Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
: 14 sty 2014, o 14:53
cześć,
Nie znalazłem wątku syntetycznie opisującego +/- modelu z silnikiem 3.6
Jest on na mojej "short" liście zakupów. Alternatywnie A6 3.0 TDI ewentualnie S80/V70 T5. Auta nowe.
Aktualnie jeżdżę Superbem 2.0 TDi (170) i uważam je za bardzo udane auto, pomimo kilku wad.
W szczególności mam obawy co do DSG, w jakimś teście napisano, ze nie pasuje ona do tego modelu, potrafi się mylić, ma opóxnienie przy "kick-down".
Ponadto silnik ma być znacznie głosniejszy od TDi ...
Ciekaw jestem też, czy te auto (sedan) przy zawieszeniu standardowym jest tez podatne na boczny wiatr (w moim aktualnym sedanie uwazam to za jedną z najwiekszych wad) - czy wobec tego warto jest wybrac zawieszenie sportowe - czy w ogóle robi to jakąś różnicę.
A poza tym jakie opcje są przydatne, a jakie można sobie darować. (generalnie biorę wersję L&K)
dzieki z góry za wasze komentarze i uwagi.
Nie znalazłem wątku syntetycznie opisującego +/- modelu z silnikiem 3.6
Jest on na mojej "short" liście zakupów. Alternatywnie A6 3.0 TDI ewentualnie S80/V70 T5. Auta nowe.
Aktualnie jeżdżę Superbem 2.0 TDi (170) i uważam je za bardzo udane auto, pomimo kilku wad.
W szczególności mam obawy co do DSG, w jakimś teście napisano, ze nie pasuje ona do tego modelu, potrafi się mylić, ma opóxnienie przy "kick-down".
Ponadto silnik ma być znacznie głosniejszy od TDi ...
Ciekaw jestem też, czy te auto (sedan) przy zawieszeniu standardowym jest tez podatne na boczny wiatr (w moim aktualnym sedanie uwazam to za jedną z najwiekszych wad) - czy wobec tego warto jest wybrac zawieszenie sportowe - czy w ogóle robi to jakąś różnicę.
A poza tym jakie opcje są przydatne, a jakie można sobie darować. (generalnie biorę wersję L&K)
dzieki z góry za wasze komentarze i uwagi.