[S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
czyli w sumie brać to ACC czy nie?
bo jeszcze mogę odpuścić to w zamówieniu
coraz częściej piszą ludzie, że to hamuje bez powodu
bo jeszcze mogę odpuścić to w zamówieniu
coraz częściej piszą ludzie, że to hamuje bez powodu
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 31 maja 2013, o 07:21
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: WLKP
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Nie mam złych intencji, ale widzę, że chyba zaraz będę osądzony.
Na chłopski rozum. W jakim celu w instrukcji pisano by o radarze w zderzaku, jeśli w rzeczywistości za system odpowiadała by kamera? Wyświetli się takiemu jednemu komunikat o zabrudzonym czujniku, a ten zamiast szyby będzie zderzak czyścił.
Front Assistant można wyłączyć, a ponadto ma dwa lub trzy ustawienia czułości. Więc jeśli będzie przeszkadzać to można wyłączyć. Nie tyczy sie to ACC, które będzie zawsze działać jako aktywny tempomat ale to akurat duży plus.
Na chłopski rozum. W jakim celu w instrukcji pisano by o radarze w zderzaku, jeśli w rzeczywistości za system odpowiadała by kamera? Wyświetli się takiemu jednemu komunikat o zabrudzonym czujniku, a ten zamiast szyby będzie zderzak czyścił.
Front Assistant można wyłączyć, a ponadto ma dwa lub trzy ustawienia czułości. Więc jeśli będzie przeszkadzać to można wyłączyć. Nie tyczy sie to ACC, które będzie zawsze działać jako aktywny tempomat ale to akurat duży plus.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2015, o 21:40 przez CRN, łącznie zmieniany 1 raz.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Mi się jeszcze nie zdarzylo, ale w paskach już 2 pracownicy się skarżyły że samochód sam od siebie zaczął hamowac bez powodu
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Ja też nie i nie chcę tu występować w roli "znawcy".
Moje doświadczenie mówi mi jednak, że w przypadku front assist, jakkolwiek jest to rozwiązane - takiego radaru fizycznie w samochodzie nie ma.
Być może jestem w błędzie i technika jednak cofnęła się w rozwojui teraz taki radar montować trzeba. Nie chce mi się w to wgłębiać.
Z drugiej strony, jeżeli montowali by taki radar, to trochę byłoby roboty mniej przy pomyśle uaktywnienia ACC.
Moje doświadczenie mówi mi jednak, że w przypadku front assist, jakkolwiek jest to rozwiązane - takiego radaru fizycznie w samochodzie nie ma.
Być może jestem w błędzie i technika jednak cofnęła się w rozwojui teraz taki radar montować trzeba. Nie chce mi się w to wgłębiać.
Z drugiej strony, jeżeli montowali by taki radar, to trochę byłoby roboty mniej przy pomyśle uaktywnienia ACC.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- lordxan
- Posty: 96
- Rejestracja: 18 paź 2015, o 20:23
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Koszalin
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Acc brac system jest swietny, wg mnie ten do 160 wystarcza na polskie drogiEnriquez pisze:czyli w sumie brać to ACC czy nie?
bo jeszcze mogę odpuścić to w zamówieniu
coraz częściej piszą ludzie, że to hamuje bez powodu
A front assist jesli ci przeszkadza mozna wylaczyc, ale mimo ze jak piasalem iz tylko raz na ok 20 przypadkow jego dzialanie bylo realnie potrzebne to jednak ten raz pomogl mi uniknac kolizji wiec warto
"Kocham robić to co robię, nic innego nie umiem. Polityki nie kumam, filozofii nie rozumiem" KAZIK
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Dla mnie bez sensu, użyłem raz z ciekawości i więcej mi się nie chce.Enriquez pisze:czyli w sumie brać to ACC czy nie?
Po pierwsze dlatego że lubię jeździć szybko i przy większych prędkościach wolę sam decydować o swoim życiu a nie dać je w ręce maszyny.
Po drugie bo acc nie powoduje odprężenia tylko jeszcze większe skupienie.
Po trzecie lubię sam jeździć, a nie być wożony.
“Tak, jakbym mówił do pieprzonej ściany.”
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Warto w korkach, jak chcesz forum czytać
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
I być spamerem jak Whity
Wysłane z jakiegoś urządzenia mobilnego.
Wysłane z jakiegoś urządzenia mobilnego.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 31 maja 2013, o 07:21
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: WLKP
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Wrócę do tematu.
Ktoś się orientuję, która opcja w konfiguratorze to Front Assistant? Nie widzę jej dostępnej.
Kiedy dodamy aktywny tempomat automatycznie dodawana jest funkcja FA. Kiedy nie ma aktywnego tempomatu, to nawet w L&K w specyfikacji brak FA. To również wskazywałoby na to, że za FA odpowiada radar w grillu.
Ciekaw jestem w jaki sposób można dodać lub ująć tę funkcję w konfiguratorze bez ruszania aktywnego tempomatu.
Ktoś się orientuję, która opcja w konfiguratorze to Front Assistant? Nie widzę jej dostępnej.
Kiedy dodamy aktywny tempomat automatycznie dodawana jest funkcja FA. Kiedy nie ma aktywnego tempomatu, to nawet w L&K w specyfikacji brak FA. To również wskazywałoby na to, że za FA odpowiada radar w grillu.
Ciekaw jestem w jaki sposób można dodać lub ująć tę funkcję w konfiguratorze bez ruszania aktywnego tempomatu.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
http://www.skoda-auto.pl/Documents/mode ... 51507C.PDFCRN pisze:Wrócę do tematu.
Ktoś się orientuję, która opcja w konfiguratorze to Front Assistant? Nie widzę jej dostępnej.
Kiedy dodamy aktywny tempomat automatycznie dodawana jest funkcja FA. Kiedy nie ma aktywnego tempomatu, to nawet w L&K w specyfikacji brak FA. To również wskazywałoby na to, że za FA odpowiada radar w grillu.
Ciekaw jestem w jaki sposób można dodać lub ująć tę funkcję w konfiguratorze bez ruszania aktywnego tempomatu.
standard nawet dla active
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 31 maja 2013, o 07:21
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: WLKP
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Obstawiam zatem, że w każdym S3 jest radar.CLO27 pisze: http://www.skoda-auto.pl/Documents/mode ... 51507C.PDF
standard nawet dla active
Sprawdzałeś to na konkretnym numerze VIN? Może któryś z forumowiczów dysponuje numerem VIN S3 bez ACC aby to dokładnie sprawdzić?Enriquez pisze:Nie jest to to samo. Jak nie masz aktywnego tempomatu, to w ogóle nie masz żadnego radaru. Sprawdzałem w etce 59 razy.
Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Mogę mieć dostęp, tylko mi się nie chce jechać 70km i rozkręcać komuś samochodu.
Najprościej porównać autoscan samochodu z FA i bez ACC.
ACC posiada taki wpis:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None
Part No SW: 3Q0 907 572 A HW: 3Q0 907 572 A
Component: ACC BOSCH MQB H04 0130
Coding: 326067DB54FFC428949C804C
Shop #: WSC 33361 790 00117
ASAM Dataset: EV_ACCBOSCHVW48X 001007
ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod
VCID: 334BD0C79A55F7A690-8066
Natomiast FA taki:
Address A5: Frt Sens. Drv. Assist (R242) Labels: None
Part No SW: 3Q0 980 653 C HW: 3Q0 980 653
Component: MQB_B_MFK H08 0060
Serial number: 21041511P10299
Coding: 020408010000040100262347C040A000980000100040
Shop #: WSC 33361 790 00117
ASAM Dataset: EV_MFKBoschMQBB 001001
ROD: EV_MFKBoschMQBB_SK48.rod
VCID: 364DE9D38927E28EB7-8062
Jeżeli A5 jest a 13 nie ma to masz odpowiedź na swoje pytanie.
Najprościej porównać autoscan samochodu z FA i bez ACC.
ACC posiada taki wpis:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None
Part No SW: 3Q0 907 572 A HW: 3Q0 907 572 A
Component: ACC BOSCH MQB H04 0130
Coding: 326067DB54FFC428949C804C
Shop #: WSC 33361 790 00117
ASAM Dataset: EV_ACCBOSCHVW48X 001007
ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod
VCID: 334BD0C79A55F7A690-8066
Natomiast FA taki:
Address A5: Frt Sens. Drv. Assist (R242) Labels: None
Part No SW: 3Q0 980 653 C HW: 3Q0 980 653
Component: MQB_B_MFK H08 0060
Serial number: 21041511P10299
Coding: 020408010000040100262347C040A000980000100040
Shop #: WSC 33361 790 00117
ASAM Dataset: EV_MFKBoschMQBB 001001
ROD: EV_MFKBoschMQBB_SK48.rod
VCID: 364DE9D38927E28EB7-8062
Jeżeli A5 jest a 13 nie ma to masz odpowiedź na swoje pytanie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Dziś miałem okazję podpiąć się do samochodu z Front Assist i BEZ Aktywnego temopmatu.
Muszę się przyznać do błędu, gdyż głowica radarowa w tym pojeździe występuje.
Dlatego też przepraszam za wymądrzanie się.
Poniżej "wyciąg" z gatewaya:
Gateway Installation List: 5Q0 907 530 AF
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
13-Auto Dist. Reg -- Status: OK 0000
14-Susp. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
2B-Steer. Col. Lock -- Status: OK 0000
36-Seat Mem. Drvr -- Status: OK 0000
3C-Lane Change -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: OK 0000
6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000
A5-Frt Sens. Drv. Assist -- Status: OK 0000
Muszę się przyznać do błędu, gdyż głowica radarowa w tym pojeździe występuje.
Dlatego też przepraszam za wymądrzanie się.
Poniżej "wyciąg" z gatewaya:
Gateway Installation List: 5Q0 907 530 AF
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
13-Auto Dist. Reg -- Status: OK 0000
14-Susp. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
2B-Steer. Col. Lock -- Status: OK 0000
36-Seat Mem. Drvr -- Status: OK 0000
3C-Lane Change -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: OK 0000
6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000
A5-Frt Sens. Drv. Assist -- Status: OK 0000
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Polska
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
Jak radar jest w standardzie to czy mozna dokupic aktywny tempomat ?Enriquez pisze:Dziś miałem okazję podpiąć się do samochodu z Front Assist i BEZ Aktywnego temopmatu.
Muszę się przyznać do błędu, gdyż głowica radarowa w tym pojeździe występuje.
Dlatego też przepraszam za wymądrzanie się.
Poniżej "wyciąg" z gatewaya:
Gateway Installation List: 5Q0 907 530 AF
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
13-Auto Dist. Reg -- Status: OK 0000
14-Susp. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
2B-Steer. Col. Lock -- Status: OK 0000
36-Seat Mem. Drvr -- Status: OK 0000
3C-Lane Change -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: OK 0000
6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000
A5-Frt Sens. Drv. Assist -- Status: OK 0000
Jestes w stanie to wlaczyc pozniej?
"Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną."
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: [S3] Adaptive Cruise Control 160 vs 210
chyba wiesz jaka jest odpowiedź? (SWAP)
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.