Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżetowej
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżetowej
Witajcie,
Noszę się z zamiarem zakupu nowego auta, raczej celowałem w jakiegoś Focusa, ale przypadek sprawił, że trafiłem na cennik Superba i przysłowiowa kopara mi opadła. Auto miało być w granicach 70 tys. i nawet do głowy mi nie przyszło, że Superb może tyle kosztować, ale... no właśnie, zawsze jest jakieś "ale". Dlatego mam parę pytań do doświadczonych użytkowników.
1. Czy ktoś z forumowiczów jeździ wersją Active, czy taka wersja występuje u dilerów od ręki?
2. Czy są jakieś przesłanki, żeby trzymać się z daleka od najtańszej wersji Active, jeśli tak to jakie?
3. Czy najtańsze wersje, podlegają dodatkowym negocjacjom (oprócz urzędowych 7 tys. w dół), czy dilerzy dają jeszcze coś z nich urwać?
4. Przyznam, że bardzo podobają mi się chromowe ramki wokół szyb, a w Active są one niedostępne, czy można je wymienić samemu i czy są w ogóle dostępne na rynku?
5. Czy radio Bolero czyta karty SD, bo w cenniku nie ma tego wyróżnionego, ale slot na kartę na zdjęciach widzę?
Podstawowe wyposażenie mi odpowiada, dorzucam do niego pakiet Fresh z Bolero i Climatronic, do tego podgrzewane fotele i chyba nic więcej mi nie potrzeba. Całość zamyka się w ~80tys., czy na coś jeszcze zwrócić szczególną uwagę w wyposażeniu, żeby szybko nie pożałować?
Pozdrawiam.
Noszę się z zamiarem zakupu nowego auta, raczej celowałem w jakiegoś Focusa, ale przypadek sprawił, że trafiłem na cennik Superba i przysłowiowa kopara mi opadła. Auto miało być w granicach 70 tys. i nawet do głowy mi nie przyszło, że Superb może tyle kosztować, ale... no właśnie, zawsze jest jakieś "ale". Dlatego mam parę pytań do doświadczonych użytkowników.
1. Czy ktoś z forumowiczów jeździ wersją Active, czy taka wersja występuje u dilerów od ręki?
2. Czy są jakieś przesłanki, żeby trzymać się z daleka od najtańszej wersji Active, jeśli tak to jakie?
3. Czy najtańsze wersje, podlegają dodatkowym negocjacjom (oprócz urzędowych 7 tys. w dół), czy dilerzy dają jeszcze coś z nich urwać?
4. Przyznam, że bardzo podobają mi się chromowe ramki wokół szyb, a w Active są one niedostępne, czy można je wymienić samemu i czy są w ogóle dostępne na rynku?
5. Czy radio Bolero czyta karty SD, bo w cenniku nie ma tego wyróżnionego, ale slot na kartę na zdjęciach widzę?
Podstawowe wyposażenie mi odpowiada, dorzucam do niego pakiet Fresh z Bolero i Climatronic, do tego podgrzewane fotele i chyba nic więcej mi nie potrzeba. Całość zamyka się w ~80tys., czy na coś jeszcze zwrócić szczególną uwagę w wyposażeniu, żeby szybko nie pożałować?
Pozdrawiam.
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
1. Raczej ciężko z jakimkolwiek Superbem od ręki
2. fotele, brak ksenonów
3. pewnie coś się da urwać, raczej indywidualna kwestia
4. nie wiem
5. tak bolero ma slot... na środku pod monitorem
2. fotele, brak ksenonów
3. pewnie coś się da urwać, raczej indywidualna kwestia
4. nie wiem
5. tak bolero ma slot... na środku pod monitorem
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Ksenony. Bez reszty da się żyć.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
lepiej dołożyć do ambition i coś urwać z ceny, serio.
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Tylko kwota rośnie wtedy o kolejne 10 tys., już przy Active mam 80tys., co przekroczyło założone wcześniej 70 tys., a teraz wyjdzie mi pewnie ~90tys. Czy te ksenony to aż tak ważna sprawa, wiem że widoczność w nich jest dużo lepsza, ale z drugiej strony od dziesiątek lat samochody jeżdżą na zwykłych żarówkach i dają radę, a te ksenony to chyba najdroższa różnica pomiędzy Active, a Ambition. Jak rozumiem w opcji Active, są klasyczne żarówki, jak w każdym aucie? Czy koszt eksploatacji/wymiany ksenonu, nie jest mocno zawyżony w stosunku do zwykłej żarówki? Czy w Superbie można wymienić samemu żarówkę, czy Skoda poszła za trendem - wymiana żarówki to wizyta w serwisie?szms pisze:lepiej dołożyć do ambition i coś urwać z ceny, serio.
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Lepsze jest wrogiem dobrego. Zwykłe też dają radę. Ale Xenony są tak dobre, że szkoda ich nie wziąć. Kupisz zwykłe i będziesz zadowolony. Pojedziesz na spot, przejedziesz się z kimś z ksenonami i do końca posiadania samochodu spać nie będziesz mógł
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Pokaż co Ci z konfiguratora wychodzi, bo jak mówisz, że domawiasz fresh i podgrzewanie foteli... i wyjdzie Ci 82, a w Ambition 90 z czego urwiesz 5 i będziesz miał 85... tak przykładowo piszę.
Wklejaj co Ci z konfiguratora wyszło.
Nie demonizujmy od razu tych soczewek w SII, bo nie są tragiczne, one naprawdę świecą... aczkolwiek do ksenonu to niebo a ziemia. Tylko, żarówka spali Ci się co pół roku i jak wsadzisz coś lepszego i pomnożysz przez 3-4 lata (bo tyle zazwyczaj ksenon daje radę, tym bardziej, że są dzienne...) to wyjdzie Ci na jeden pies
Wklejaj co Ci z konfiguratora wyszło.
Nie demonizujmy od razu tych soczewek w SII, bo nie są tragiczne, one naprawdę świecą... aczkolwiek do ksenonu to niebo a ziemia. Tylko, żarówka spali Ci się co pół roku i jak wsadzisz coś lepszego i pomnożysz przez 3-4 lata (bo tyle zazwyczaj ksenon daje radę, tym bardziej, że są dzienne...) to wyjdzie Ci na jeden pies
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Mam (nie Active tylko Comfort - prehistoryczne czasy - MY2011) i jestem zadowolony. Jak kupowałem nie było pakietów więc dopłacałem do maxidota (bo w planach na później miałem GSM), pakietu na bezdroża, sunsetu i lędźwi. Jeżeli 1.4tsi spełni twoje oczekiwania to bym się nie zastanawiał. Stałem przed takim samym wyborem. Długo kombinowałem. Tak długo, że prawie kupiłbym Ambition. I tu przyszło opamiętanie. Bo budżet był już raz rozciągnięty żeby kupić S2 zamiast O2, a silnik nadal z kosiarki Więc musiałbym wydać następne ~10k na silnik - i dobiłbym do 100k. Moim zdaniem Active to jedyna wersja do której pasuje 1.4tsi W zamian nie ma w prawdzie luksusów takich jak ksenony, składane lusterka, ale dostajemy przestronne, komfortowe, rodzinne auto (mowa oczywiście o combi).
Chociaż na teraz, za ~80k, popatrzyłbym bliżej na O3
Chociaż na teraz, za ~80k, popatrzyłbym bliżej na O3
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Opcji z cennika póki co wrzucać nie będę, bo jestem na etapie żonglowania opcjami i sam nie wiem co do końca chcę
ale w sumie coraz bardziej skłaniam się ku opcji ACTIVE po kosztach, chwila na Waszym forum dała mi dużo do myślenia z np. sensem płacenia za GSM i kierownicę wielofunkcyjną, kiedy można później zrobić to po kosztach. Na razie przejdę się do dilera, wykonam jazdę próbną, porozmawiam i wtedy będę myśleć dalej, ale tak mi ten Superb w oko wpadł (i to wersja sedan), że ciężko mi pomyśleć, że nie miałbym się stać jego właścicielem w najbliższym czasie. Dużo użytkowników forum uważa go za brzydala, a mi jakoś bardzo się spodobał, a co najciekawsze, wersja przed liftem jest moim zdaniem dużo ładniejsza od aktualnej. Nawet zawiesiłem oko na dłuższy czas na ogłoszeniu viewtopic.php?f=51&t=5233 ale, jak mówię, najpierw jazda testowa podstawowym modelem.
Im dłużej siedzę w temacie, tym więcej pytań się rodzi.
Czy MDI to po prostu USB? Jak mam Bolero to muszę jeszcze zamówić MDI, żeby słuchać muzyki z pendrive USB?
Czy dorzucenie bluetooth do Bolero i sparowanie go z telefonem to dużo roboty, duży koszt? (jeszcze nie dotarłem do tej informacji na forum, za dużo tematów jednocześnie do ogarnięcia, oczywiście mam na myśli samoróbkę po zakupie golasa ACTIVE + Fresh).
Czy zmiana kierownicy standardowej z Fresha na wielofunkcyjną (obsługa radia i GSM) to rzecz, z którą łatwo poradzić sobie we własnym zakresie? Czy koszt jest konkurencyjny w stosunku do cen z katalogu?
Czy w Szczecinie i jego okolicach znacie jakieś sprawdzone miejsca, które wspomogą mnie w powyższych tematach, czyli kierownica MF + GSM + Bluetooth?
Pozdrawiam.
ale w sumie coraz bardziej skłaniam się ku opcji ACTIVE po kosztach, chwila na Waszym forum dała mi dużo do myślenia z np. sensem płacenia za GSM i kierownicę wielofunkcyjną, kiedy można później zrobić to po kosztach. Na razie przejdę się do dilera, wykonam jazdę próbną, porozmawiam i wtedy będę myśleć dalej, ale tak mi ten Superb w oko wpadł (i to wersja sedan), że ciężko mi pomyśleć, że nie miałbym się stać jego właścicielem w najbliższym czasie. Dużo użytkowników forum uważa go za brzydala, a mi jakoś bardzo się spodobał, a co najciekawsze, wersja przed liftem jest moim zdaniem dużo ładniejsza od aktualnej. Nawet zawiesiłem oko na dłuższy czas na ogłoszeniu viewtopic.php?f=51&t=5233 ale, jak mówię, najpierw jazda testowa podstawowym modelem.
Im dłużej siedzę w temacie, tym więcej pytań się rodzi.
Czy MDI to po prostu USB? Jak mam Bolero to muszę jeszcze zamówić MDI, żeby słuchać muzyki z pendrive USB?
Czy dorzucenie bluetooth do Bolero i sparowanie go z telefonem to dużo roboty, duży koszt? (jeszcze nie dotarłem do tej informacji na forum, za dużo tematów jednocześnie do ogarnięcia, oczywiście mam na myśli samoróbkę po zakupie golasa ACTIVE + Fresh).
Czy zmiana kierownicy standardowej z Fresha na wielofunkcyjną (obsługa radia i GSM) to rzecz, z którą łatwo poradzić sobie we własnym zakresie? Czy koszt jest konkurencyjny w stosunku do cen z katalogu?
Czy w Szczecinie i jego okolicach znacie jakieś sprawdzone miejsca, które wspomogą mnie w powyższych tematach, czyli kierownica MF + GSM + Bluetooth?
Pozdrawiam.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
1. Nie do końca - w zależności od zakupionego kabla może to byc USB, może być iPhone, musisz zamówić MDI, albo możesz sobie dać siana, jak zamontujesz BT. Musa leci sobie wtedy z telefonu po BT.
2. Nie, myślę że w 800 PLN się zmieścisz - musisz zwrócić większą uwagę na wybór modułu, jeżeli nie bierzesz maxi-dota (nie chce mi się analizować czy ten fresz zawiera maxi czy nie)
3. O ile masz kabel, to nie jest to trudniejsze niż walka z porannym kacem. Kierownica kosztuje około 500 PLN, moduł 100-200, wiązka około 150.
4. Tak, jest taki misio z naszego forum - grzesiu26
2. Nie, myślę że w 800 PLN się zmieścisz - musisz zwrócić większą uwagę na wybór modułu, jeżeli nie bierzesz maxi-dota (nie chce mi się analizować czy ten fresz zawiera maxi czy nie)
3. O ile masz kabel, to nie jest to trudniejsze niż walka z porannym kacem. Kierownica kosztuje około 500 PLN, moduł 100-200, wiązka około 150.
4. Tak, jest taki misio z naszego forum - grzesiu26
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- koniu1973
- Posty: 1414
- Rejestracja: 16 lis 2013, o 10:00
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Dęblin
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Ja wziąłem wersję budżetową tylko z dieslem 2.0 170 km.
Wersja Activ + pakiet fresh + czujnik deszczu + kierownica ze sterowaniem radiem + maxidot + pakiet na bezdroża. Odebrałem auto w tym roku, pod koniec stycznia, zapłaciłem 88 tys. Tylko mój budżet opiewał na 90 tys a Twój opiewa na 70
Wersja Activ + pakiet fresh + czujnik deszczu + kierownica ze sterowaniem radiem + maxidot + pakiet na bezdroża. Odebrałem auto w tym roku, pod koniec stycznia, zapłaciłem 88 tys. Tylko mój budżet opiewał na 90 tys a Twój opiewa na 70
- marcin wroclaw
- Posty: 1975
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Ja po kradzieży poprzedniego samochodu i w dodatku na początku budowy domu miałem brać room stera i skończyło się na s2. Mialem szczęście bo na placu był 1.8 ambition plus fresh... Jak by był to bym brał 1.4... nawet jak by był w wersji active... ale fakt Zenonyv to jest to. Jak kupisz wersję najniższą to zaloguj się na stronie Dacii. .. tam teksty typu ''po co ładować 59 tys na używane audi a6 skoro za to można kupić nowego dustera na max wpisie
-
- Posty: 242
- Rejestracja: 14 mar 2014, o 10:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Z kolei ja zamówiłem wersję active końbi z adaptacyjnymi zenonami (+czujnik deszczu, zmierzchu), rolety w tylnych szybach. Kierownicę skórzaną (zwykłą) dokupiłem sobie sam na sam lonsam. Dałem za wszystko lekko ponad 80.000 zł a w gratisie dostałem opony zimowe, gumoleum do kabiny i bagażnika. Myślę, że cena warta wyposażenia. A dodać muszę, że również wychodziłem z budżetem lekko ponad 70.000 zł. Pewnie bym urwał więcej z ceny, ale te zenony domówiłem później - już po złożeniu zamówienia więc diler już nie był na musiku. Na początku miało być tanio - dopiero, gdy zacząłem się zastanawiać na spokojnie, to doszedłem do wniosku, że z różnych pierdół można zrezygnować, ale oświetlenie to warto mieć dobre, gdyż jak to Kazik śpiewa: tutaj nie ma słońca nieomal przez siedem miesięcy w roku...;o)
Zenony zdecydowanie warte nabycia. Pomijając już kwestię jakości światła, to technologia oświetlenia jest naprawdę przydatna. Reflektory się skręcają, zakręty doświetlają (przy parkowaniu w nocy sprawa istotna). W transakcji łączonej dostajesz te czujniki o których mówiłem, co powoduje, że masz np. aktywne wycieraczki (włączają się same przy deszczu i dostosowują do jego natężenia) i automatykę świateł (włączają się same w zmierzchu, ale i przy wjeździe do tunelu). To są bajery, które sobie najbardziej cenię.
Odnośnie spraw medialnych. Standardowo mam zamontowane radio swing, więc żadnych bajerów w nim nie ma. Natomiast mp3 mogę słuchać jako aux w radiu przez wejście w podłokietniku - zwykły jack 3,5mm. Nie da się plikami sterować z poziomu radia, tylko głośnością. Komórkę czy plejera mp3 podłączam tym kablem przez wyjście słuchawkowe i gra gitara. Natomiast parowanie radia z komórką nie interesowało mnie w ogóle, bo korzystam z przenośnych zestawów głośnomówiących.
Odnośnie silnika. Poprzednio jeździłem octavią z 1.9 tdi. Jedyna różnica na korzyść 1.9 tdi to taka, że ze względu na wyższy moment obrotowy, silnik szybciej i dynamiczniej reagował na wdepnięcie pedała ;o) gazu. Natomiast moc kończyła się szybko. W 1.4 tsi nie ma tego kopa, ale moc uwalniana jest systematycznie i daleko dłużej niż w 1.9 tdi. W przeciwieństwie do diesla, w 1.4 tsi całkiem sporo mocy mamy jeszcze na 5 biegu. To bardzo elastyczna jednostka. Przy tym bardzo, bardzo cicha. Po tym traktorze tdi, jeździ się nim z prawdziwą przyjemnością. Dla zastosowań wozidlanych - idealna sprawa. Da się wyprzedzać i jechać bez stresu. Byłem tym samochodem w wysokich górach, włoskich czy bałkańskich miasteczkach, gdzie czasami dojazd jest hardkorowy - wszędzie ten silnik dawał spokojnie radę. Jedynym minusem jest brak tego poczucia wbijania w fotel po dodaniu gazu.
Zenony zdecydowanie warte nabycia. Pomijając już kwestię jakości światła, to technologia oświetlenia jest naprawdę przydatna. Reflektory się skręcają, zakręty doświetlają (przy parkowaniu w nocy sprawa istotna). W transakcji łączonej dostajesz te czujniki o których mówiłem, co powoduje, że masz np. aktywne wycieraczki (włączają się same przy deszczu i dostosowują do jego natężenia) i automatykę świateł (włączają się same w zmierzchu, ale i przy wjeździe do tunelu). To są bajery, które sobie najbardziej cenię.
Odnośnie spraw medialnych. Standardowo mam zamontowane radio swing, więc żadnych bajerów w nim nie ma. Natomiast mp3 mogę słuchać jako aux w radiu przez wejście w podłokietniku - zwykły jack 3,5mm. Nie da się plikami sterować z poziomu radia, tylko głośnością. Komórkę czy plejera mp3 podłączam tym kablem przez wyjście słuchawkowe i gra gitara. Natomiast parowanie radia z komórką nie interesowało mnie w ogóle, bo korzystam z przenośnych zestawów głośnomówiących.
Odnośnie silnika. Poprzednio jeździłem octavią z 1.9 tdi. Jedyna różnica na korzyść 1.9 tdi to taka, że ze względu na wyższy moment obrotowy, silnik szybciej i dynamiczniej reagował na wdepnięcie pedała ;o) gazu. Natomiast moc kończyła się szybko. W 1.4 tsi nie ma tego kopa, ale moc uwalniana jest systematycznie i daleko dłużej niż w 1.9 tdi. W przeciwieństwie do diesla, w 1.4 tsi całkiem sporo mocy mamy jeszcze na 5 biegu. To bardzo elastyczna jednostka. Przy tym bardzo, bardzo cicha. Po tym traktorze tdi, jeździ się nim z prawdziwą przyjemnością. Dla zastosowań wozidlanych - idealna sprawa. Da się wyprzedzać i jechać bez stresu. Byłem tym samochodem w wysokich górach, włoskich czy bałkańskich miasteczkach, gdzie czasami dojazd jest hardkorowy - wszędzie ten silnik dawał spokojnie radę. Jedynym minusem jest brak tego poczucia wbijania w fotel po dodaniu gazu.
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 24 lis 2014, o 08:40
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Lokalizacja: PKS
- Kontakt:
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Ja zamówiłem wersję 1,4 TSI Ambiente + FRESH (nie będę miał tylko z tego pakietu szyby przedniej ogrzewanej, bo nie jest do trgo silnika przewidziana) + pakiet na bezdroża + pełne koło zapasowe + autoalarm + Sunset + podgrzewane tylne zewnętrzne fotele.
Też chciałem Activ + dodatki, ale po analizie budżetu padło na Ambiente.
Też chciałem Activ + dodatki, ale po analizie budżetu padło na Ambiente.
- lockin
- Posty: 87
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 07:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: DW
Re: Superb Active 1.4 TSI - dyskusja na temat wersji budżeto
Witam
To mój pierwszy post na tym forum i chciałem podpytać właścicieli SII na temat właśnie wersji budżetowej.
Obecnie jeżdże O3 litfback Ambition z silnikiem 1.2 TSI i zastanawiam się nad zamianą mojej O3 w salonie na budżetowego SII 1.4 TSI kombi
- Czy taka wymiana wg Was ma sens? Chciałbym auto w kombi oraz lepszym wyciszeniem ogólnym (waga mojej O3 to zaledwie 1150kg więc cudów na autostradzie powyżej 140km/h nie ma)
- Nie zależy mi na mega osiągach (myślę że O3 1.2 = S2 1.4), oczywiście wiem że silniki w S2 to awaryjne rozrządy silnika CAXA, pytanie czy faktycznie są tak awaryjne skoro w S2 jest CAXC ?
- Może lepiej czekać na S3 ? Choć patrząc na Passata B8 pewnie będzie drożej i niewiadomo czy lepiej wykonany
To mój pierwszy post na tym forum i chciałem podpytać właścicieli SII na temat właśnie wersji budżetowej.
Obecnie jeżdże O3 litfback Ambition z silnikiem 1.2 TSI i zastanawiam się nad zamianą mojej O3 w salonie na budżetowego SII 1.4 TSI kombi
- Czy taka wymiana wg Was ma sens? Chciałbym auto w kombi oraz lepszym wyciszeniem ogólnym (waga mojej O3 to zaledwie 1150kg więc cudów na autostradzie powyżej 140km/h nie ma)
- Nie zależy mi na mega osiągach (myślę że O3 1.2 = S2 1.4), oczywiście wiem że silniki w S2 to awaryjne rozrządy silnika CAXA, pytanie czy faktycznie są tak awaryjne skoro w S2 jest CAXC ?
- Może lepiej czekać na S3 ? Choć patrząc na Passata B8 pewnie będzie drożej i niewiadomo czy lepiej wykonany
Ostatnio zmieniony 6 gru 2014, o 09:37 przez lockin, łącznie zmieniany 1 raz.