Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
timanfaya pisze:... Columbus nagle zniknie z naszego L&K (inna sprawa, że za nim to by chyba nikt nie płakał, bo Amundsen to jest w zasadzie to samo, tylko nieco mniejsze i bez slotu na kartę SIM...)
No troche z tym przesadziłeś jest sporo rzeczy których nie ma w Amundsenie wiec za barrzo troche uogólniłeś...
Możliwość odtwarzania wideo, wieksza rozdzielczosć, BT premium, obslugabgestami, eszcze kilka innych ...
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka: OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RSJest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka: S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
timanfaya pisze:... Columbus nagle zniknie z naszego L&K (inna sprawa, że za nim to by chyba nikt nie płakał, bo Amundsen to jest w zasadzie to samo, tylko nieco mniejsze i bez slotu na kartę SIM...)
No troche z tym przesadziłeś jest sporo rzeczy których nie ma w Amundsenie wiec za barrzo troche uogólniłeś...
Możliwość odtwarzania wideo, wieksza rozdzielczosć, BT premium, obslugabgestami, eszcze kilka innych ...
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Tylko czy to się do czegokolwiek przydaje? OK, jak ktoś siedzi w aucie (ja jeżdżę) to może odtwarzanie filmów fajne - ja wolę odpalić coś na YT w telefonie jak np. na kogoś czekam te kilka minut
Większa rozdzielczość - ogólnie to plus, ale czy do nawigacji w samochodzie robi jakąś różnicę?
BT premium czyli? Czymś się różni od zwykłego połączenia z możliwością dzwonienia i przesyłania audio? Na co coś więcej?
Generalnie jeśli dają Columbusa w L&K to OK. Ale gdybym miał do niego specjalnie dopłacać, to nie widzę sensu.
No kwestia przydatosci to druga sprawa ja pisałem tylko ze za duzo uogólnienie. Ja sam brałem bolero bo mi te bajery nie potrzebne bo i tak AA używam głównie. Musze tylko pobawić sie z rootem kiedys aby mozna bylo miec AA mirror wlasnie do neta i yt czy innych apek.
A @pab567 pewnie by jeszcze kilka bardziej technicznych różnic pokazał napewno to że w Columbusie masz czytnik płyt na przykład co dla niektórych jest ważne.
Tu masz. ZKaroqa ale w innych modelach raxzej jest tsk samo.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka: OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RSJest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka: S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
Ja CD użyłem w obecnym aucie dokładnie raz, jak żona kupiła płytę CD której chciała słuchać, bo nie mam ani Bluteootha ani CarPlay, a aux jest nieco upierdliwe (kiedy iPhone nie ma wyjścia na jacka...)
Ale w 100% zgadzam się, że faktycznie użyłem za dużego uogólnienia (i w 100% zgadzam się, że Columbus w większości przypadków jest zbędny).
Swoją drogą dzięki za te zdjęcia - kiedyś w innym wątku pytałem o różnice między Amundsenem i ciężko było dokładnie doprecyzować, a tu jest czarno na białym
Jak nie bierzesz L&K i nie masz mieć w serii to nie ma sensu dopłacać.
Łącznie dopłata wychodzi bardzo duża, już kiedyś to liczyliśmy i za tyle talarków nie ma to sensu.
Ja mimo, że budżet miałem nieograniczony to tego nie brałem, między innymi dlatego, że wolę mieć pokrętła.
AA działa bardzo dobrze. Co do płyt to też mam masę, ale odpalasz TINDALa i masz wszystko w jednym miejscu, o karcie pamięci z muzyką w schowku nie wspominając
No właśnie coś słyszałem o zmianach, ale nie wiem do końca co trzeba dołożyć a co jest, bo do tej pory był pakiet więc nie zwracałem uwagę na to co w środku. Masz konkretne dane co ile?
A tak jeszcze co do zmian lub ich braku w Superbie FL. Nie wiem jakie jest Wasze zdanie, ale ja miałem cichą nadzieję, że coś zmienią w kierownicy tzn. że będzie wyglądała bardziej nowocześniej. Oczywiście jej obecna klasyka jest ponadczasowa i wielu z Was powie, że taka ma być w klasowej "limuzynie" ale nie ukrywam że kierownica z nowego passka bardziej mi się podoba. A co Wy myślicie?
Może i ta kierownica jest ładniejsza, ale mniej wygodna niż w Superbie. Przykład pierwszy z brzegu - brak rolek, są tylko przyciski ciszej / głośniej. Co gorsza po lewej jest głośność, po prawej zmiana stacji. Więc jest niemożliwym obsługiwać radio jedną - lewą ręką. Jak mam zmienić stację to jest mi już bliżej do ekranu radia niż do kierownicy - tak się akurat przyzwyczaiłem jeździć - lewa ręka kierownica, prawa podłokietnik i dłoń na lewarku. Kolejna sprawa - włączenie i wyłączenie chociażby lane assist. W superbie wciskam guzik, obracam rolkę, naciskam i już. W Passacie lewą ręką wybór menu, prawą strzałki góra/dół i dopiero prawą OK. Bez sensu. Więc nie psioczyłbym na to, co jest dobre.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Enriquez, ma rację. To jest właśnie to za co wolę Superba od Passata. Superb jest dużo bardziej logiczny i intuicyjny w obsłudze. Dobrym przykładem są własnie te przyciski na kierownicy. Pamiętam, że mając jeszcze S II, dostałem do testów Passata (był to 2015 r.) i strasznie denerwowały mnie te nielogicznie porozrzucane po kierownicy przyciski w pasku, gdy w Superbie było wszystko tam gdzie się tego spodziewasz.
Kierownica pojemnościowa wymaga, aby tylko dotknąć ją co jakiś czas aby samochód zorientował się, że kierowca jest przytomny i wie co się dzieje.
Do tej pory trzeba było, tak ja w naszych SIII, wykonać delikatny ruch kierownicą. Teraz wystarczy tylko jej delikatne dotknięcie.