DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Przymierzam się do zakupu wersji Laurin &Klement 2.0TDI z DSG.
Czy ten system jest przy automacie w ogole potrzebny i czy on nie jest w L&K wstandardzie?
"HHC - system wspomagania ruszania pod wzniesienia z systemem kontroli ciśnienia w oponach TPMG, mam dylemat:
co to właściwie jest i czy przy automati w ogóle potrzebne "
Czy GSMIII jest z Columbusem w stabdardzie w L&K?
Warto to brac do HTC ONE?
Czy ten system jest przy automacie w ogole potrzebny i czy on nie jest w L&K wstandardzie?
"HHC - system wspomagania ruszania pod wzniesienia z systemem kontroli ciśnienia w oponach TPMG, mam dylemat:
co to właściwie jest i czy przy automati w ogóle potrzebne "
Czy GSMIII jest z Columbusem w stabdardzie w L&K?
Warto to brac do HTC ONE?
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że jest w standardzie. I to niemal w każdym modelu.
System jest potrzebny w DSG. To nie automat, ale robot na dobrą sprawę.
Wyjaśnić więcej czy łapiesz o co mi chodzi?
System jest potrzebny w DSG. To nie automat, ale robot na dobrą sprawę.
Wyjaśnić więcej czy łapiesz o co mi chodzi?
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
HHC nie było w standardzie do Family włącznie. Nie wiem jak wyżej - wystarczy sprawdzić cennik. HHC trzyma ciśnienie w układzie hamulcowym jeszcze przez kilka sekund po puszczeniu hamulca - można ruszać bez pośpiechu bez zaciągania ręcznego. fajny bajer - nawet jeśli nie masz, to można go aktywować za pomocą VCDS'a - wszystkie graty są na pokładzie.
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Możesz aktywować w zależności od sterownika, ja kiedyś podjąłem próbę i u mnie nie udało się go aktywować.
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Akurat w wersji L&K system HHC jest za dopłatą. Ciekawe bo w wersjach Elegance i Platinum jest w standardzie.
System GSM3 nie trzeba wiązać akurat z Columbusem bo tak samo występuje jako opcja z Amundsenem+ itd. Wżniejsze czy ma się telefon, z którym będzie działał bo nie z wszystkimi działa w pełni.
System GSM3 nie trzeba wiązać akurat z Columbusem bo tak samo występuje jako opcja z Amundsenem+ itd. Wżniejsze czy ma się telefon, z którym będzie działał bo nie z wszystkimi działa w pełni.
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Jeżeli HTC ONE obsługuje protokół łączności rSAP to można spokojnie brać GSM3. Jak nie to nie ma sensu bo w najlepszym wypadku będzie jak byś miał tylko standardowy GSM2. Nie wiem czywiesz na czym dokładnie polega różnica pomiędzy GSM2 i 3. Dla mnie nie warta 700 zł
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Sprawdziłem i mój tel właśnie to obsługuje. Jak rozumiem GSMIII to chodzi o to, że kontakty, smsy, nr dzwoniącego etc będą wyświetlane pomiędzy zegarami?
Zarówno HHC i GSMIII są w cenniku jako opcja do L&K.
Z powodu gwarancji wolałbym jednak sorry nie ruszać...
Zarówno HHC i GSMIII są w cenniku jako opcja do L&K.
Z powodu gwarancji wolałbym jednak sorry nie ruszać...
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
W GSM2 tez to się wyświetla pomiędzy zegarami i częściowo panelu nawigacji za wyjątkiem smsów. Smsy tylko w GSM3. Cała róznica polega właśnie na smsach i tym że po zalogowaniu telefon wylogowuje się z sieci GSM a łączność przejmuje antena modułu GSM3. W GSM2 łączność idzie dalej na antenie telefonu. Poza tym w GSM3 są jakieś możliwości łączenia internetowego na zasadzie podobnej do propagacji wewnątrz auta sygnału wi-fi.
Musisz jednak wiedzieć, że wyświetlanie smsów niesie za sobą tą niedogodność, że pozostali pasażerowie mogą przeczytać treść smsa. Ale jest chyba tak, że to Ty decydujesz czy wyświetlić jego treść. Jeżeli Twój HTC obsługuje protokół rSAP, to powinien śmigać z GSM3 w pełnej funkcjonalności.
Musisz jednak wiedzieć, że wyświetlanie smsów niesie za sobą tą niedogodność, że pozostali pasażerowie mogą przeczytać treść smsa. Ale jest chyba tak, że to Ty decydujesz czy wyświetlić jego treść. Jeżeli Twój HTC obsługuje protokół rSAP, to powinien śmigać z GSM3 w pełnej funkcjonalności.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
To potwierdza moją teorię, że L&K to dziwna wersja.dolko pisze:
Zarówno HHC i GSMIII są w cenniku jako opcja do L&K.
Nie odpisałeś mi czy moje enigmatyczne sformułowania są jasne czy nie. Mniemam, że w takim wypadku trzeba to i owo wyjaśnić.
DSG, owszem, rusza po zdjęciu nogi z hamulca, jak zwykły automat (dla odmiany skrzynie zrobotyzowane co do zasady ruszają dopiero po dodaniu gazu), ale gdy chcesz
ruszyć na ostrym spadku auto może samoczynnie się stoczyć. Nie ma non stop
parcia jak przy tradycyjnej skrzyni z konwerterem (tj jest i przy DSG, ale jest niewielkie i narasta z opóźnieniem; w samym momencie ruszenia tak jak gdyby go nie było). Dopiero jak dodasz gazu sprzęgła zaczną brać i pojedziesz tam gdzie sobie tego zażyczysz.
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Sorki, czytałem, ale nie odpowiedziałem, a faktycznie nie skumałem od razu Teraz już wszystko jasne. To nawet potwierdza moje spostrzeżenia, kiedy miałem Superba FL 2.0 TDI DSG na 4 dni w testy to właśnie to było dziwne, że nie ciągnął po odjęciu nogi z hamulca tylko trzeba go było przygazować lekko. Podoba mi się określenie "zrobotyzowane"Zaj007 pisze:To potwierdza moją teorię, że L&K to dziwna wersja.dolko pisze:
Zarówno HHC i GSMIII są w cenniku jako opcja do L&K.
Nie odpisałeś mi czy moje enigmatyczne sformułowania są jasne czy nie. Mniemam, że w takim wypadku trzeba to i owo wyjaśnić.
DSG, owszem, rusza po zdjęciu nogi z hamulca, jak zwykły automat (dla odmiany skrzynie zrobotyzowane co do zasady ruszają dopiero po dodaniu gazu), ale gdy chcesz
ruszyć na ostrym spadku auto może samoczynnie się stoczyć. Nie ma non stop
parcia jak przy tradycyjnej skrzyni z konwerterem (tj jest i przy DSG, ale jest niewielkie i narasta z opóźnieniem; w samym momencie ruszenia tak jak gdyby go nie było). Dopiero jak dodasz gazu sprzęgła zaczną brać i pojedziesz tam gdzie sobie tego zażyczysz.
No a L&K to faktycznie dziwna wersja, ale wnętrze bardzo mi się podoba
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Dzięki za wyjaśnienie, bo sprzedawca w salonie to nie wiedział takich dziwów, swoją drogą są oni dość niedoinformowani...sko89 pisze:W GSM2 tez to się wyświetla pomiędzy zegarami i częściowo panelu nawigacji za wyjątkiem smsów. Smsy tylko w GSM3. Cała róznica polega właśnie na smsach i tym że po zalogowaniu telefon wylogowuje się z sieci GSM a łączność przejmuje antena modułu GSM3. W GSM2 łączność idzie dalej na antenie telefonu. Poza tym w GSM3 są jakieś możliwości łączenia internetowego na zasadzie podobnej do propagacji wewnątrz auta sygnału wi-fi.
Musisz jednak wiedzieć, że wyświetlanie smsów niesie za sobą tą niedogodność, że pozostali pasażerowie mogą przeczytać treść smsa. Ale jest chyba tak, że to Ty decydujesz czy wyświetlić jego treść. Jeżeli Twój HTC obsługuje protokół rSAP, to powinien śmigać z GSM3 w pełnej funkcjonalności.
BTW czy GSM III oznacza tę szufladkę na telefon?
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
jak gość nie wie co chce sprzedać to poproś o kogoś bardziej kumatego
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- Vedius
- Posty: 458
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 23:25
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: WojtAS
- Lokalizacja: Zagłębie
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
L&K to taka wersja elekgance ubrana w skórkę chyba w Columbusa i jeszcze parę drobiazgów typu inkrustacja piano czy dywaniki.dolko pisze: No a L&K to faktycznie dziwna wersja, ale wnętrze bardzo mi się podoba
Sam miałem wielkiego smaka na L&K ze względu na wnętrze w tonacji brązu ale musiałem odpuścić bo bym skórkę zniszczył po kilku miechach (taki charakter pracy)
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Nie, szufladka na telefon jest tylko w Octavii 3 tzw. phone box z płytką indukcyjną podobno wzmacniającą sygnał GSM. Nie testowałem.dolko pisze:Dzięki za wyjaśnienie, bo sprzedawca w salonie to nie wiedział takich dziwów, swoją drogą są oni dość niedoinformowani...sko89 pisze:W GSM2 tez to się wyświetla pomiędzy zegarami i częściowo panelu nawigacji za wyjątkiem smsów. Smsy tylko w GSM3. Cała róznica polega właśnie na smsach i tym że po zalogowaniu telefon wylogowuje się z sieci GSM a łączność przejmuje antena modułu GSM3. W GSM2 łączność idzie dalej na antenie telefonu. Poza tym w GSM3 są jakieś możliwości łączenia internetowego na zasadzie podobnej do propagacji wewnątrz auta sygnału wi-fi.
Musisz jednak wiedzieć, że wyświetlanie smsów niesie za sobą tą niedogodność, że pozostali pasażerowie mogą przeczytać treść smsa. Ale jest chyba tak, że to Ty decydujesz czy wyświetlić jego treść. Jeżeli Twój HTC obsługuje protokół rSAP, to powinien śmigać z GSM3 w pełnej funkcjonalności.
BTW czy GSM III oznacza tę szufladkę na telefon?
W Superbach przed i po FL nic w tym względzie się nie zmieniło. Działają w oparciu o klasyczny BT zarówno GSM 2 i 3. Tyle, że GSM 3 wykorzystuje dodatkowo jakby podprotokół rSAP w ramach BT.
Sprzedawcy w salonie najczęściej nic nie wiedzą a jeszcze mniej wiedzą mistrzowie z ASO. Celem sprzedawcy jest zarobić pieniądze a nie udzielać informacji:))
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Jedyna opcja jaką ma wersja L&K w porównaniu do pozostałych w Superbie to inkrustacja "L&K" w niektórych miejscach. Wszystkie pozostałe opcje są dostępne w wersji Platinum i Elegance (nawet więcej w standardzie) i w niższych za dopłatą.