Niedotrzymanie terminu dostawy
: 13 mar 2019, o 13:06
Cześć,
Mam pytanie odnośnie terminów dostawy aut.
Na zamówieniu dealer podaje, cytuje
"Samochód będzie gotowy do odbioru najpóźniej w dniu..."
oczywiście już dzisiaj wiem, że nie dotrzyma terminu.
Dzisiaj dealer mówi tak:
"...termin produkcji nie jest zależny od moich dobrych chęci, jedynie od możliwości produkcyjnych fabryki. Tak jak wspominałam wcześniej, terminy mogą ulec zmianie w każdej chwili. My podpisując zamówienie, jedynie podajemy przypuszczalny termin."
Czy cokolwiek da sie z tym zrobić?
w zamówieniu nie mam ani słowa o orientacyjnym terminie?
Jak to ugryźć jakie mam prawa?
Czy w ogóle są jakiekolwiek możliwości/podstawy negocjacji rabatów, gratisów itd?
dziękuję Wam za odpowiedz.
Pozdrawiam
Mam pytanie odnośnie terminów dostawy aut.
Na zamówieniu dealer podaje, cytuje
"Samochód będzie gotowy do odbioru najpóźniej w dniu..."
oczywiście już dzisiaj wiem, że nie dotrzyma terminu.
Dzisiaj dealer mówi tak:
"...termin produkcji nie jest zależny od moich dobrych chęci, jedynie od możliwości produkcyjnych fabryki. Tak jak wspominałam wcześniej, terminy mogą ulec zmianie w każdej chwili. My podpisując zamówienie, jedynie podajemy przypuszczalny termin."
Czy cokolwiek da sie z tym zrobić?
w zamówieniu nie mam ani słowa o orientacyjnym terminie?
Jak to ugryźć jakie mam prawa?
Czy w ogóle są jakiekolwiek możliwości/podstawy negocjacji rabatów, gratisów itd?
dziękuję Wam za odpowiedz.
Pozdrawiam