Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Chyba nikt nie przerabiał wymiany całego rozrządu w 3.6 FSi więc też nie wiadomo jak taka operacja by wyglądała.
Dużo dałeś za wymianę?
Dużo dałeś za wymianę?
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Najgorszy możliwy rocznik. Nie wiem czemu Insignie w 2009 roku były takie szemrane.
Niestety podobnie było z Astrą IV, dopiero po 2010 roku wszystko wróciło do normy.
Na VKP kilku ma 2.8 i są zadowoleni - wersje cywilne, nie OPC więc bodajże 260 km z chipsami na ok. 330 km
Niestety podobnie było z Astrą IV, dopiero po 2010 roku wszystko wróciło do normy.
Na VKP kilku ma 2.8 i są zadowoleni - wersje cywilne, nie OPC więc bodajże 260 km z chipsami na ok. 330 km
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 09:27 przez szms, łącznie zmieniany 2 razy.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
To nawet nie tak strasznie.mcviper pisze:ok. 8000 cały komplet wyszedł
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- Marcin3107
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 gru 2015, o 20:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: seryjne 260KM
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Rozglądam się za SIII, ale z uwagi że pod maską same "czwórki" to chyba skuszę się na SII 3.6l. Widzę że niektórzy forumowicze mają nieco wyższe moce. Co robiliście ? Sam soft, czy jakieś mechaniczne zmiany ?
W sumie to ten sam silnik co w CC, Panamerze i Cayenne i chyba tylko softem się różni.
W sumie to ten sam silnik co w CC, Panamerze i Cayenne i chyba tylko softem się różni.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5815
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Nic z tych rzeczy. Silnik w Panamerze i Cayenne nie ma nic wspólnego z tym co jest w Superbie.Marcin3107 pisze:W sumie to ten sam silnik co w CC, Panamerze i Cayenne i chyba tylko softem się różni.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Jak nie ma nic wspolnego.... Przeciez to są silniki benzynowe i na dodatek spalinowe...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Kuzwa...za niedługo będą pisali:
Poco przepłacać za paramere jak można starego superba mieć;)
Poco przepłacać za paramere jak można starego superba mieć;)
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13606
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
hehe, no tak ... ponadto Panamery w kombi nie kupisz, ba w sedanexie z otwieranym fikuśnie bagażnikiem też nie...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Marcin3107
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 gru 2015, o 20:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: seryjne 260KM
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Misiek -> W Panamerze nie wiem - zasugerowałem się pojemnością tą samą co w Cayenne, a może zrobili coś swojego (poza moim zasięgiem więc nie zagłębiam się). Jednak w Cayenne tak jak poprzednie V6 3.2, spotykane w Audi i VW, tak i to teraźniejsze 3.6, to jest to samo co w innych samochodach koncernu. Różnica jest tylko w kolektorach (np. przepustnica z drugiej strony). No ale nie o tym jest ten wątek.
Pytałem podniesienie mocy wolnossaku 3.6l, bo gdy kiedyś pojawiłem się w V-techu z passatem W8, to panowie mi powiedzieli, że nie warto, bo nowy soft może wyjdzie lepiej na hamowni o kilka %, ale pod butem nie odczuję. Dodatkowo koszt miał być wyższy niż w TDI.
Pytałem podniesienie mocy wolnossaku 3.6l, bo gdy kiedyś pojawiłem się w V-techu z passatem W8, to panowie mi powiedzieli, że nie warto, bo nowy soft może wyjdzie lepiej na hamowni o kilka %, ale pod butem nie odczuję. Dodatkowo koszt miał być wyższy niż w TDI.