[SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Defi
- Posty: 120
- Rejestracja: 6 mar 2015, o 08:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Pruszków
[SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
Witajcie, jestem nowym użytkownikiem forum i trafiłem do Was bo potrzebuję wsparcie w ocenie auta.
Szukam Superba z lat 2010-2012 - najlepiej benzyna jednak diesel też wchodzi w grę.
Przejrzałem masę ogłoszeń i rzucił mi się egzemplarz w oczy:
http://allegro.pl/skoda-superb-1-8-tfsi ... 43360.html
Moje obawy:
- wydaje mi się, że cena jest niska jak na to wyposażenie
- nigdy nie widziałem takiego odcieniu skóry w SII
Dajcie znać co myślicie o tym aucie ?
Szukam Superba z lat 2010-2012 - najlepiej benzyna jednak diesel też wchodzi w grę.
Przejrzałem masę ogłoszeń i rzucił mi się egzemplarz w oczy:
http://allegro.pl/skoda-superb-1-8-tfsi ... 43360.html
Moje obawy:
- wydaje mi się, że cena jest niska jak na to wyposażenie
- nigdy nie widziałem takiego odcieniu skóry w SII
Dajcie znać co myślicie o tym aucie ?
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
Skóra była taka. Już parę widziałem z taką skórą. Głównie z DE.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
Cena tego grzmota wcale nie jest niska. Powiedziałbym wręcz, że jest dość wysoka. Taki przebieg w TSi to już sporo. Krajowe 2.0 TDi w miarę pewne i dobrze wyposażone z przebiegiem 200 000 można kupić za 50 000. A lepsze 200 000 w TDi niż 175 000 w TSi.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
uff.. , jakby nie ten kolorek skóry /pierwszy raz widzę i ja/ to ta cena była by dość wyważona , było nie było trochę wypasu ma.. , a nie każdy diesla lubi..
175tś km , no cholera wie co dalej z tymi tsi..
175tś km , no cholera wie co dalej z tymi tsi..
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
jak 175 kkm dojechał to i dalej pojedzie
najgorsze ma za sobą.
najgorsze ma za sobą.
- Defi
- Posty: 120
- Rejestracja: 6 mar 2015, o 08:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Pruszków
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
Gdyby to było kombi to poważnie bym się nad nią zastanowił.s-e-b-e-b pisze:tu masz forumową kurkę viewtopic.php?f=51&t=6020
Napiszcie coś więcej o tym 1.8 TSI - są aż takie problemy z tymi silnikami ? Lepiej szukać 2.0 TDI CR ? Aktualnie jeżdzę A3 w dieslu 2.0 (BKD) - silnik mimo że bardzo awaryjny to mnie ta sztuka nie zawiodła jeszcze
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
he he ..znam paru takich zadowolonych..a raczej co byli zadowoleni..
jeden z ostatnich to chyba mój klient był..
też mu śmigał pasek jak ta lala , ale pech go nie opuszczał jak pisało w bajce..po wymianie silnika jeździł dosłownie 2 tygodnie i starszy pan rozpierdzielił mu tego paska dokumentnie..
taki zbieg okoliczności..
jeden z ostatnich to chyba mój klient był..
też mu śmigał pasek jak ta lala , ale pech go nie opuszczał jak pisało w bajce..po wymianie silnika jeździł dosłownie 2 tygodnie i starszy pan rozpierdzielił mu tego paska dokumentnie..
taki zbieg okoliczności..
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
IMHO jest dokładnie tak samo jak ze słynnym BKD. TO przecież masowo padające silniki - głowice, wałki rozrządu, pompy oleju - a niedawno jechałem Paskiem z przebiegiem ponad 400kkm i nawet ori turbiną (tylko po czyszczeniu). TSI żłopią olej, padają - a ja na 90kkm dolałem szklankę oleju, co w porównaniu do poprzednich silników VW (także klekota BSY) jest megaosiągnięciem, bo wcześniej to trzy szklanki szły na 1kkm autostrady . Zobaczymy co dalej...Defi pisze:Gdyby to było kombi to poważnie bym się nad nią zastanowił.s-e-b-e-b pisze:tu masz forumową kurkę viewtopic.php?f=51&t=6020
Napiszcie coś więcej o tym 1.8 TSI - są aż takie problemy z tymi silnikami ? Lepiej szukać 2.0 TDI CR ? Aktualnie jeżdzę A3 w dieslu 2.0 (BKD) - silnik mimo że bardzo awaryjny to mnie ta sztuka nie zawiodła jeszcze
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
rezon nie padają masowo ale jednak kupując bkd w audi lub w vw rozsądnie jest zmienić napęd pompy od razu i mieć z grzywki.. . za dużo jednak jest tych przypadków .. . na pewno szybciej trafisz na zły napęd jak na pęknięta głowicę w skodzie lub seacie. mam pod nosem dobrego mechanika i wiem co mówię .
400 tyś na ori turbinie..fiu fiu..nawet tylko na autostradzie jeżdżąc doskonały wynik..
a może zapomniał ktoś że wymieniał/regenerował..?
czasami tak mają ludzie..
a że napędu nie robił..właśnie przyszedł czas na niego ... , przecież wszystkim padają w okolicach 250tyś polskich czyli 400tyś niemieckich ..mam nadzieję że mnie zrozumiecie..
400 tyś na ori turbinie..fiu fiu..nawet tylko na autostradzie jeżdżąc doskonały wynik..
a może zapomniał ktoś że wymieniał/regenerował..?
czasami tak mają ludzie..
a że napędu nie robił..właśnie przyszedł czas na niego ... , przecież wszystkim padają w okolicach 250tyś polskich czyli 400tyś niemieckich ..mam nadzieję że mnie zrozumiecie..
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
Sugerujesz, że w Polsce kręcą liczniki? To straszne. Kilka lat temu miałem w posiadaniu octavię z przebiegiem 360000 m i ori turbiną, także można.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [SII] 1.8 TFSI Sieradź - prośba o ocenę
Dlatego napisałem o BKD - jednym z najbardziej awaryjnych silników, a tu proszę ponad 400kkm bez remontu. Kierowca zawodowy to chyba potrafi odróżnić czyszczenie od wymiany turbiny Zobaczymy jak tam dalej będzie z tym moim TSI - na razie jest to rekordzista wśród eksploatowanych przeze mnie silników VW pod względem zużycia oleju - każdy inny brał więcej na 1kkm niż ten na 90kkm. A jak poczytać fora, to TSI żłopie olej. Wymiany oleju w trybie LL czyli co ok. 30kkm - czyli samo zło i aż dziwne, że w ogóle jeszcze jeździ na oleju 504/507 czyli złem porównywalnym tylko z piekłem ognistem . Przynajmniej wg niektórych "znafcuf" tematów olejowych Można trafić tak samo na zajechanego ekojazdą TDI z 70kkm na szafie, jak i TSI obarczonego wszystkimi możliwymi usterkami.leszekmw pisze:rezon nie padają masowo ale jednak kupując bkd w audi lub w vw rozsądnie jest zmienić napęd pompy od razu i mieć z grzywki.. . za dużo jednak jest tych przypadków .. . na pewno szybciej trafisz na zły napęd jak na pęknięta głowicę w skodzie lub seacie. mam pod nosem dobrego mechanika i wiem co mówię .
400 tyś na ori turbinie..fiu fiu..nawet tylko na autostradzie jeżdżąc doskonały wynik..
a może zapomniał ktoś że wymieniał/regenerował..?
czasami tak mają ludzie..
a że napędu nie robił..właśnie przyszedł czas na niego ... , przecież wszystkim padają w okolicach 250tyś polskich czyli 400tyś niemieckich ..mam nadzieję że mnie zrozumiecie..