Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 00:01
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Mam dodatkowe pytania:
przy jakim przebiegu trzeba zacząć myśleć o wymianie rozrządu (ktoś wspomniał o wyciągającym się łańcuchu)?
jak wygląda trwałość sprzęgieł w DSG? + jaki koszt wymiany?
jak wygląda trwałość koła dwumasowego? + jaki koszt wymiany?
przy jakim przebiegu trzeba zacząć myśleć o wymianie rozrządu (ktoś wspomniał o wyciągającym się łańcuchu)?
jak wygląda trwałość sprzęgieł w DSG? + jaki koszt wymiany?
jak wygląda trwałość koła dwumasowego? + jaki koszt wymiany?
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Ad.1. Nie trzeba się martwić. wyciągały się ale to była wada fabryczna.
Ad.2. Trwałość sprzęgięł także zależy od fabryki. U mnie uszkodzona mechatronika przy 137 kkm dobiła zestaw sprzęgieł. Dobra wola producenta naprawa 2 tyś złotych. Wymiana mechatroniki i zestawu sprzęgieł + olej i filtr.
Ad.3. Podobno rzadki przypadek. U mnie sprawdzali i nie było żadnych luzów. Podobno kosz wymiany około 3,5 - 4 tyś
Ad.2. Trwałość sprzęgięł także zależy od fabryki. U mnie uszkodzona mechatronika przy 137 kkm dobiła zestaw sprzęgieł. Dobra wola producenta naprawa 2 tyś złotych. Wymiana mechatroniki i zestawu sprzęgieł + olej i filtr.
Ad.3. Podobno rzadki przypadek. U mnie sprawdzali i nie było żadnych luzów. Podobno kosz wymiany około 3,5 - 4 tyś
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 00:01
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
hej,bar72 pisze:robo_superb kupiłeś już coś?
szukam cały czas, czegoś takiego jak Ty zgarnąłeś...
Niestety wśród kombi jest niewielki wybór. Jakbym był zdecydowany na sedana już dawno pewnie bym go kupił.
A jak u Ciebie z perspektywy kilku miesięcy? Zadowolony?
Odetkałeś do 300KM?
PS Zastanawiam się jeszcze nad Subaru Tribecą i Volvo XC70 - zdecyduję pewnie jak się coś pierwszego sensownego trafi.
- bar72
- Posty: 694
- Rejestracja: 11 lis 2013, o 14:07
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Ja jestem mega zadowolony 3,6 FSI moim zdaniem strzał w dziesiątkę czasem warto poszukać i poczekać na to co sobie wymarzyłeś na pewno znajdziesz
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Szukasz jakiegoś V6 AWD?robo_superb pisze:
PS Zastanawiam się jeszcze nad Subaru Tribecą i Volvo XC70 - zdecyduję pewnie jak się coś pierwszego sensownego trafi.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 00:01
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Nie koniecznie... V8 AWD też może byćZuber pisze:Szukasz jakiegoś V6 AWD?robo_superb pisze:
PS Zastanawiam się jeszcze nad Subaru Tribecą i Volvo XC70 - zdecyduję pewnie jak się coś pierwszego sensownego trafi.
A tak na serio:
Najchętniej AWD z czymś więcej niż silnik od kosiarki (mocne R4 pewnie też dałoby radę).
Przez brak AWD odpada mój największy faworyt - Citroen C5 3.0 HDI.
Masz jeszcze jakieś sugestie co do wyboru?
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Jeśli musi być AWD to nie mam. Sam chciałem z AWD (poprzednie 2 auta miałem w czterołapie) ale w końcu machnąłem na to ręką i nie żałuję. Przekonałem się, że RWD daje znacznie więcej frajdy
Ale w tej sytuacji nie mam pomysłu.
Ale w tej sytuacji nie mam pomysłu.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Decyzja podjęta, v6-ka zamowiona.
Ale ponad 3 miesiące czekania...
Ale ponad 3 miesiące czekania...
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
się okaże w II połowie maja
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
- Puch4
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 07:46
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Warszawa (Bemowo)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Maj minął ----- I co z autkiem - żałujesz zakupu 3,6 czy nie?lechupe pisze:się okaże w II połowie maja
SKODA Superb III FL 2.0 TDI
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Pewnie, ze nie
Zrobiłem już nim coś ponad 12K, nauczyłem sie jako tako operować gazem i DSG - żeby optymalnie dobierać styl jazdy do warunków.
ponadto na palcach jednej ręki mogę policzyć przypadki, kiedy ktoś innym autkiem "odjechał" mi na jakiejś autostradzie
a autko jest tu: (musze wstawić jakieś nowe fotki)
viewtopic.php?f=18&t=4839
Zrobiłem już nim coś ponad 12K, nauczyłem sie jako tako operować gazem i DSG - żeby optymalnie dobierać styl jazdy do warunków.
ponadto na palcach jednej ręki mogę policzyć przypadki, kiedy ktoś innym autkiem "odjechał" mi na jakiejś autostradzie
a autko jest tu: (musze wstawić jakieś nowe fotki)
viewtopic.php?f=18&t=4839
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...