Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 24 mar 2019, o 08:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin dzia艂u


1. Temat musi zaczyna膰 si臋 od [S1] lub [S2], a tre艣膰 powinna by膰 taka sama jak ta wyst臋puj膮ca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden w膮tek powinien dotyczy膰 jednej opcji wyposa偶enia dost臋pnej w cenniku lub konfiguratorze.



Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 3 mar 2019, o 21:19 
Offline

Imi臋: Kuba
Do艂膮czy艂(a): 3 mar 2019, o 04:09
Posty: 3
Samoch贸d: Inny
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Witam Wszystkich.
Jako 偶e nadszed艂 czas zmiany samochodu na wi臋kszy i nowszy moj膮 uwage przyku艂 nowy Superb w wersji kombi najlepiej.
I tu w mojej glowie zrodzi艂o si臋 pytanie odno艣nie silnika, a mianowicie interesuje mnie 2.0 diesel w automacie wiec DSG wchodzi w gre przeczyta艂em juz spor膮 cz臋艣膰 tego forum i jakie艣 osady wiedzy zostaly w mojej g艂owie. Jednak nie znalazlem odpowiedzi na nurtuj膮ce mnie pytania. Interesowa艂a mnie wersja 190KM z napedem na cztery ko艂a ale ca艂y czas sie zastanawiam czy potrzebuje takiego nap臋du. Oczywi艣cie fajnie by bylo miec 4x4. Znalaz艂em kilka wersji 150konnych ale wydaje mi sie 偶e bedzie to za ma艂o dla mnie. Je艣li chodzi o moj tryb jazdy to w wiekszo艣ci jest to jazda po mie艣cie ale zdarzaj膮 mi sie d艂u偶sze trasy. Generalnie interesuje mnie superb od 2016r w werjsi L&K. Wi臋c czy powinienem zwracac uwage na co艣 szczeg贸lnego przy ogl膮daniu tego samochodu.
Wydaje mi si臋 偶e nie ma takiego tematu wiec zakladam nowy.
Z g贸ry dzi臋ki za pomoc.
pozdro 600


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
PostNapisane: 3 mar 2019, o 21:35 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 30 lis 2016, o 12:03
Posty: 79
Lokalizacja: Wawa
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
G艂贸wnie po mie艣cie = benzyna 1.5 150KM.
Chyba najlepszy stosunek ceny do kultury i koszt贸w utrzymania.

Ale to tylko moje zdanie...


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2019, o 23:33 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2016, o 23:04
Posty: 1116
Lokalizacja: RZ
Samoch贸d: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Moje te偶.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2019, o 23:53 
Offline

Imi臋: Kuba
Do艂膮czy艂(a): 3 mar 2019, o 04:09
Posty: 3
Samoch贸d: Inny
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Dzieki za opdowiedz ale wersja wyposazenia jaka mnie interesuje to L&K wiec nie wydaje mi sie ze robili takie na silniku ktory zaproponowales. Po za tym 3-4 razy w roku bedzie mi wypadal wyjazd do PL(mieszkam w Londynie) wiec nie wydaje mi sie ze 1.5 spelni tu role...


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2019, o 09:26 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 30 lis 2016, o 12:03
Posty: 79
Lokalizacja: Wawa
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
...a czego nie ma Style (doposa偶ony) co ma L&K...? Musisz oceni膰 na jakim wyposa偶eniu Ci najbardziej zale偶y...

Konfigurator odpalamy i si臋 bawimy... :) zrobisz jak uwa偶asz... :)

Nie wiem o jakiej roli piszesz ale przecie偶 ta benzyna do PL dojedzie... :) Patrz膮c na spalanie hmmm w mie艣cie b臋dzie pewnie na tym samym poziomie, a co do trasy si臋 nie wypowiadam (poczytaj w膮tek o spalaniu). W mojej ocenie ta benzyna lepiej zniesie miasto ni偶 "gnoj贸wka".


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2019, o 09:31 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 23 lis 2016, o 00:12
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
skoro wiesz co chcesz to po chuj pytasz? 偶eby tylko utwierdzi膰 si臋聽we w艂asnym wyborze?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2019, o 11:04 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 1 gru 2015, o 14:36
Posty: 77
Samoch贸d: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TDI (190KM)
1,5 benzyna z pasazerami i baga偶em to w trasie pora偶ka. Cho膰by dla takich 3-4 wyjazd贸w w roku bym superba z takim silnikiem nie kupil


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2019, o 11:30 
Offline

Imi臋: Kuba
Do艂膮czy艂(a): 3 mar 2019, o 04:09
Posty: 3
Samoch贸d: Inny
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Dlatego ja pytam o 2.0 tylko z tego co do tej pory sie dowiedzialem to jest silnik 150 konny i 190 konny i ten 190 z napedem 4x4 i teraz ktory jest mniej awaryjny czy sa jakies roznice pomiedzy 190 z napedem na przod czy tylko inne przeniesienie na naped tak wiem w 190 jest dodane addblue czy to sie wiaze z ukladem z ktory sprawia jakies problemy? A Tty kleofas sklei lepiej dupe i jedz na weekend po sloiki do domu na wies;) jak nie masz nic konstruktywnego do napisania to sie nie udzielaj forumowy napinaczu...


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2019, o 12:27 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 23 lut 2015, o 13:11
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Jezdze S3 2.0 TDI DSG w miescie od 6 miesiecy i nic sie nie dzieje. Wypalania odbywaja sie w miescie co 300-500 km.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2019, o 13:42 
Offline

Imi臋: Grzegorz
Do艂膮czy艂(a): 18 lut 2019, o 09:56
Posty: 11
Lokalizacja: Niemce
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
przy takich dylematach to bra艂bym 190KM i 4x4 , a popsu膰 mo偶e si臋 wszystko


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2019, o 01:01 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 12 lip 2013, o 19:31
Posty: 6
Lokalizacja: 艁贸d藕
Samoch贸d: Inny
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 315/444
Jecha艂em 1.4 150km i 2.0 4x4 190km w trasie z 1-2 osobami na pok艂adzie i oba podobnie (nie) jad膮, wi臋c je艣li g艂贸wnie do miasta to bra艂bym benzyn臋. Tylko jak dla mnie auto tej wielko艣ci to musi mie膰 min te 300km, dla kogo innego to pewnie i superb 1.4 125km by艂by ca艂kiem 偶wawy :P
Jak ju偶 musisz mie膰 diesla bo pojemno艣膰 poni偶ej 2l nie do prze艂kni臋cia i martwisz si臋 o ew. usterki to odrzu膰 to co mo偶e generowa膰 dodatkowe usterki i koszta czyli 4x4, DSG i adblue, wi臋c zostaje 2.0 150km z manualem.
No i komentarz o wsi troch臋 s艂aby, czasem lepiej zignorowa膰 ;)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2019, o 08:50 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 16 wrz 2015, o 15:09
Posty: 111
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Tutaj taka atmosfera jest trzeba sie przyzwczaic..
Jesli nie musisz zapierd.. to 1.5 Ci wystarczy.
Wszystko zalezy z czego sie kto przesiada i jak szybko jezdzi.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2019, o 09:04 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 30 lis 2016, o 12:03
Posty: 79
Lokalizacja: Wawa
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
heretic napisa艂(a):
martwisz si臋 o ew. usterki to odrzu膰 to co mo偶e generowa膰 dodatkowe usterki i koszta czyli 4x4, DSG i adblue, wi臋c zostaje 2.0 150km z manualem.


Patrz膮c z tej perspektywy to bym nie bra艂 L&K bo ta ca艂a elektronika mo偶e si臋 przecie偶 popsu膰.. za chwil臋 b臋dzie problem, 偶e reflektory si臋 nie podnosz膮, 偶e panel nawigacji si臋 palcuje.. 偶e sk贸ra si臋 przeciera i p臋ka itd., itd.. w tej sytuacji to tylko wersja Active bo ma najmniej wszystkiego co mo偶e si臋 popsu膰... tylko czy o to chodzi? :)

Jak chce diesela, to niech bierze diesela, ale niech to b臋dzie 190KM w DSG (bo miasto) i w 4x4 (bo miasto - skoro ma si臋 w艂膮cza膰 do ruchu to dobrze by mia艂 lepsz膮 trakcje szczeg贸lnie na mokrym). Tak jak kto艣 tu powiedzia艂 - popsu膰 si臋 mo偶e wszystko niezale偶nie od wersji i nie patrzy艂 bym przez ten pryzmat bo po co艣 jest rozszerzona gwarancja...

Cho膰 moje zdanie jest niezmienne - przy tych kryteriach benzynka jest wystarczaj膮ca... ;)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2019, o 10:04 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 7 kwi 2012, o 17:20
Posty: 1223
Lokalizacja: Lublin
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Je偶eli ma to by膰 "... w wi臋kszo艣ci jazda po mie艣cie..." to po co ci diesel? Diesle do miasta to do艣膰 kiepski pomys艂. Te silniki pokazuj膮 swoje zalety na d艂ugich trasach, w mie艣cie raczej pokazuj膮 bardziej swoje wady ni偶 zalety.
Jest tylko jeden problem. O ile dobrze pami臋tam to wersja wyposa偶enia L&K, a piszesz ze tylko taka Ci臋 interesuje, nie by艂a dost臋pna w roku 2016 z silnikiem 1.5 TSI (zmieni艂o si臋 to dopiero w poprzednim roku z chwil膮 wycofania silnik贸w 1.8 TSI i 2.0 TSI 220 KM)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL