Nie wiem czy wiesz jaki jest koszt takiej instalacji. Dodatkowo z FSI jest taki problem, że trzeba czymś schładzać wtryskiwacze i najczęściej musi niestety lecieć trochę benzyny.robo_superb pisze:Jest jeszcze jeden sposób na zwiększenie zasięgu.
LPG
Są już instalacje, które podobno bezproblemowo działają z 3.6 FSI.
Butla w koło wejdzie pewnie ok 60L, więc zasięg nam się zwiększa prawie dwukrotnie
Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
- RemekS
- Posty: 554
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 14:48
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Gdzieś czytalem, że jedynie ok 6000zl
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
- bar72
- Posty: 694
- Rejestracja: 11 lis 2013, o 14:07
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
dla mnie to profanacja gaz do takiego silnika , ja bym się wstydził tankować gaz do takiego samochodu
- bar72
- Posty: 694
- Rejestracja: 11 lis 2013, o 14:07
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
To juz dno tankować gaz do sportowego samochodu , i co zostanie z tego silnika po przejechaniu 50-60 tys juz nie wspomnę o sprzedaży takiego samochodu kto go kupi , ja bym nigdy nie kupił samochodu z dziura w zderzaku , no może fiata pande lub lanosa
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
o proszę 5 tysięcy złotych:
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-cc- ... 18410.html
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-cc- ... 18410.html
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Pomijam kwestie gazu, ale...emay pisze:o proszę 5 tysięcy złotych:
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-cc- ... 18410.html
Hamerykańska wersja auta, wpisane, że pochodzenie to Niemcy i NIBY TYLKO 53 500 km na liczniku
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 00:01
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
emay pisze: Nie wiem czy wiesz jaki jest koszt takiej instalacji. Dodatkowo z FSI jest taki problem, że trzeba czymś schładzać wtryskiwacze i najczęściej musi niestety lecieć trochę benzyny.
Z tego co czytałem w przypadku FSI - spalanie gazu jest na poziomie spalania benzyny + dodatkowo ok 10% spala benzyny w celu schładzania wtryskiwaczy.
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Ja mam fajne zdanie które w 100 % popieram: Na gazie się gotuje, na oleju smaży, a na benzynie jeździ
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Ja mam lekko inaczej - gaz do zapalniczek, ropa do traktora, benzyna do autaemay pisze:Ja mam fajne zdanie które w 100 % popieram: Na gazie się gotuje, na oleju smaży, a na benzynie jeździ
Po moich doswiadczeniach z LPG w jakos 2003 roku (ze wspomnainym zreszta tutaj Stefanowskim), ja podziekuje za LPG i bede placil jak za zboze za benzynke
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Dorzucę trochę do ognia...
benzyna owszem, ale w samochodach, a nie w wyrobach kosiarkopodobnych
benzyna owszem, ale w samochodach, a nie w wyrobach kosiarkopodobnych
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Człowiek poczyta forum i od razu czuje się mądrzejszy
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
no kto jak kto, ale Ty akurat wziąłeś sobie to do serca i zrobiłeś odpowiedni dealZuber pisze:Człowiek poczyta forum i od razu czuje się mądrzejszy
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Ja tam sie nie znam, ale szalonej roznicy miedzy 1.8 a 2.0 to raczej nie maszms pisze:Dorzucę trochę do ognia...
benzyna owszem, ale w samochodach, a nie w wyrobach kosiarkopodobnych
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
jeżeli chodzi o TSI to czuć ogromną różnicę...
bo chyba nie porównujesz do klekota?
bo chyba nie porównujesz do klekota?