać z Android Auto albo Apple CarPlay. I to zadziała tylko po kablu - bezprzewodowo nie zadziała.

Ad.6.
Sam jestem ciekaw. W Columbusie na pewno zrobi się udostępnianie netu, bo tam jest wbudowany Access Point. Ale czy tak samo jest w Amundsenie to nie wiem. Natomiast na pewno nie ma żadnej interakcji z samą mapą w infotainmencie. A szkoda. Bo jak już jest slot na kartę SIM to navi powinno korzystać z map Google'a, ściągać informację o korkach, Spotify/TuneIn, itp. A na razie to chyba tylko do udostępnienia netu dla innych urządzeń.
dzięki. no to mamy jasne że miejsce na sim to do niczego nie potrzebne jak się ma swoje pakiety w telefonie, tablecie i nie potrzebuje się "routera z netem" w aucie.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:56
autor: szms
Jak Ty chcesz michals zaoszczędzić 4 klocki na jakimś zawieszeniu, to w ogóle daruj sobie Sportline czy L&K, bo tam dużo rzeczy jest, które Ci się nie przydadzą i poza wyglądem też nic nie dają... w przeciwieństwie do zawieszenia, które może się przydać bardziej niż kolorowe naklejki :D

Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:57
autor: whity
Zawieszenie sportowe (tylko w ambition i style) jest -15mm od standardowego

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 07:59
autor: Łuki_ssuperb
Forumowy Głos Rozsądku ;-)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 08:13
autor: Cienki221
whity pisze:Jezeli chodzi o mnie cienki... to wg mnie sportline i L&K z DCC sa takie same... 10mm niższe niż standard
To nie skumałem tego co pisaliśmy w mojej galeri sorki ;)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 08:17
autor: CLO27
Ad1. Długość podobna, sportline lepsze fotele.
Ad2. W SL i L&K takie same jest dcc.
Ad3. Na kij ci kombi.....
Ad4. Była odpowiedź
Ad5. Była odpowiedź
Ad6. Do niczego bezsensu....

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 08:42
autor: michals
szms pisze:Jak Ty chcesz michals zaoszczędzić 4 klocki na jakimś zawieszeniu, to w ogóle daruj sobie Sportline czy L&K, bo tam dużo rzeczy jest, które Ci się nie przydadzą i poza wyglądem też nic nie dają... w przeciwieństwie do zawieszenia, które może się przydać bardziej niż kolorowe naklejki :D
wszytsko zależy kto co chce nawet jak sie wydaje zbyteczne. Jakbym nie konfigurował L&K mi pasuje. W sportline z zewnatrz to wcale mi jakoś nie robi, ale za te fotele, kierownicę i zawieszenie jesli jest roznica na plus (mniej bujania) bym pare tyś dopłacił...

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 08:56
autor: michals
whity pisze:Zawieszenie sportowe (tylko w ambition i style) jest -15mm od standardowego
Głupieje :)

czyli w Sportline opcja: "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł to co innego niż w Style "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł + "zawieszenie sportowe" za 900zł (tu jest różnica wzg SL)?

Czyli Style z "Zawieszenie sportowe" będzie niższy od każdego L&K i SL?

DCC samo w sobie przekłada się na fizycznie obniżone zawieszenie?