Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
VWhity pisze:Bierz acc210... jeździłem teraz s3 kombi i ten system w wiele lepiej działa niż acc160. Wcześniej rozpoznaje samochody i już z daleka delikatnie hamuje.
Ja pierdziele, ale jest dwukrotnie droższy
Serio aż taka różnica?
VWhity pisze:Naprawdę jest. Mam acc160.
Dżejkob pisze:Katalogowa różnica w acc między 160 i 210 to 1400zł, co przy 170 000zł nie jest jakąś wysoką dopłatą, z tym że wszystkie opinie jakie spotkałem na ten temat zaczynają się od ,,podobno''.
Problem teraz jest w tym że ktoś kto jeździ S3 z acc i może doradzić to np ja i 2-3 osoby z tym że osobiście nie wierzył bym do końca w żadną opinię nawet moją. Tak jak z dźwiękiem silnika, ani ja ani nikt z kim jeździłem nie był w stanie stwierdzić czy nie jest wspomagany głośnikiem. A nawet jeśli nikt nie stwierdzi że jednak grają głośniki to nie oznacza tego że jednak tam jest głośnik.
Czy acc działa lepiej 210 od 160 można stwierdzić jak będzie gdzieś pokazana różnica w budowie, a nie że komuś się wydaje albo podobno.
Ja mam 160 i nie jechałem 210 z tym że acc ustawione na eco wykrywa auta dużo szybciej i powoli hamuje. W sport auto dojeżdża szybko do poprzedzającego auta i ostro hamuje.
VWhity pisze:No to pojezdzi, to zobaczysz...ja nie jeżdżę tylko jednym autem
Więcej opinii znajdziesz nt passata...ale też mi nie musisz wierzyc
EDIT:
Jest jedna, olbrzymia i bardzo istotna różnica pomiędzy tymi układami. W przypadku posiadania ACC 160 nie da się na tempomacie ustawić prędkości wyższej niż 160km/h. Czyli ACC 160 nie działa w ten sposób, że do 160km/h mamy tempomat+ACC, a powyżej zwykły tempomat.
W przypadku zamówienia ACC 160, powyżej 160km/h nie mamy w ogóle tempomatu.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2015, o 21:20 przez ursus, łącznie zmieniany 1 raz.
VWhity pisze:Oczywiście pisze o doświadczeniu na autostradzie a nie o wsiach dziejkopa;)
No ja temat podrążę i spróbuję się coś dowiedzieć i ustalić w tej kwestii.
Wrzucę tu jakieś podsumowanie, żeby dla inych zostało.
Najpierw po Krakowie popytam jakiego ACC mają na demówkach, ale znając życie, to wszędzie to samo wyposażenie, bo w 2 salonach jak patrzyłem, to mieli po 2 identyczne auta - L&K brązowy z jakimś ACC i w środku w salonie srebrny chyba activ.
Rozmawiałem dzisiaj z gościem ze Skody, mówi, że na szkoleniu nic im nie mówili jakoby to był inny system przy ACC 210. Co do wcześniejszej reakcji na poprzedzające auto, to mówił, że on jest może inaczej ustawiony dla acc 210?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
wyjatkowo jak no to forum pozwole sobie przyspamowac lekko.
wrzucam film co prawda nie ze skoda w roli glownej ale jedna polka i beposredni rywal. zwroccie uwage na predkosc auta. na prostym jeszcze jakos jedzie w ruchu ktorego nie ma. ale w zakrecie dramat....
wiem ze powiecie ze tu mowa o adaptacyjnym cc ale ten system pewnie tez dobrze dziala jak jest pusto.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
rafal11 pisze:wyjatkowo jak no to forum pozwole sobie przyspamowac lekko.
wrzucam film co prawda nie ze skoda w roli glownej ale jedna polka i beposredni rywal. zwroccie uwage na predkosc auta. na prostym jeszcze jakos jedzie w ruchu ktorego nie ma. ale w zakrecie dramat....
wiem ze powiecie ze tu mowa o adaptacyjnym cc ale ten system pewnie tez dobrze dziala jak jest pusto.
Jezusie, mogłoby to być dla mnie po chińsku. Ni w ząb w języke DE nie ogarniam.
VWhity pisze:W octavii są dwa różne radary...w superbie jest jeden i ten sam. Tylko trzeba się połączyć z centrala skody żeby to zaprogramować i aso nie wiedza jak
Czyli... może to będzie można jakoś pozmieniać za chwilę programowo. Wymiana radaru to chyba przerost formy nad treścią. Różnica w cenie, to 1400 pln, więc niewarto się chyba w takie rzeczy bawić.
"Za chwilę", to może się nie wydarzyć nigdy. Tak jest np. w przypadku Golfa 6. Aktywny tempomat jest możliwy do założenia pod warunkiem wymiany szeregu sterowników z auta, które to fabrycznie miało, łącznie ze zmianą numeru VIN w liczniku. Więc na razie klęska.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Enriquez pisze:"Za chwilę", to może się nie wydarzyć nigdy. Tak jest np. w przypadku Golfa 6. Aktywny tempomat jest możliwy do założenia pod warunkiem wymiany szeregu sterowników z auta, które to fabrycznie miało, łącznie ze zmianą numeru VIN w liczniku. Więc na razie klęska.
Masz rację. Postaram się jeszcze coś poszukać, ale WSZYSTKO po niemiecku i ni cholery nie rozumiem z tego