1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
aby zrobić inny silnik to musisz zmienić jeszcze kilka rzeczy - np. wtryskiwacze, zawory, itd..., ale aby na CFFB mieć 170KM to nawet turbiny nie musisz zmieniać tylko oddać autko do tunera. Ja miałem dłubniętego BSY nominalne 140, realne było bodajże 146, a po delikatnym tuningu było 165KM.
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
No tak sobie myślałem. Prościej niż zmienić silnik byłoby już chyba kupić nowe auto, ale lubię starą budę... Ciekaw jestem, jak program wpływa na cffb, w moim przypadku tuning na pewno byłby delikatny, bo najprawdopodobniej będę autem jeździć do oporu.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
DOBRY tuner poprawia fabryczne oprogramowanie praktycznie bez szkody dla silnika a z dużą dawką przyjemności dla kierowcy Mniejsza turbodziura, większa elastyczność, a nawet jak nie będziesz poganiał koników może być mniejsze zużycie paliwa.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
Krótka skrzyna i ok pół tony masy własnej to tez pikuś? Z resztą moc tu nic nie daje. Moment się liczy. I jego dostępności w zakresie niskich obrotów.rezon pisze:20% więcej KM to pikuś?
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: 1.8 TSI 4x4 czy 2.0 TDI DSG 4x4
wszystko się liczy - moment też był większy i bardziej dostępny. Naprawdę trudno porównywać dwa różne silniki. Aby twierdzić o zasługach zmiennej geometrii - które niewątpliwie są, musiałbyś jednak mieć identyczny silnik i tylko zmieniać turbinę, a nie dwa różne silniki z różnymi turbinami