prawda jest taka że lakiery uni rysują się od samego patrzenia na nie..
być może położenie powłoki coś daje ale za darmo sie nie położy nic ciekawego a w tym przypadku trzeba by kłaść coś z naprawdę górnej półki..
Lakier metalizowany vs niemetalizowany
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Lakier metalizowany vs niemetalizowany
Zapraszam do siebie. Ustawimy ziemię na właściwym miejscu.Big pisze:Z kim ty rozmawiałeś ??? Niech mi ktoś pokaże zwykły lakier z położona fabrycznie na nim dodatkową warstwą bezbarwną (czyli klarem) . Ciekawe rzeczy opowiadają. A nie mówili ci że od dzisiaj słonce wschodzi na zachodzie, a Zachodzie na wschodzie, a ziemia jest płaskim dyskiem podpartym na 7 krokodylach
Lakier metaliczny charakteryzuje się własnie tym że posiada dodatkową warstwę tzw. klar, który powoduje połysk i dodatkowo zabezpiecza warstwę bazową.
Timanfaya, ja mam wersje L&K.
Miałem O1 ciemnozieloną niemetalic z dodatkowym bezbarwnym. Po kilku latach zaczynał się łuszczyć w kilku miejscach, stąd pewność że był . Obecnie białe Volvo też ma warstwę bezbarwnego. Nawet ori zaprawka ma dwie buteleczki z białym i bezbarwnym - btw wodne są nawet zaprawki. Z kolei posiadany kilkanaście lat temu niebieski Opel nie miał bezbarwnego, a tylko bazę. Różnie bywa z tymi lakierami.