Cześć
Po w sumie 4.5 roku przejeżdżonych S1-ką zastanawiam się nad zmianą. Znalazłem taką sztukę - http://allegro.pl/skoda-superb-ii-2-0-t ... 83942.html jednak nie za wiele można się telefonicznie dowiedzieć w serwisie odnośnie historii auta. Z drugiej strony jest to ponad 400km ode mnie i zastanawiam się jak można auto sprawdzić aby nie pchać się niepotrzebnie w koszty. Dajcie znać co sądzicie o tym egzemplarzu? Czy warto się jemu bliżej przyjrzeć czy też szukać dalej? Na co zwracać uwagę przy sprawdzaniu DSG oraz DPFa bo tych rzeczy najbardziej się obawiam a sprawdzenie w ASO ogranicza się wyłącznie do sprawdzeniea błędów na komputerze.
Dzięki za wszelkie komentarze
S2 - prośba o pomoc
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: S2 - prośba o pomoc
DPF: podłącz kompa i sprawdź stopień zapełnienia popiołem, (jak poczytasz forum to dowiesz się jakie są graniczne wartości i jak z tego odczytu wydedukować prawdziwość przebiegu oraz sposób użytkowania auta), sprawdź historię serwisową (czy były problemy),
DSG: sprawdź czy pracuje płynnie, czy nie kopie przy zmianie trybów (PRND), sprawdź historię serwisową (czy były naprawy, czy były zgłaszane jakieś niepokojące rzeczy i czy regularnie wymieniano olej i filtr), podłącz pod kompa i sprawdź stopień zużycia sprzęgieł.
Poza tym normalne sprawdzenie błędów.
DSG: sprawdź czy pracuje płynnie, czy nie kopie przy zmianie trybów (PRND), sprawdź historię serwisową (czy były naprawy, czy były zgłaszane jakieś niepokojące rzeczy i czy regularnie wymieniano olej i filtr), podłącz pod kompa i sprawdź stopień zużycia sprzęgieł.
Poza tym normalne sprawdzenie błędów.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 15 maja 2011, o 10:58
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 165KM / 385Nm
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Kraków / Zamość
Re: S2 - prośba o pomoc
Dzięki Zaj007, widzę ogromną różnicę w porównaniu do S1-ki to co można zczytać z kompa.
Niestety na szybko kabla raczej nie skombinuje, ciekawe czy w ASO posiadają taką szczegółową wiedzę jak to sprawdzić
Niestety na szybko kabla raczej nie skombinuje, ciekawe czy w ASO posiadają taką szczegółową wiedzę jak to sprawdzić
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: S2 - prośba o pomoc
no cena rewelacyjna , a jeszcze po wsadzeniu 11tyś w naprawy to ho ho ..
ciekawe,,
ciekawe,,