1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:46
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, tiptronic)
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Ok, wiec 140 KM tez daje sobie radę jak twierdzicie. Jeździłem 170 KM I bylem zachwycony, chipa w mniejszym silniku raczej nie zrobię bo to firmowe auto. A Powerboxy jakoś mi się nie widzą, to nie to samo co prawdziwy chiptuning.
A wracając do tematu to da się jakoś porównać to 160 KM TSI z 170 KM TDI?Nigdy TSI nie jeździłem (poza krótka jazdą 2.0)
T.
A wracając do tematu to da się jakoś porównać to 160 KM TSI z 170 KM TDI?Nigdy TSI nie jeździłem (poza krótka jazdą 2.0)
T.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Da się. Jeździłem oboma i dynamika jest zbliżona. TDi jest trochę mocniejsze z dołu bo to klekot, ale TSi ma turbawkę więc też chętnie ciągnie od jakichś 2000 rpm.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Nawet Szymek się zgadza więc to musi być prawda.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
TSI na pewno cichutkie będzie. Poza tym klekot nie ma raczej szans z nim przy przyspieszaniu.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Potwierdzam, 2.0TDI 140KM daje radę, do tego pali tyle co nic i chyba ma turbinę ze stałą geometrią, czyli w teorii trwalszą niż 170KM. Ale poprawcie jeżeli się mylę.
Jedyny problem jaki zauważyłem to powyżej 180 kiedy prędkość przyrasta już bardzo wolno, nawet jak ciśniesz do podłogi - prawie mi się nie zdaża, ale kiedyś chciałem w DE wziąć jakiegoś dziada w eklasie i w takich warunkach niestety on miał większą rezerwę mocy.
Jedyny problem jaki zauważyłem to powyżej 180 kiedy prędkość przyrasta już bardzo wolno, nawet jak ciśniesz do podłogi - prawie mi się nie zdaża, ale kiedyś chciałem w DE wziąć jakiegoś dziada w eklasie i w takich warunkach niestety on miał większą rezerwę mocy.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
to robią jeszcze takie?Gonzo pisze:2.0TDI 140KM daje radę, do tego pali tyle co nic i chyba ma turbinę ze stałą geometrią, czyli w teorii trwalszą niż 170KM. Ale poprawcie jeżeli się mylę.
tu chyba nie chodzi tyle o sprint 0-100 tylko o elastyczność.Enriquez pisze:TSI na pewno cichutkie będzie. Poza tym klekot nie ma raczej szans z nim przy przyspieszaniu.
Klekotem się wyprzedza o niebo lepiej, kiedy na krótkim odcinku potrzeba dużego momentu.
A co innego porównać do 2.0 tdi 170 km?
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
W sensie trwałe czy o stałej geometrii? Nie wiem, w etce szukałem różnic między CFFB i CFGB i (edit) zdawało się, że turbiny są różne. Szukam teraz raz jeszcze żeby potwierdzić.szms pisze:to robią jeszcze takie?Gonzo pisze:2.0TDI 140KM daje radę, do tego pali tyle co nic i chyba ma turbinę ze stałą geometrią, czyli w teorii trwalszą niż 170KM. Ale poprawcie jeżeli się mylę.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Szymek, specjalnie dla Ciebie:
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zda ... ana-biegow
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zda ... ana-biegow
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Gonzo pisze:W sensie trwałe czy o stałej geometrii? Nie wiem, w etce szukałem różnic między CFFB i CFGB i (edit) zdawało się, że turbiny są różne. Szukam teraz raz jeszcze żeby potwierdzić.
to i to
Ale sam jestem ciekaw co znajdziesz
dlaczego dla mnie? Biegi mam opykane jak ta lala, aksamitniej jak w automacieMisiek Fisiek pisze:Szymek, specjalnie dla Ciebie:
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zda ... ana-biegow
włanczam oczywiście
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Kurwa, za duzo "wlanczania" biegowMisiek Fisiek pisze:Szymek, specjalnie dla Ciebie:
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zda ... ana-biegow
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
poprawiamy. mylisz się.Gonzo pisze:Potwierdzam, 2.0TDI 140KM daje radę, do tego pali tyle co nic i chyba ma turbinę ze stałą geometrią, czyli w teorii trwalszą niż 170KM. Ale poprawcie jeżeli się mylę....
Chyba jeszcze tylko szms ma kompleksy TSI Jeżdżę czasami Superbem 170KM ośką (tym samym, dzięki któremu zainteresowałem się Superbem) i jeśli chodzi o osiągi to dla mnie TSI jest zupełnie porównywalny. Oczywiście TSI trudniej wyprzedzać na 6 jadąc 90 - TSI zrzucam do 4 jak potrzebuję mocniej przycisnąć, ale już przy 140 nie ma takich różnic. Różnice widzę w hałasie i zużyciu paliwa - ale to oczywiste oczywistości. BTW TDI'kiem PD podkręconym do 165KM też często redukowałem przy wyprzedzaniu
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
rezon pisze:Chyba jeszcze tylko szms ma kompleksy TSI
to chyba Ty masz kompleksy, bo jeśli nie zauważyłeś potwierdziłem, że są wg mnie porównywalne, więc nie wiem o co się czepiasz...
nerwowy, bo znowu dolewka Cię czeka czy jak? (ech, uwielbiam rozkręcać burdy )
Swoją drogą obydwa silniki są o kant kuli. Sam jeździłem przed kupnem TSI i zastanawiałem się nad nim, ale wolę ekonomiczniejszego klekota z porównywalną elastycznością niż brzęcząco-wyjącej kosiarki. I tyle. Ty wybrałeś co innego. Każdy ma prawo wyboru i ja to szanuję. A z Tobą nie zgadzam się tylko w jednej kwestii - spalania i doskonale o tym wiesz. I nie jest to żaden kompleks.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
sekratarka rezona?Camillinhio pisze:Nie dolewka a wymiana filtra w haldexie
To sobie pomyśl jakby się 1.8 tsi tam zachowywało...rezon pisze:BTW TDI'kiem PD podkręconym do 165KM też często redukowałem przy wyprzedzaniu
a tak na serio, to zobaczyłem sobie jakie mitsu miało przyspieszenie z tym motorem... przecież to astra 1.4 w gazie 60 km przegoniłoby... więc po chipsie nawet do 11 sekund pewnie ledwo zbliżyło... więc nie dziwota, że musiałeś redukować