Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 19 lis 2017, o 02:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin dzia艂u


1. Temat musi zaczyna膰 si臋 od [S1] lub [S2], a tre艣膰 powinna by膰 taka sama jak ta wyst臋puj膮ca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden w膮tek powinien dotyczy膰 jednej opcji wyposa偶enia dost臋pnej w cenniku lub konfiguratorze.



Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 224 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 26 gru 2015, o 23:59 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Marcin
Do艂膮czy艂(a): 25 gru 2015, o 21:09
Posty: 13
Lokalizacja: 艢l膮sk
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: seryjne 260KM
Misiek -> W Panamerze nie wiem - zasugerowa艂em si臋 pojemno艣ci膮 t膮 sam膮 co w Cayenne, a mo偶e zrobili co艣 swojego (poza moim zasi臋giem wi臋c nie zag艂臋biam si臋). Jednak w Cayenne tak jak poprzednie V6 3.2, spotykane w Audi i VW, tak i to tera藕niejsze 3.6, to jest to samo co w innych samochodach koncernu. R贸偶nica jest tylko w kolektorach (np. przepustnica z drugiej strony). No ale nie o tym jest ten w膮tek.

Pyta艂em podniesienie mocy wolnossaku 3.6l, bo gdy kiedy艣 pojawi艂em si臋 w V-techu z passatem W8, to panowie mi powiedzieli, 偶e nie warto, bo nowy soft mo偶e wyjdzie lepiej na hamowni o kilka %, ale pod butem nie odczuj臋. Dodatkowo koszt mia艂 by膰 wy偶szy ni偶 w TDI.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
PostNapisane: 27 gru 2015, o 00:02 
Offline

Imi臋: Piotr
Do艂膮czy艂(a): 12 sie 2012, o 12:21
Posty: 1784
Lokalizacja: Krak贸w
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 444PS/567Nm
Superba mo偶na chyba zrobi膰 na okolice 300PS czyli tyle ile posiada pastuch


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 00:23 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 31 maja 2014, o 01:04
Posty: 2118
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Poczytajcie, bo by艂o ju偶 na forum sporo o tym.

_________________
Pozdrawiam
Maciej

PS Nie 艣ledz臋 ju偶 forum. Je艣li masz pytania, pisz PW.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 08:13 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 9 maja 2011, o 09:06
Posty: 9250
Lokalizacja: Warwsiowa
Samoch贸d: Daewoo Lanos
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Marcin3107 napisa艂(a):
Misiek -> W Panamerze nie wiem - zasugerowa艂em si臋 pojemno艣ci膮 t膮 sam膮 co w Cayenne, a mo偶e zrobili co艣 swojego (poza moim zasi臋giem wi臋c nie zag艂臋biam si臋). Jednak w Cayenne tak jak poprzednie V6 3.2, spotykane w Audi i VW, tak i to tera藕niejsze 3.6, to jest to samo co w innych samochodach koncernu. R贸偶nica jest tylko w kolektorach (np. przepustnica z drugiej strony).


Sprawdzi艂em jeszcze raz i w Cayenne jest ten sam co w superaku, tylko inaczej montowany, ale ten co jest w panamerze to zupe艂nie inna konstrukcja. Wi臋c obaj mieli艣my racj臋 tak w 50% :mrgreen:

_________________
Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 11:49 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Marcin
Do艂膮czy艂(a): 25 gru 2015, o 21:09
Posty: 13
Lokalizacja: 艢l膮sk
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: seryjne 260KM
Misiek -> To nie m贸w g艂o艣no, bo w艂a艣ciciele SII V6 podnios膮 cen臋 i nie kupi臋 ;-) Dobrze brzmi "skoda z silnikiem porsche" ;-)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 19:33 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 22 lis 2015, o 19:00
Posty: 142
Lokalizacja: czwartaRP
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Misiek Fisiek napisa艂(a):
Marcin3107 napisa艂(a):
W sumie to ten sam silnik co w CC, Panamerze i Cayenne i chyba tylko softem si臋 r贸偶ni.


Nic z tych rzeczy. Silnik w Panamerze i Cayenne nie ma nic wsp贸lnego z tym co jest w Superbie.


Taaa zupe艂nie inny

3.6 VR6 24v FSI (EA390)
identification
parts code prefix: 03H
engine displacement & engine configuration
3,598 cubic centimetres (219.6聽cu聽in) 10.6掳 VR6 engine; bore x stroke: 89.0 by 96.4 millimetres (3.50聽in 脳聽3.80聽in), stroke ratio: 0.92:1 - undersquare/long-stroke, 599.7聽cc per cylinder, compression ratio: 11.4-12.0:1[clarification needed]
cylinder block & crankcase
grey cast iron; die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four unequal-length valves per cylinder, 24 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, simplex roller chain-driven double overhead camshaft (DOHC - one camshaft for all exhaust valves, and one for all intake valves), continuous timing adjustment variable valve timing (52 degrees on the inlet, 22 degrees on the exhaust)
aspiration
hot-film air mass meter, electronic drive by wire throttle valve, two-piece cast aluminium alloy intake manifold, two cast iron exhaust manifolds
fuel system
Fuel Stratified Injection (FSI) high-pressure direct injection with two common rails
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
191 kilowatts (260聽PS; 256聽bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258聽lbf路ft) @ 2,500-5000 rpm; 鈥 CDVA
206 kilowatts (280聽PS; 276聽bhp) @ 6,200 rpm; 360 newton metres (266聽lbf路ft) @ 2,750 rpm; 12.57 bars (182.3聽psi) MEP; max 6,500聽rpm (20.9聽m/s piston speed) 鈥 BLV (North America and Middle-East only)
220 kilowatts (299聽PS; 295聽bhp) @ 6,600 rpm; 400 newton metres (295聽lbf路ft) @ 2,400-5,300 rpm 鈥 BWS
applications
VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), 艩koda Superb 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7

Wys艂ane z mojego Classic przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 19:45 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 22 gru 2014, o 15:47
Posty: 3447
Lokalizacja: Wroc艂aw
Samoch贸d: Daewoo Matiz
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 487 koni
Andy wstaw zdj臋cia Swojej fury.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 19:58 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 22 lis 2015, o 19:00
Posty: 142
Lokalizacja: czwartaRP
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Konik wstawial a ja nic nie "zmodyfikowalem"wiec nie wiem czy warto:-))

Wys艂ane z mojego Classic przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 20:29 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 9 maja 2011, o 09:06
Posty: 9250
Lokalizacja: Warwsiowa
Samoch贸d: Daewoo Lanos
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
andy_M napisa艂(a):

Taaa zupe艂nie inny

3.6 VR6 24v FSI (EA390)
identification
parts code prefix: 03H
engine displacement & engine configuration
3,598 cubic centimetres (219.6聽cu聽in) 10.6掳 VR6 engine; bore x stroke: 89.0 by 96.4 millimetres (3.50聽in 脳聽3.80聽in), stroke ratio: 0.92:1 - undersquare/long-stroke, 599.7聽cc per cylinder, compression ratio: 11.4-12.0:1[clarification needed]
cylinder block & crankcase
grey cast iron; die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four unequal-length valves per cylinder, 24 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, simplex roller chain-driven double overhead camshaft (DOHC - one camshaft for all exhaust valves, and one for all intake valves), continuous timing adjustment variable valve timing (52 degrees on the inlet, 22 degrees on the exhaust)
aspiration
hot-film air mass meter, electronic drive by wire throttle valve, two-piece cast aluminium alloy intake manifold, two cast iron exhaust manifolds
fuel system
Fuel Stratified Injection (FSI) high-pressure direct injection with two common rails
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
191 kilowatts (260聽PS; 256聽bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258聽lbf路ft) @ 2,500-5000 rpm; 鈥 CDVA
206 kilowatts (280聽PS; 276聽bhp) @ 6,200 rpm; 360 newton metres (266聽lbf路ft) @ 2,750 rpm; 12.57 bars (182.3聽psi) MEP; max 6,500聽rpm (20.9聽m/s piston speed) 鈥 BLV (North America and Middle-East only)
220 kilowatts (299聽PS; 295聽bhp) @ 6,600 rpm; 400 newton metres (295聽lbf路ft) @ 2,400-5,300 rpm 鈥 BWS
applications
VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), 艩koda Superb 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7


Mia艂e艣 12h 偶eby przeczyta膰 mojego kolejnego posta i nie uda艂o Ci si臋. Szkoda.

Marcin wiedzia艂, 偶e silnik w Cayenne to ten sam silnik co w superbie wi臋c za艂o偶y艂, 偶e i w panamerze jest ten sam. Z kolei ja wiedzia艂em, 偶e w panamerze jest zupe艂nie inny wi臋c za艂o偶y艂em, 偶e w Cayenne jest ten sam (r贸wnie偶 z uwagi na odmienny kierunek montowania silnika w skodzie i w porche). Jak si臋 okaza艂o obaj mieli艣my racj臋 w po艂owie. Ju偶 zosta艂o to wyja艣nione wi臋c niepotrzebnie si臋 wcinasz mi臋dzy w贸dk臋 i zak膮sk臋.

Wikipedi臋 te偶 mam.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines

_________________
Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 20:37 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Szymek
Do艂膮czy艂(a): 13 maja 2012, o 10:59
Posty: 15159
Lokalizacja: CWA/GD
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Przeciez to nie jest ten sam silnik, ma rozne czesci w zaleznosci od modelu,ma inne oznaczenia silnika... Pawel ma swoj watek w ktorym rozkminial budowe silnikow od A do Z... I to nie jest sprawa tylko softu... :roll:

_________________
https://www.facebook.com/motokepl/
https://www.instagram.com/motoke.pl/
https://twitter.com/motoke_pl
http://www.motoke.pl

SII 2.0 TDI 170 km
OIII 1.6 TDI DSG Kombi
Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 20:42 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 27 sie 2014, o 08:49
Posty: 3994
Lokalizacja: Wroc艂aw
Samoch贸d: Superb II combi 4x4
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: ju偶 dotarty :-)
Jak zaczniemy pisc ze Superb to taki cayenne albo panamera to nas zaczn膮 cytowa膰 na forum Daci.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 20:42 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Szymek
Do艂膮czy艂(a): 13 maja 2012, o 10:59
Posty: 15159
Lokalizacja: CWA/GD
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
:lol:

_________________
https://www.facebook.com/motokepl/
https://www.instagram.com/motoke.pl/
https://twitter.com/motoke_pl
http://www.motoke.pl

SII 2.0 TDI 170 km
OIII 1.6 TDI DSG Kombi
Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 20:52 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 22 gru 2014, o 15:47
Posty: 3447
Lokalizacja: Wroc艂aw
Samoch贸d: Daewoo Matiz
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 487 koni
Juz si臋 z nas 艣miej膮, a my z ich rur PCV :lol:


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 21:30 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 31 maja 2014, o 01:04
Posty: 2118
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Foton napisa艂(a):
Jak zaczniemy pisc ze Superb to taki cayenne albo panamera to nas zaczn膮 cytowa膰 na forum Daci.
+10 :lol:

_________________
Pozdrawiam
Maciej

PS Nie 艣ledz臋 ju偶 forum. Je艣li masz pytania, pisz PW.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2015, o 22:39 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 22 lis 2015, o 19:00
Posty: 142
Lokalizacja: czwartaRP
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Misiek Fisiek napisa艂(a):
andy_M napisa艂(a):

Taaa zupe艂nie inny

3.6 VR6 24v FSI (EA390)
identification
parts code prefix: 03H
engine displacement & engine configuration
3,598 cubic centimetres (219.6聽cu聽in) 10.6掳 VR6 engine; bore x stroke: 89.0 by 96.4 millimetres (3.50聽in 脳聽3.80聽in), stroke ratio: 0.92:1 - undersquare/long-stroke, 599.7聽cc per cylinder, compression ratio: 11.4-12.0:1[clarification needed]
cylinder block & crankcase
grey cast iron; die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four unequal-length valves per cylinder, 24 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, simplex roller chain-driven double overhead camshaft (DOHC - one camshaft for all exhaust valves, and one for all intake valves), continuous timing adjustment variable valve timing (52 degrees on the inlet, 22 degrees on the exhaust)
aspiration
hot-film air mass meter, electronic drive by wire throttle valve, two-piece cast aluminium alloy intake manifold, two cast iron exhaust manifolds
fuel system
Fuel Stratified Injection (FSI) high-pressure direct injection with two common rails
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
191 kilowatts (260聽PS; 256聽bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258聽lbf路ft) @ 2,500-5000 rpm; 鈥 CDVA
206 kilowatts (280聽PS; 276聽bhp) @ 6,200 rpm; 360 newton metres (266聽lbf路ft) @ 2,750 rpm; 12.57 bars (182.3聽psi) MEP; max 6,500聽rpm (20.9聽m/s piston speed) 鈥 BLV (North America and Middle-East only)
220 kilowatts (299聽PS; 295聽bhp) @ 6,600 rpm; 400 newton metres (295聽lbf路ft) @ 2,400-5,300 rpm 鈥 BWS
applications
VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), 艩koda Superb 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7


Mia艂e艣 12h 偶eby przeczyta膰 mojego kolejnego posta i nie uda艂o Ci si臋. Szkoda.

Marcin wiedzia艂, 偶e silnik w Cayenne to ten sam silnik co w superbie wi臋c za艂o偶y艂, 偶e i w panamerze jest ten sam. Z kolei ja wiedzia艂em, 偶e w panamerze jest zupe艂nie inny wi臋c za艂o偶y艂em, 偶e w Cayenne jest ten sam (r贸wnie偶 z uwagi na odmienny kierunek montowania silnika w skodzie i w porche). Jak si臋 okaza艂o obaj mieli艣my racj臋 w po艂owie. Ju偶 zosta艂o to wyja艣nione wi臋c niepotrzebnie si臋 wcinasz mi臋dzy w贸dk臋 i zak膮sk臋.

Wikipedi臋 te偶 mam.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines

Sorki wi臋cej nie b臋d臋

Wys艂ane z mojego Classic przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 224 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL